Ga naar inhoud

Welke bh???


Aanbevolen berichten

Hoiii ik ben 1,5 week terug geopereerd en ik heb via de kliniek de Triumph gekregen. Nu wil ik er graag nog 1 bij, maar welke kan ik nou het beste nemen?? 

 

Ik heb hier een tijdje terug ook iets voorbij zien komen over een bh van de Hema of Hunkemöller die ook goed is. 

 

Hoor graag jullie mening en/of beoordeling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Linsjeeee1991 zei:

Hoiii ik ben 1,5 week terug geopereerd en ik heb via de kliniek de Triumph gekregen. Nu wil ik er graag nog 1 bij, maar welke kan ik nou het beste nemen?? 

 

Ik heb hier een tijdje terug ook iets voorbij zien komen over een bh van de Hema of Hunkemöller die ook goed is. 

 

Hoor graag jullie mening en/of beoordeling. 

 

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je bh van een zacht soepel stofje gemaakt is dus misschien is het handig om zelf even te gaan voelen wat jij lekker vindt, dan kun je meteen passen .. Je borsten moeten er 6 weken dag en nacht in en wat je dan niet kunt gebruiken is ongemak ..

Zowel hunkemöller als hema ken ik niet maar ik heb een carefix gedragen en die was nog te grof op het laatst, mijn huid heeft echt geleden waar de bandjes zaten en de plooien van de cups ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sjuul zei:

 

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je bh van een zacht soepel stofje gemaakt is dus misschien is het handig om zelf even te gaan voelen wat jij lekker vindt, dan kun je meteen passen .. Je borsten moeten er 6 weken dag en nacht in en wat je dan niet kunt gebruiken is ongemak ..

Zowel hunkemöller als hema ken ik niet maar ik heb een carefix gedragen en die was nog te grof op het laatst, mijn huid heeft echt geleden waar de bandjes zaten en de plooien van de cups ..

Thanks! Daarom vraag ik het ook. Wil even van meerdere horen hoe hun beoordelingen zijn aangezien er zooooveel bh’s zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.