Ga naar inhoud

Cindy82 : 14 februari 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Zo’n 13 jaar geleden zat ik ook op dit forum. Op zoek naar informatie en naar de ‘beste’ boobiedokter van Nederland.

Destijds heb ik veel aan dit forum gehad en hopelijk nu weer.

WANT, ik kwam er vandaag na een mammo en een echografie achter dat mijn linker implantaat gescheurd is en deze er asap uit moet.

Op 5 april 2006 werd ik geopereerd door Dr Leo Peter van der Weij in Kliniek Klein Rosendael.

Hij plaatste Mc Ghan 510FX 280 cc in beide borsten voor de spier. Een anatomische, cohesieve prothese.

Mijn wens was een ‘normale’ borst, grote cup b, kleine C.

Ik had een lichte tubulaire borst, ook wel bekend als snoopy breast. Destijds een cup A.

Buiten het feit dat ze klein waren en zeker in verhouding met mijn lichaam, waren ze ook nog eens heel lelijk.

Het belemmerde me in heel veel dingen en de schaamte was groot.

Op mijn 23ste besloot ik dat ik borstimplantaten wilde. Gelukkig stonen mijn partner en mijn ouders achter me en snapten het heel goed.

Destijds gingen er veel meiden naar dokter de Hond in België, daar zijn we ook op consult geweest.

Ook volgde er een consult in een kliniek in Den Bosch, maar deze grapjas besloot zelf ( als ik op de operatietafel, onder narcose lag ) wat hij ervan ging maken. Dus met ander woorden, het zou kunnen zijn dat ik nu met cup DD had rondgelopen als ik door hem was geopereerd?.

Dr van der Weij stond goed aangeschreven en het gesprek verliep prettig. Ik wist wat ik wilde, namelijk niet te groot, niet lekkende protheses en anatomisch.

De protheses van die tijd waren het neusje van de zalm.

Vier wkn later onderging ik opgetogen de operatie. Weinig pijn en veel euforie volgde.

Nooit heb ik er spijt van gehad! Wel vond ik ze niet meer zo mooi, twee zwangerschappen en 15 kilo  verder.

Qua vorm zijn ze veranderd en ze hangen ook meer.

In juni 2017 ging ik op controle bij dr van der Weij, nu werkzaam in Boerhaave kliniek.

Geen ongerustheid, meer een praatje over wat ik zou doen bij een volgende operatie en wanneer dat dit volgens hem zou moeten plaatsvinden.

ik kon nog gerust 10 jr wachten, alles was soepel en hij was nog steeds tevreden.

Helaas kreeg ik begin december 2018 pijnklachten in bovenkant borst met uitstraling naar oksel.

twee wkn heb ik het aangekeken, daarna naar de huisarts, vervolgens verwijzing voor echo en mammografie.

Vandaag, 3 januari werd me dus verteld dat er een implantaat was gescheurd en dat deze er asap uit moeten.

A.s maandag hoop ik bij m’n huisarts terecht te kunnen om de echo’s door te spreken, want ik zag vanalles.

Ik weet ook wel dat deze me verteld dat ze eruit moeten en dat ze verder niks voor me kan betekenen.

Dus, ga ik op zoek naar de nieuwe dokter boobs.

Iemand ervaring hiermee? 

 

Groetjes Cindy.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cindy82

Welkom op borstenforum.com
Ik neem aan dat je 13 jaar geleden op borstenforum.nl zat, aangezien wij pas bestaan sinds 2009 :) 

Verdorie, weer een gescheurde Natrelle.. Wat moet dat schrikken zijn als je zoiets hoort!!!
Er is sprake van geweest dat er een verkeerde batch in omloop geweest is, maar ik heb sterk het vermoeden dat dat dan meerdere batches geweest moeten zijn.. Natrelle zie je vaker voorbij komen als er een scheur geconstateerd wordt. Nu is het wel zo dat natrelle natuurlijk veel gebruikt wordt en dat dat ook een verklaring kan zijn dat zij vaker hiermee gerelateerd worden.. Echter, onlangs zijn de geruwde implantaten van natrelle uit de handel genomen, vanwege hernieuwing van hun certificering. Als het goed is, krijgen ze die gewoon weer terug nadat ze 3 maanden de tijd gekregen hebben om hun onderbouwing in orde te krijgen, maar wil het hier toch ook even vermelden. Tot die tijd zul je dus geen nieuwe Natrelle implantaten kunnen laten plaatsen. Dit even ter info. In de zoekbalk is meer info te vinden hierover :) (met onderbouwing en zo, dan hoef ik daar hier verder niet op in te gaan)

sja.. een goede arts.. Er zijn wel meerdere goede artsen natuurlijk, al is een en ander wel heel erg afhankelijk van wat je graag wilt gaan bereiken... Is van der Weij nog een optie voor je? Of juist niet?

Lees gerust eens hier op het forum, en misschien heeft je huisarts ook nog een goede suggestie?
Mocht je aanvullende info hebben, dan kunnen we misschien verder met je meedenken, of misschien kom je al wat verhalen tegen van meiden die zeer tevreden zijn over hun arts.

xxx BB


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

 

Van der Weij is iig geen optie meer, dat vertrouwen is weg.

stel dat ze er bij het uithalen achter komen dat er stukjes rondzweven, zou hij dat dan vertellen zo voor zn pensioen? Dat kan hij toch niet gebruiken.

Ik ga liever na een andere partij toe.

Ik heb gekeken naar Laura de Waal, maar sta open voor suggesties.

Lezen doe ik al volop iig!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Cindy82 zei:

Hoi BB,

 

Van der Weij is iig geen optie meer, dat vertrouwen is weg.

stel dat ze er bij het uithalen achter komen dat er stukjes rondzweven, zou hij dat dan vertellen zo voor zn pensioen? Dat kan hij toch niet gebruiken.

Ik ga liever na een andere partij toe.

Ik heb gekeken naar Laura de Waal, maar sta open voor suggesties.

Lezen doe ik al volop iig!

 

Hoi hoi

 

oke, begrijp ik. 

 

Wil je graag weer anatomische prothesen trouwens? En bedoel je Laura Zaal van Velthuiskliniek?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Cindy82 zei:

Ja, haar bedoel ik. En ja, weer anatomisch

oke.. voor een anatomische prothese zijn er een paar opties.. Er zijn er absoluut meer dan ik noem, maar de volgende twee komen vaak op het forum:
dr. Straten (kliniek Heyendael) 
Dr. Zaal (velthuiskliniek) 

Je hebt echter tegenwoordig ook ronde prohtesen met een 'anatomische look'.. De Motiva ergonomix en de progressive plus.. Misschien ook iets om je eens in te verdiepen?
Dr. Winters is dan een aanrader.. Hij werkt in het Jan van Goyen en in het VU

 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal! Ik ben gister na zo’n 13 jaar weer eens op consult gegaan. Ik heb het toen niet gedaan en uitgesteld tot na kinderen. Dr van drunen  van bergman clinics. Hij plaatst geen ruwe vanwege de lekkende risico’s die er zijn geweest en adviseerde mij rond. 13 jr geleden werd mij anatomisch geadviseerd. Hij begreep waarom (slank, weinig weefsel boven)maar vindt het zeker niet mooier en geeft aan dat er ervaringen zijn met draaien/kapsel vorming. Wat een verschillende adviezen he. Ik ga volgende week ook nog naar haarlem dr staudt. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2019 om 07:22, Cindy82 zei:

Ja, haar bedoel ik. En ja, weer anatomisch

 Jeetje wat een ellende allemaal.. hopelijk kun je snel terecht bij een goede arts.

 

Ik heb zelf een hele goede ervaring bij Laura Zaal. Ben 7 weken geleden door haar geopereerd. Dus op hele lange termijn heb ik geen ervaring hoe het dan gaat zijn. Heb een anatomische prothese van Mentor laten plaatsen, dual plane. Maar qua kundigheid en vriendelijkheid van de kliniek kan ik je haar zeker aanbevelen!

 

Veel succes en sterkte met het hele proces!

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, 

 

Afgelopen donderdag had ik een consult bij Frans Straten, kliniek Heyendael. 

Prettig gesprek waarin er naar mijn idee goed werd geluisterd en geadviseerd. 

Hij vond een borstlift een must en adviseerde een ronde prothese, dual plane. 375cc. Hij twijfelde tussen 375 en 400cc, maar ik vind m'n bh al ruim genoeg gevuld met m'n huidige 280cc.

Vandaag gingen we op consult bij Leo Peter van der Weij/Boerhaave Amsterdam. Ik schrok toen ik hem zag, onverzorgd, half geschoren, z'n blouse onder de koffievlekken... Was dit nu die fantastische arts die me 13 Jr geleden had geopereerd?? 

Iig, samen met m'n man gingen we z'n spreekkamer binnen. Hij wilde niet geloven dat m'n prothese gescheurd was aan de hand van de uitkomst van de mammo en echografie. Maar ook wilde hij de foto's van deze (die we op usbstick mee hadden genomen) niet bekijken. Hij zei dat er een MRI moest gebeuren en eigenlijk iedere 10 Jr. Toch gek, want daar heeft hij me niks van gezegd toen ik zomer 2017 ( ruim 10 Jr na de vergroting) bij hem op controle ging.... 

Ik vroeg hem om advies en ontkleedde me. Bij het invullen van m'n lengte en gewicht, snoof hij bij het horen van m'n gewicht...

Hij begon foto's te maken en te meten. 

Hij stelde gelijk een ronde prothese voor, vanwege de mogelijke  draaikans bij de anatomische. Hij wilde 450cc plaatsen. Ik vertelde hem dat ik niet per se veel groter wil, maar dat het me te doen is om de wissel die nodig is. Ik vroeg hem of een borstlift nodig was, hij zei: wil je littekens dan? 

Ik zeg, nou liever niet, maar als dit nodig is, dan moet dat maar, beter dat, dan grote borsten met een tepel die naar de grond wijst... 

Ook wilde hij dit gewicht voor de spier plaatsen, dat terwijl ik nu al aardige hangers heb met 280cc.

Het kwam er eigenlijk op neer, dat hij me naar z'n collega stuurde, want hij deed dit soort operaties niet (meer) 

Ook op de zogenaamde levenslange garantie op de MC Ghan implantaten reageerde hij amper. Hij zei: oh, heb je daar niks meer op gehoord??

Kortom, er was weinig advies, hij vertelde ook niet waarom hij iets wel of niet zou adviseren. 10 min na dit gesprek stonden we bij de secretaresse om een afspraak in te plannen bij dokter de Kar. ( niet dus!) 

Hier hadden we dan 2uur voor in de auto gezeten. 

Na wat googelen, kwamen we hem ook nog tegen op de zwarte lijst van artsen. 

Voor geen goud mag deze man mij opereren. 

 

Morgen gaan we naar Laura Zaal, Velthuiskliniek. 

Hopelijk krijgen we hier een beter advies. 

 

Wat me iig ook ontzettend duidelijk is geworden is het feit dat niemand je voor je eerste vergroting wijst op de gevolgen als de protheses vervangen moeten worden. Ze moeten eigenlijk altijd groter, er zit meer risico aan en de kosten lopen ook op! 

Destijds was ik 23, het kostte me € 5300,-. Vernieuwen leek een eeuw weg, maar het bleek een oogwenk... 

Nu ben ik 36, het gaat me zo'n €6000,- tot €7600,- kosten. 

Over 13 jaar ben ik 49 en hoef ik ze hopelijk niet weer te vervangen, want tel maar uit. En niet alleen het financiële plaatje natuurlijk. De garantie op de implantaten zijn een wassen neus. Destijds was MC Ghan het neusje van de zalm, duurder en 'beter' was er niet. 

Levenslange garantie... En nu, bestaan ze niet meer. Nou, niet helemaal waar, ze leveren Natrelle, maar ook deze prothese wordt nog amper gebruikt. 

Na bellen en mailen met deze producent komt er NUL reactie. Maar ook Dhr van der Weij schoof het aan de kant. 

Ik heb rechtzaken bekeken over dit feit en helaas worden deze zelden gewonnen. Dat werd me zelfs verteld, dat ik geen tijd had om dit aan te gaan. Te langslepend proces en daar was vanwege m'n gezondheid ( lees gescheurd implantaat) geen tijd voor. 

Als ik vraag, in hoeverre dat m'n gezondheid kan schaden, komt er een vreemd antwoord, want de prothese die ik heb kan niet lekken (maar wel afbrokkelen) en het zou volledig veilig zijn. Wat is dan het gevaar???

Als ik hier op het forum lees over jonge vrouwen die graag 400cc en meer laten plaatsen, vraag ik me af of ze hier een moment bij stil staan. Voor je het weet zijn er 10/20 Jr voorbij en ben je nog steeds jong ( of voel je je iig zo) 

Maar de volgende ingreep is een stuk ingrijpender en als ik zo doorga en nog een paar keer moet wisselen eindig ik straks met cup H. Natuurlijk dramatiseer ik, maar onwaar is het zeker niet. 

Ik duim voor morgen, op naar een positief gesprek. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Cindy82 zei:

Hallo, 

 

Afgelopen donderdag had ik een consult bij Frans Straten, kliniek Heyendael. 

Prettig gesprek waarin er naar mijn idee goed werd geluisterd en geadviseerd. 

Hij vond een borstlift een must en adviseerde een ronde prothese, dual plane. 375cc. Hij twijfelde tussen 375 en 400cc, maar ik vind m'n bh al ruim genoeg gevuld met m'n huidige 280cc.

Vandaag gingen we op consult bij Leo Peter van der Weij/Boerhaave Amsterdam. Ik schrok toen ik hem zag, onverzorgd, half geschoren, z'n blouse onder de koffievlekken... Was dit nu die fantastische arts die me 13 Jr geleden had geopereerd?? 

Iig, samen met m'n man gingen we z'n spreekkamer binnen. Hij wilde niet geloven dat m'n prothese gescheurd was aan de hand van de uitkomst van de mammo en echografie. Maar ook wilde hij de foto's van deze (die we op usbstick mee hadden genomen) niet bekijken. Hij zei dat er een MRI moest gebeuren en eigenlijk iedere 10 Jr. Toch gek, want daar heeft hij me niks van gezegd toen ik zomer 2017 ( ruim 10 Jr na de vergroting) bij hem op controle ging.... 

Ik vroeg hem om advies en ontkleedde me. Bij het invullen van m'n lengte en gewicht, snoof hij bij het horen van m'n gewicht...

Hij begon foto's te maken en te meten. 

Hij stelde gelijk een ronde prothese voor, vanwege de mogelijke  draaikans bij de anatomische. Hij wilde 450cc plaatsen. Ik vertelde hem dat ik niet per se veel groter wil, maar dat het me te doen is om de wissel die nodig is. Ik vroeg hem of een borstlift nodig was, hij zei: wil je littekens dan? 

Ik zeg, nou liever niet, maar als dit nodig is, dan moet dat maar, beter dat, dan grote borsten met een tepel die naar de grond wijst... 

Ook wilde hij dit gewicht voor de spier plaatsen, dat terwijl ik nu al aardige hangers heb met 280cc.

Het kwam er eigenlijk op neer, dat hij me naar z'n collega stuurde, want hij deed dit soort operaties niet (meer) 

Ook op de zogenaamde levenslange garantie op de MC Ghan implantaten reageerde hij amper. Hij zei: oh, heb je daar niks meer op gehoord??

Kortom, er was weinig advies, hij vertelde ook niet waarom hij iets wel of niet zou adviseren. 10 min na dit gesprek stonden we bij de secretaresse om een afspraak in te plannen bij dokter de Kar. ( niet dus!) 

Hier hadden we dan 2uur voor in de auto gezeten. 

Na wat googelen, kwamen we hem ook nog tegen op de zwarte lijst van artsen. 

Voor geen goud mag deze man mij opereren. 

 

Morgen gaan we naar Laura Zaal, Velthuiskliniek. 

Hopelijk krijgen we hier een beter advies. 

 

Wat me iig ook ontzettend duidelijk is geworden is het feit dat niemand je voor je eerste vergroting wijst op de gevolgen als de protheses vervangen moeten worden. Ze moeten eigenlijk altijd groter, er zit meer risico aan en de kosten lopen ook op! 

Destijds was ik 23, het kostte me € 5300,-. Vernieuwen leek een eeuw weg, maar het bleek een oogwenk... 

Nu ben ik 36, het gaat me zo'n €6000,- tot €7600,- kosten. 

Over 13 jaar ben ik 49 en hoef ik ze hopelijk niet weer te vervangen, want tel maar uit. En niet alleen het financiële plaatje natuurlijk. De garantie op de implantaten zijn een wassen neus. Destijds was MC Ghan het neusje van de zalm, duurder en 'beter' was er niet. 

Levenslange garantie... En nu, bestaan ze niet meer. Nou, niet helemaal waar, ze leveren Natrelle, maar ook deze prothese wordt nog amper gebruikt. 

Na bellen en mailen met deze producent komt er NUL reactie. Maar ook Dhr van der Weij schoof het aan de kant. 

Ik heb rechtzaken bekeken over dit feit en helaas worden deze zelden gewonnen. Dat werd me zelfs verteld, dat ik geen tijd had om dit aan te gaan. Te langslepend proces en daar was vanwege m'n gezondheid ( lees gescheurd implantaat) geen tijd voor. 

Als ik vraag, in hoeverre dat m'n gezondheid kan schaden, komt er een vreemd antwoord, want de prothese die ik heb kan niet lekken (maar wel afbrokkelen) en het zou volledig veilig zijn. Wat is dan het gevaar???

Als ik hier op het forum lees over jonge vrouwen die graag 400cc en meer laten plaatsen, vraag ik me af of ze hier een moment bij stil staan. Voor je het weet zijn er 10/20 Jr voorbij en ben je nog steeds jong ( of voel je je iig zo) 

Maar de volgende ingreep is een stuk ingrijpender en als ik zo doorga en nog een paar keer moet wisselen eindig ik straks met cup H. Natuurlijk dramatiseer ik, maar onwaar is het zeker niet. 

Ik duim voor morgen, op naar een positief gesprek. 

 

 

 

 

Wat vervelend je ervaring bij de arts die je vorige keer heeft geholpen. Ik heb verder op het forum wel goede ervaringen gelezen over hem geloof ik, maar zelf niet bekend bij hem.

 

Implantaten zijn idd steeds in ontwikkeling en de laatste jaren is er meer aandacht en onderzoek gekomen naar mijn idee. Dat zal denk ik altijd wel blijven, evenals de gehele gezondheidszorg. Er wordt nu vaak wel aangegeven dat er iig gewisseld dient te worden. Ik begrijp alleen niet waarom het meer risico is op dit moment? En is het duurder omdat er wellicht een lift bijzit? 

 

Overigens heb ik mij laten vertellen dat ze een groter aantal cc terugplaatsen bij een wissel ivm de bestaande pocket en het kapsel. Een groter aantal cc betekent met een wissel volgens mij niet per se dat je groter uit zult vallen in cupmaat, maar dat ze die bestaande ruimte moeten opvullen. 

 

Heel veel succes met je consult en je beslissing! 

 

Xx

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Francisca,  

 

Idd, duurder door de lift, maar er moet ook kapsel worden verwijderd in veel gevallen, dit is een aardig extra bedrag. 

Als er achter de spier wordt geplaatst hoeft het niet groter omdat je niet met die pocket te maken krijgt. Deze vergroeit weer met je eigen borstweefsel. Deze ingreep is dan wel weer ingrijpender dan plaatsing voor de spier. 

Dat er gewisseld moest worden werd toen ook verteld hoor, maar meer na 20 Jr. Scheuren konden ze echter niet. Hij zei toen letterlijk dat je er met een auto overheen moest rijden om deze kapot te krijgen. Nu vroeg hij overigens of ik een ongeluk had gehad, vanwege de scheur. ( is niet het geval, kan me ook niks bedenken waardoor het zou zijn gebeurd) 

Die goede ervaringen over hem lees je alleen bij een vergroting de eerste keer helaas. Die ervaring had ik ook. Buiten het feit  dat hij wel had mogen zeggen dat ze meer zouden gaan hangen bij plaatsing voor de spier. Ook nu met 450cc pleitte hij nog steeds met plaatsing voor de spier. Kan je nagaan hoe dat eruitziet als je 45 wordt... 

Grondzoekers?

Dat grotere was nodig om een meer 'natuurlijke' lift te creëeren. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Cindy82 zei:

Hoi Francisca,  

 

Idd, duurder door de lift, maar er moet ook kapsel worden verwijderd in veel gevallen, dit is een aardig extra bedrag. 

Als er achter de spier wordt geplaatst hoeft het niet groter omdat je niet met die pocket te maken krijgt. Deze vergroeit weer met je eigen borstweefsel. Deze ingreep is dan wel weer ingrijpender dan plaatsing voor de spier. 

Dat er gewisseld moest worden werd toen ook verteld hoor, maar meer na 20 Jr. Scheuren konden ze echter niet. Hij zei toen letterlijk dat je er met een auto overheen moest rijden om deze kapot te krijgen. Nu vroeg hij overigens of ik een ongeluk had gehad, vanwege de scheur. ( is niet het geval, kan me ook niks bedenken waardoor het zou zijn gebeurd) 

Die goede ervaringen over hem lees je alleen bij een vergroting de eerste keer helaas. Die ervaring had ik ook. Buiten het feit  dat hij wel had mogen zeggen dat ze meer zouden gaan hangen bij plaatsing voor de spier. Ook nu met 450cc pleitte hij nog steeds met plaatsing voor de spier. Kan je nagaan hoe dat eruitziet als je 45 wordt... 

Grondzoekers?

Dat grotere was nodig om een meer 'natuurlijke' lift te creëeren. 

 

 

Weet je.... Bij Natrelle zijn er in verhouding idd meer scheuren voorgekomen door de jaren heen dan bij andere merken, zover ik dat kan beoordelen op basis van de info hier op het forum. Een groot gedeelte daarvan heeft echter ook te maken met een foute batch implantaten. Maar goed, idd, er werd toen vooral gezegd dat ze niet konden scheuren en dat er geen silicone kon lekken. Als iedereen in het verleden kon handelen met de kennis van nu, zou er een en ander anders zijn op deze wereld ;) 

Voor de spier hoeft geen probleem te zijn. Ik heb nu 6,5 jaar 450 cc voor de spier. Hoe zwaarder je borsten (natuurlijk of onnatuurlijk!) hoe meer je ze moet ondersteungen om hang zoveel mogelijk te beperken. Mijn bh's zijn mijn beste vriendjes. Die gaan aan op het moment dat ik uit bed stap en uit voor ik er weer in stap. Overdag een beugelbh, op de bank in de avond vaak een lekker zittende level 3 sportbh. 
Als je borsten met prothesen die achter de spier, of dual plane geplaatst zijn, niet ondersteund, krijg je ook uitzakking van je eigen weefel op den duur. Het ligt dus iets genuanceerder dan jij stelt :)

Borsten die uitzakken, worden vanbinnen ook groter. Dus of je moet dan grotere prothesen plaatsen, of je moet een lift doen. Uiteraard kan een pc van te voren niet bepalen hoe het er bij jou over 10 of 20 jaar uitziet. Mijn pc heeft destijds wel aangegeven dat er zoiets als zwaartekracht bestaat, en dat het dus altijd belangrijk is om zwaardere borsten te ondersteunen. 
Moet je een lift, ja dan wordt een operatie duurder. 

Ik sluit me voor de rest aan bij wat Francisca zegt.

Wat betreft van der Weij, hij ziet er idd een stuk onverzorgder uit dan enkele jaren geleden (als ik uitga van de foto op google) 
Hij doet, als ik het goed begrijp uit jouw woorden, ook geen lifts meer?  Dat is maar beter ook, want hij plaatste regelmatig de tepels wat aan de hoge kant. 
Verder heeft hij een berisping gekregen voor onvoldoende dossiervorming en onvoldoende informatie bij een patient met een borstverkleining (als ik me niet vergis)
Dit is natuurlijk absoluut niet goed te praten, maar hij is geen kwakzalver :P 

Ik wil dus niets goed praten, maar ik denk wel dat een gedeelte van je tekst erg zwart/wit is ;) 

 

Is een lift bij Straten zo duur? 
Dan is hij flink met de prijs omhoog gegaan voor een lift met prothesen... 

Oh trouwens, Boerhaave rekent idd een extra prijs voor capsulectomie, maar dat is absoluut niet overal zo.. 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

hi Cindy,

 

Ik ben heel benieuwd hoe jou verhaal is afgelopen en waar, wat en door wie je uiteindelijk je prothese wissel heb laten doen.

 

Ik heb 16 jaar geleden door Dr. Wijnberg mijn borsten laten doen en ze zitten nog steeds mooi. Maar gisteren vertelde een vriendin van mij dat mijn prothese gezien de 16 jaar eigenlijk al vervangen hadden moeten zijn. Ik heb de anathomische geruwde protheses van  mcghan. Dat was destijds idd het allerbeste en het meest veilige en kon tussen de 15 en de 20 jaar mee, maar er werd bijgezegd dat wanneer ze gewoon nog goed zaten en ze gecontroleerd waren ze ook langer konde blijven zitten.

 

gezien de veiligheid wil ik ze graag laten wisselen dus vandaar dat ik hier op het forum op zoek ben naar mensen die hier ervaring mee hebben. 
 

ik hoop dat bij jou alles goed is gekomen en ben dus benieuwd naar je verhaal. 
 

Groetjes Prins

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.