Ga naar inhoud

Sammy28 : 9 maart 2011 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Sammy,

Gefeliciteerd meis! :64: Maak je maar geen zorgen meid dat je nu nog niet overloopt van blijdschap, je bent niet de eerste die dit gevoel heeft. Maar binnen een weekje zul je je vast wel blijer gaan voelen, ook de narcose moet je nog een beetje verwerken, kan ook zo'n effect geven. Ook als ze pas uit de tape zijn kan het zijn dat je er nog niet superblij van word, ze moeten dan nog een beetje vormen, maar dat komt allemaal goed hoor! Ga jij nou maar lekker herstellen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames, voel me vandaag gelukkig al wat beter. Heel wat minder pijn en dat scheelt echt een hoop! Ben zo benieuwd als het tape eraf gaat volgende week, kan ik ze eindelijk zien. En inderdaad moeten ze dan nog gaan vormen, heb het idee dat het door dat strakke tape nog niet kan. Ze blijven nu nog maar in 1 stand staan. Hopen dat het snel woensdag is! hoe lang duurde het bij jullie dat je weer wat kon gaan doen? Ik kan zo moeilijk stil zitten....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy

gefeliciteerd met je :1bouncingboobs:

tsja ...het zal eraan liggen wát je wilt gaan doen.

de kamer een beetje stoffen, wat was vouwen e.d. kan na ruim een week wel.

stofzuigen e.d. zou ik toch zo´n 2 weken mee wachten: je voelt het zelf ook wel aan!!!

na 6 weken mag je langzaam alles weer gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang gaat de pijn nog duren.....word er helemaal gek van! Vooral als ik geslapen of gezeten heb. Dacht dat het wel minder zou worden.... Maandag maar even bellen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Dank je ikke59, ik doe voorlopig niks in het huishouden, heb de tweede dag iets teveel gedaan denk ik.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sam ,

kon je ook niet slapen ?

tja die pijn ... vervelend !! ik kan er nog niet van meepraten (ik krijg ze pas donderdag) maar bij mijn dochter ging het zo : operatie op donderdag ... hels t/m zaterdag ... zondag ietsje beter en vanaf maandag spectaculair beter en sindsdien niks klachten alleen maar trots !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

Slapen gaat wel, zodra ik lig of leun voel ik geen pijn. Het is echt als ik op wil staan of loop dan heb ik het gevoel alsof ik ze beet moet houden, heb dan verschrikkelijke steken in me borsten. In de een meer als de ander. Hoop dat ik snel van mag gaan genieten....

Succes donderdag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik alweer vijf dagen verder. Moet zeggen dat het sinds gisteravond een stuk minder pijn doet. Heb gister einde van de dag naar de kliniek gebeld, omdat ik zo'n pijn had...kon wel janken. Wat blijkt, ik gebruikte mijn spieren heel verkeerd. Alles zat vast bij mij. Durfde me haast niet te bewegen. De verpleegkundige gaf mij het advies om alles los te maken en met me armen te draaien. Ben zo blij dat het goed gaat vandaag....ben ook al aan het stoffen en me eigen boterhammetjes aan het maken. Ik deed echt alles te geforceerd..... Kan nu eindelijk gaan genieten van mijn bv! Donderdag mag het tape eraf....kan niet wachten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben nu 2,5 weken verder en ben er zo blij mee! Ze worden steeds mooier, zie echt met de dag verschil. In het begin vond ik ze niet zo mooi, opgezwollen. Vond het net uiers van een koe en dacht echt wat heb ik gedaan. Maar nu ben ik er zo trots op! Kan niet wachten om mooie setjes te gaan kopen. Ben trouwens al 3 ,5 weken verder...haha..gaat zo snel. Voor iedereen die nog moet....heel veel succes!

Groetjes sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.