Ga naar inhoud

Pijn na buik liggen na bv


Aanbevolen berichten

Ik ben 12 weken po. Nu heb ik afgelopen zondag een massage gehad van een uur waarbij ik plat op me buik heb moeten liggen op de harde bank. Het voelde niet heel fijn.

Sindsdien voelen me borsten gevoelig en zeurderig aan. Herkend iemand dit?

kan het zijn dat me kapsel

is gaan irriteren ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jewel88 zei:

Ik ben 12 weken po. Nu heb ik afgelopen zondag een massage gehad van een uur waarbij ik plat op me buik heb moeten liggen op de harde bank. Het voelde niet heel fijn.

Sindsdien voelen me borsten gevoelig en zeurderig aan. Herkend iemand dit?

kan het zijn dat me kapsel

is gaan irriteren ofzo?

Hey meid

Ik denk vooral dat het niet lekker was omdat je prothesen nog niet helemaal op hun zachtst zijn en alles sowieso nog wat gevoeliger is.. Dan gaan ze ook nog lekker op je staan drukken en jij had liever een bank met gaten voor je boobies gehad hihi.

Normaal gezien is het niet dat er iets beschadigd op die manier hoor, zeker als je al 12 weken po bent. Zou het wel in de gaten houden. Het gevoel dat je nu hebt overgehouden aan die massage moet wel met een paar dagen minder worden :)

Volgende keer misschien een opgerold handdoekje net onder je borsten leggen en aan beide kanten onder je schouders... Ik heb dat wel eens bij de fysio gedaan, en voelde wel ietsje fijner.. Al is het handiger om een massage te krijgen op het strand. Kun je mooi van te voren even twee kuilen op maat graven ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, best_boobie zei:

Volgende keer misschien een opgerold handdoekje net onder je borsten leggen en aan beide kanten onder je schouders... Ik heb dat wel eens bij de fysio gedaan, en voelde wel ietsje fijner.. Al is het handiger om een massage te krijgen op het strand. Kun je mooi van te voren even twee kuilen op maat graven ;)

xxx BB

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Of vragen of de fysio zo'n tafel aanschaft :152:

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, best_boobie zei:

Hey meid

Ik denk vooral dat het niet lekker was omdat je prothesen nog niet helemaal op hun zachtst zijn en alles sowieso nog wat gevoeliger is.. Dan gaan ze ook nog lekker op je staan drukken en jij had liever een bank met gaten voor je boobies gehad hihi.

Normaal gezien is het niet dat er iets beschadigd op die manier hoor, zeker als je al 12 weken po bent. Zou het wel in de gaten houden. Het gevoel dat je nu hebt overgehouden aan die massage moet wel met een paar dagen minder worden :)

Volgende keer misschien een opgerold handdoekje net onder je borsten leggen en aan beide kanten onder je schouders... Ik heb dat wel eens bij de fysio gedaan, en voelde wel ietsje fijner.. Al is het handiger om een massage te krijgen op het strand. Kun je mooi van te voren even twee kuilen op maat graven ;)

xxx BB

Morgen toevallig mijn 3 maanden controle. Het voelt nog steeds niet helemaal fijn. Bah! En het ging zo goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, jewel88 zei:

Morgen toevallig mijn 3 maanden controle. Het voelt nog steeds niet helemaal fijn. Bah! En het ging zo goed. 

Succes bij je drie maanden controle, @jewel88:71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, best_boobie zei:

 

Vreemd.. Is van der Weij ziek?? Of wordt er geen reden opgegeven?

 

 

Geen idee, ik ben wel ruim van tevoren gebeld hoor. Een week voor de afspraak.

En die van de 16e had ik om 20:00uur en ze wilden hem vervroegen naar 18:30.

Want daar zat denk ik een gat tussen dus dat begrijp ik wel. 

Hopelijk gaat volgende week wel door en kan ik mr. Himself ook eens zien ;)

Meteen even (het ontbreken van) de nazorg aankaarten..

Keep you posted! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jesssi zei:

Echt? Bij mij ook al twee keer. Ik had hem eigenlijk gisteren en nu de 23e. 

Ik moet nu de 21e de ok liep uit zeiden ze te genieten mij. Had eigenlijk verwacht wel weer bij dokter snel te moeten. Jij helemaal geen last meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, best_boobie zei:

verwacht of gehoopt? :P 

Oke. dat is wel een legitieme reden natuurlijk.... als het niet te vaak gebeurt..

xx

Haha nou dokter snel is mijn type niet maar vriendelijke arts hoor. Meer omdat ik 2 controles heb gehad en deze beide bij snel waren. Maar wel zo netjes als van der weij zelf nog even het resultaat bekijkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, jewel88 zei:

Haha nou dokter snel is mijn type niet maar vriendelijke arts hoor. Meer omdat ik 2 controles heb gehad en deze beide bij snel waren. Maar wel zo netjes als van der weij zelf nog even het resultaat bekijkt 

Oh ja ik had begrepen dat het een knappe dokter was :45: Vandaar de vraag.. Ik moet hem eens googlen trouwens, want heb geen idee hoe hij eruit ziet :P

Nee je hebt gelijk, het zou fijn zijn als je LP nog een keertje zelf zou kunnen zien :35: 

Hoe is het ondertussen met je boobs?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jewel88 zei:

Ik moet nu de 21e de ok liep uit zeiden ze te genieten mij. Had eigenlijk verwacht wel weer bij dokter snel te moeten. Jij helemaal geen last meer?

 

1 uur terug, best_boobie zei:

verwacht of gehoopt? :P 

Oke. dat is wel een legitieme reden natuurlijk.... als het niet te vaak gebeurt..

xx

Vervelend.. ik heb minder last.

-al voelt mijn rechter nog steeds “anders”.

-is het onderin de beide borsten nog steeds gevoelloos.

-is mijn rechtertepel zo gevoelig dat zelfs stof van mij Bh voelt als een naald.

Hoop zeker van der Weij nog te spreken.

Nooit meer gezien heel raar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

Oh ja ik had begrepen dat het een knappe dokter was :45: Vandaar de vraag.. Ik moet hem eens googlen trouwens, want heb geen idee hoe hij eruit ziet :P

Nee je hebt gelijk, het zou fijn zijn als je LP nog een keertje zelf zou kunnen zien :35: 

Hoe is het ondertussen met je boobs?

 

xxx

Niet mij type maar zeker knap en jong Haha.

Had hen gegoogeld na mijn controle destijds, niks gevonden heeeel bijzonder. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jesssi zei:

 

Vervelend.. ik heb minder last.

-al voelt mijn rechter nog steeds “anders”.

-is het onderin de beide borsten nog steeds gevoelloos.

-is mijn rechtertepel zo gevoelig dat zelfs stof van mij Bh voelt als een naald.

Hoop zeker van der Weij nog te spreken.

Nooit meer gezien heel raar..

Dit zijn best normale dingen eigenlijk, zo kort po :)
Geef het maar de tijd, maar wil niet zeggen dat het niet goed is om sowieso een controle te hebben bij je eigen pc ;)

 

 

3 minuten geleden, Jesssi zei:

Niet mij type maar zeker knap en jong Haha.

Had hen gegoogeld na mijn controle destijds, niks gevonden heeeel bijzonder. ?

hij staat niet eens genoemd op de site van Boerhaave :help: 
Idd niet te vinden haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, best_boobie zei:

Dit zijn best normale dingen eigenlijk, zo kort po :)
Geef het maar de tijd, maar wil niet zeggen dat het niet goed is om sowieso een controle te hebben bij je eigen pc ;)

 

 

hij staat niet eens genoemd op de site van Boerhaave :help: 
Idd niet te vinden haha.. 

Na bijna 4 maanden? Ik denk dat het zal slijten idd. Maar ik zit er een beetje mee omdat het de borst is met dat eeeeeuwige wondje weet je nog?

Ga het idd gewoon bespreken en ook de nazorg toen( die er niet was)

Kan ik meteen vragen wie dr snel is ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.