Ga naar inhoud

Sammy28 : 9 maart 2011 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Goeiemiddag dames,

Heb vandaag mijn consult gehad met dhr adrichem van het velthuiskliniek in Rotterdam.

Na mijn bevalling, anderhalf jaar geleden, zijn mijn borsten enorm gaan hangen en echt leeg geworden..

9 maart is de grote dag dat het gaat gebeuren! Ik krijg 375 cc van het merk mentor. Ik ga van een b naar een d cup. Wilde ze eigenlijk niet zo groot, maar kon niet anders in mijn geval. Ben zo benieuwd hoe het resultaat gaat zijn. De implantaten worden niet achter mijn borstspier geplaatst maar ervoor. Heeft er iemand toevallig in hetzelfde schuitje gezeten als mij? Ik bedoel van lege hangende borsten naar wat er nu gaat komen....ben zo benieuwd naar het eindresultaat....

Groetjes sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemiddag dames,

Heb vandaag mijn consult gehad met dhr adrichem van het velthuiskliniek in Rotterdam.

Na mijn bevalling, anderhalf jaar geleden, zijn mijn borsten enorm gaan hangen en echt leeg geworden..

9 maart is de grote dag dat het gaat gebeuren! Ik krijg 375 cc van het merk mentor. Ik ga van een b naar een d cup. Wilde ze eigenlijk niet zo groot, maar kon niet anders in mijn geval. Ben zo benieuwd hoe het resultaat gaat zijn. De implantaten worden niet achter mijn borstspier geplaatst maar ervoor. Heeft er iemand toevallig in hetzelfde schuitje gezeten als mij? Ik bedoel van lege hangende borsten naar wat er nu gaat komen....ben zo benieuwd naar het eindresultaat....

Groetjes sam

hallo Sam,

dat is toevallig ik heb vanavond mijn consult ook bij de velthuiskliniek alleen in eindhoven met dr Tits.

heb ook na 2 zwangerschappen en het geven van borstvoeding hele lege borsten gekregen had een normale B cup maar heb nu nog maar een hele kleine A cup ik wil graag een mooie C cup als dat bij mijn lichaam past ben namelijk best groot 172 en slank weeg maar 56 kg dus het moet wel natuurlijk blijven he maar hoor het vanavond wel.

voor jou schiet het al op dan ben benieuwd en wens je alvast veel succes!!

groetjes chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Dank je wel!

Ja het schiet echt op, kon al eerder terecht, maar dat vond ik iets te snel.

Velthuiskliniek is heel fijn hoor, ze nemen uitgebreid de tijd voor en leggen alles ook eerlijk uit.

Ben heel zenuwachtig, maar heb er ook veel zin in. Mooie borsten voor in de zomer...haha!

Veel succes vanavond....ik hoor het wel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon eind febr al, maar vond dat net iets te snel. Ik denk er zeker heel de dag aan...haha!

Kleiner kon niet omdat ze dan niet goed gevuld zouden zijn en dan alsnog gaan hangen.

Wat is jou ervaring met borstvergroting? Is het allemaal naar wens gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames!

Wie o wie heeft zijn borsten laten vergroten door l. Van adrichem van velthuizenkliniek in Rotterdam?

Die van mij worden 9 maart gedaan, wil graag weten of degene die zich door hem hebben laten behandelen tevreden zijn.

Groetjes sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy,

Welkom! :D

Je kunt bovenaan in de zoekfunctie de naam van de pc ingeven, dan kom je alvast op een heleboel topics uit van dames die bij hem zijn geweest.

Nog maar even aftellen voor jou, spannend! :101:

Ga deze topic bij je operatieverslag voegen, houd het forum overzichtelijk! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal,

Over vier dagen is het alweer zover....eindelijk mijn borstvergroting!

Vind het toch wel heel spannend hoor.

Uiteindelijk is de tijd toch wel heel snel gegaan, ben ook al drie weken gestopt met roken..dat was wel even een opgaaf, maar ja voor het goede doel heb je toch een hele hoop over.

Heb van de week twee sportbeha's gekocht bij de Hema, gelukkig niet zulke duren maar zien er heel goed en stevig uit.

Ben nu alle was aan het weg draaien en het huis aan het schoonmaken...haha!

Heb gelukkig mijn moeder die me komt helpen met de kleine.

Ik hoop zo dat ik er geen spijt van zal krijgen, ik wil het zo graag en hoop echt dat het er mooi uit gaat zien.

Iedereen die ook nog onder het mes gaat, heel veel succes en ik laat nog horen hoe ik het ervaren heb.

Groetjes Sammy's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy,

Spannend, is al bijna!!! :101: Ben zeker dat je geen spijt zult krijgen, wordt vast en zeker heel mooi, komt helemaal goed!

Je had al een operatieverslag dus heb alles samengevoegd. :6:

Geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding! :lazy2:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sammy,

Wat goed van je dat je gestopt bent met roken :35:

Ik heb ook die (heavy) sportbeha's van de Hema en die zitten prima :D

Voor m'n BV had ik een lege 80B (geen kinderen, maar afvallen was de boosdoener bij mij) en ik heb nu een mooie D :43:

(Mijn foto's staan in mijn album in de gallerij)

Heel veel succes met het aftellen van de laatste dagen!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de berichtjes!

Ik krijg ronde van mentor 375 cc op de spier. Ben 168 lang en 58 kilo. Vond het eigenlijk iets aan de grote kant, maar het kon niet anders en op zich past het wel bij me lichaam. Ik ga nog twee nachtjes genieten van op mijn zij te slapen, daarna wordt het een hele lange tijd op mijn rug denk ik. Krijg er toch steeds meer zin in, liever vandaag nog dan morgen! Heb vandaag de grote boodschappen al gehaald. Morgen nog wat schoonmaken en dan ben ik er klaar voor!

Hou jullie zeker op de hoogte....

Liefs, sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend om acht uur is het zover, krijg nu toch al een beetje pijn in me buik. Kan ook niet zoveel eten vandaag. Ik moet er om half acht zijn en om acht uur word ik al geholpen. Hoop dat ik een beetje kan slapen vanavond.......

Liefs van een toch wel beetje bange sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy,

Ook voor jou boobieday vandaag! :1bouncingboobs: En jij hebt ze ook al nu, dus bij deze wens ik je ook een goed herstel en sterkte de eerste dagen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sammy,

Dank je wel voor je berichtjes & complimentjes :D

Ik wil je bij deze feliciteren met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Hopelijk is het allemaal meegevallen...

Heel veel sterkte met je herstel :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames! Allereerst bedankt voor jullie berichtjes....hardstikke leuk en lief van jullie.

Dit is de tweede dag alweer, voel me vandaag echt alsof ik onder een trein terecht ben gekomen...haha!

Gister is het me eigenlijk wel mee gevallen....was wel heel erg zenuwachtig. Ik had me al die dagen goed en groot gehouden, maar 's ochtends hield ik het niet droog. Heb lekker gehuild van de zenuwen....

Half zes de wekker gezet en wezen douchen, pillen ingenomen.

Werd om half acht al verwacht, er werden nog even foto's gemaakt en acht uur lag ik al op de operatietafel. Was blij dat het zo snel ging anders had ik misschien wel teruggekrabbeld. Uurtje later werd ik alweer wakker, voelde wel gelijk al de pijn in mijn borsten, vroeg gelijk om meer pijnstillers die kreeg ik nog voordat ik wegging. Ik vind ze nog vrij groot. Kan het nog niet goed zien, want ze zijn ingetaped. Ben nog niet echt superblij ermee. Misschien omdat ik ze niet kan zien. Tape mag er na een week pas af. Hoop dat ik er dan wel blij mee ben. Kan er nog geen voorstelling van geven. 11 uur mocht ik alweer naar huis, werd opgehaald door vriend en kind. Het eerste wat me dochter zei was tieties! Heel grappig!

Lekker op de bank gezeten en gelegen heel de dag en heerlijk verzorgd door mijn mannetje....

Toch nog wezen douchen 's avonds, alleen de onderkant.

Slapen ging moeilijk, ben op de bank blijven liggen. Ik ben wel om de paar uur wakker geweest, omdat ik toch niet zo lekker op me rug slaap.

Nu midden de tweede dag gaat het wel weer, maar gisterenavond en vanochtend dacht ik echt kon ik dit maar terugdraaien, zo'n irritante pijn.

Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden!

Het is wel vervelend dat ik zo weinig kan doen, ben normaal echt een bezig bijtje. Altijd onderweg en bezig. Ik verveel me nu gewoon...hahaha!

Vandaag wordt ik lekker verzorgd door mijn moeder, mijn kleine ook. Net lekker twee uurtjes geslapen en zit nu het verslagje te schrijven.

Is het raar dat ik nog niet echt blij ben met mijn borsten of komt dat door de pijn of de tape die er nog omheen zit.

Jullie horen weer van mij....

Liefs sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sam,

Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal blij bent hoor, je borsten zijn net onder de trein gekomen en ze zijn/lijken te groot. Ik kan nog niet uit ervaring spreken, maar ik denk dat veel meiden datzelfde hebben gehad. Als ik die foto's zie van net na de operatie en een paar weken later, is het zó'n wereld van verschil!! Lekker uitrusten en herstellen en dan op het gemakkie eens kijken. Ze worden vanaf nu alleen maar mooier!!

Liefs Esje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.