Ga naar inhoud

Long time no see


Aanbevolen berichten

Girls.....

lange tijd niet geweest hier, vandaar maar even opnieuw voorstellen. 

In juli 2016 een vergroting ondergaan bij Frans. Er zit nu 425cc in.  Nu kriebelt het alweer een tijdje en ben me dus aan het oriënteren voor een nieuwe vergroting. 

Ik zou graag 600/650 cc willen. 

Artsen/klinieken en eventuele prijzen zijn zeer welkom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2018 om 12:46, pammetje zei:

Girls.....

lange tijd niet geweest hier, vandaar maar even opnieuw voorstellen. 

In juli 2016 een vergroting ondergaan bij Frans. Er zit nu 425cc in.  Nu kriebelt het alweer een tijdje en ben me dus aan het oriënteren voor een nieuwe vergroting. 

Ik zou graag 600/650 cc willen. 

Artsen/klinieken en eventuele prijzen zijn zeer welkom. 

Hoi hoi

 

leuk dat je er weer bent!! 

 

Hoeveel groter wil je eigenlijk qua cupmaat?

Ik denk dat Nio de eerste pc is die je eens zou moeten bezoeken. Dikke kans dat hij je boobs kan laten groeien ;)

 

Als je hem in de zoekbalk zoekt, kun je het beste zoeken op ‘olvg’ en op ‘parkkliniek’

De zoekbalk werkt vanaf 4 tekens namelijk. 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie cupmaat vind ik moeilijk te zeggen. Ik zit nu op bh maat 65g maar koop dus nog steeds bh’s met vulling om het wat te laten lijken in truitjes. Dat was niet mijn idee van een borstvergroting. 

Info over Nio hoef ik niet op te zoeken hoor. Destijds genoeg over gelezen om te weten dat dat de man voor grote boobs is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, pammetje zei:

@best_boobie cupmaat vind ik moeilijk te zeggen. Ik zit nu op bh maat 65g maar koop dus nog steeds bh’s met vulling om het wat te laten lijken in truitjes. Dat was niet mijn idee van een borstvergroting. 

Info over Nio hoef ik niet op te zoeken hoor. Destijds genoeg over gelezen om te weten dat dat de man voor grote boobs is. 

Nou hij is niet zozeer alleen van de grote boobs, maar hij is wel iemand die het goed kan :)

 

oh ja, je hebt een 65 omtrek hè. Dan is het wat lastiger aan te geven 

Had je al eens gekeken wat het verschil in projectie is tussen je huidige prothese en de 600/650? (Had je een bepaald merk voor ogen?)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu hp rond 425 cc van mentor. Dus ook daar moet ik nog even van alles voor op gaan zoeken. Maar ik heb alle tijd hoor. Is waarschijnlijk toch iets voor 2020. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2018 om 13:46, pammetje zei:

Girls.....

lange tijd niet geweest hier, vandaar maar even opnieuw voorstellen. 

In juli 2016 een vergroting ondergaan bij Frans. Er zit nu 425cc in.  Nu kriebelt het alweer een tijdje en ben me dus aan het oriënteren voor een nieuwe vergroting. 

Ik zou graag 600/650 cc willen. 

Artsen/klinieken en eventuele prijzen zijn zeer welkom. 

Ik raad je zeker dr Nio aan! 6 weken geleden geopereerd door hem van 70b naar 75f/70g met 450/500cc! Hij maakt ze liever iets te groot dan iets te klein en zeker vol. Een man die graag op opvraag grote borsten maakt en is zeer kundig. Hij werkt in het olvg amsterdam ziekenhuis en het parkkliniek rotterdam. ik ben in oktober op consult geweest in het olvg en geopereerd in parkkliniek tegen personeel te kort. Betaalde wel 800eu minder dan rechtstreeks via het parkkliniek! Hij werk met mentor en eurosilicone

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Vogeltje zei:

Ik raad je zeker dr Nio aan! 6 weken geleden geopereerd door hem van 70b naar 75f/70g met 450/500cc! Hij maakt ze liever iets te groot dan iets te klein en zeker vol. Een man die graag op opvraag grote borsten maakt en is zeer kundig. Hij werkt in het olvg amsterdam ziekenhuis en het parkkliniek rotterdam. ik ben in oktober op consult geweest in het olvg en geopereerd in parkkliniek tegen personeel te kort. Betaalde wel 800eu minder dan rechtstreeks via het parkkliniek! Hij werk met mentor en eurosilicone

Hij werkt ook met Motiva, en ik denk dat alleen eurosilicone en Motiva bij pammetje de geschikte prothesen zullen zijn :)

 

Maar thanks dat je even wat info deelde hihi. Nieuwe info/ervaringen zijn nooit weg natuurlijk :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, pammetje zei:

@best_boobie jij toevallig nog ergens een overzichtje van mentor eurosilicone en motiva?

Al gevonden ;)

 

als ik puur naar projectie kijk. 

Nu diameter 12,5 cm en 5.2 projectie. 

Bij motiva corse 650cc diameter 13.5 cm en 6.6 projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-12-2018 om 18:39, best_boobie zei:

Dat scheelt een flinke cupmaat voor het zicht. In bh meer....

 Die bh interesseert me niet haha. Ik wil gewoon tieten die ook zonder bhvulling of zelfs zonder bh opvallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎1‎-‎2019 om 18:42, pammetje zei:

 Die bh interesseert me niet haha. Ik wil gewoon tieten die ook zonder bhvulling of zelfs zonder bh opvallen ?

Ik gaf alleen aan hoeveel groter het wordt met dat aantal cc :) 
Heb geen idee namelijk wat jij verstaat onder borsten die zelfs zonder bh opvallen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, best_boobie zei:

Ik gaf alleen aan hoeveel groter het wordt met dat aantal cc :) 
Heb geen idee namelijk wat jij verstaat onder borsten die zelfs zonder bh opvallen ;) 

Niet de borsten die ik nu heb in ieder geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.