Ga naar inhoud

Geri2205 : 15 april 2019 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai! Ik ben Geri en denk al een tijde na over een bv. Ik heb een A-cup en was al sinds de pubertijd een beetje teleurgesteld dat ik zo 'achterbleef'. Heel erg vond ik het ook niet maar nu ik wat ouder ben begin ik het wel steeds vervelender te vinden. Zelfs de vriendinnen van mijn stiefzusje (15 jaar) hebben mooie, ronde borsten in de groei... en dan voel ik toch wel een steek van jaloezie. Ik wil geen grote borsten maar gewoon borsten: ik wil graag een (volle) B-cup. 

 

Ik zit nog behoorlijk vroeg in het proces, ik weet het nog lang niet zeker maar wil alvast veel info inwinnen. Ik heb 25 oktober een consult gepland staan in Groningen bij Aklinieken. Ik ben erg benieuwd!

 

PS. Heeft iemand foto's van hun resultaten van een A naar een B cup?

 

Groetjes, Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoihoi !!

Ik ben 20 aug geopereerd in Vlaardingen via Aklinieken (dr van Onselen) en had mn consult in Groningen. Daar heb ik ook gewoon de nacontroles. Dikke prima hoor. Zag enorm op tegen de terugreis maar die is volledig aan me voorbij gegaan..haha...Ik bericht je morgen mn ervaring hier.. Nu eerst ff slapen... Sleep tight !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Geri2205:

Hoi!

 

Ik heb over twee maanden een consult voor een bv bij Aklinieken in Groningen, maar ik las hier een paar berichten over operaties in Vlaardingen en Duitsland door Aklinieken. Zijn dit de locaties voor de operatie? Of kan het ook in Groningen?

 

Liefs Geri

 

Heyhey !!

Als je bij de zoekfunctie "ervaring polytech microthane" intoetst, komt mijn ervaring tot nu toe naar boven. Ik ben uiterst tevreden tot nu toe. Ben 20 augustus geopereerd door dr van Onselen in Vlaardingen en heb niets dan lof voor de wijze waarop mn consult is verlopen en waarop de operatie is gegaan. Ik ga je volgen want ben zeer nieuwschierig hoe jij het allemaal beleeft. Heb je al enig idee wat je wilt of laat je het allemaal op je afkomen ??

Liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei $ANDRA:

 

Heyhey !!

Als je bij de zoekfunctie "ervaring polytech microthane" intoetst, komt mijn ervaring tot nu toe naar boven. Ik ben uiterst tevreden tot nu toe. Ben 20 augustus geopereerd door dr van Onselen in Vlaardingen en heb niets dan lof voor de wijze waarop mn consult is verlopen en waarop de operatie is gegaan. Ik ga je volgen want ben zeer nieuwschierig hoe jij het allemaal beleeft. Heb je al enig idee wat je wilt of laat je het allemaal op je afkomen ??

Liefs !!

Hai!!

Ik heb hem gevonden, ik heb idd ook veel goede verhalen gehoord over polytech maar ben nog een beetje een leek dus ik ga ook even wat research doen naar Mentor. 

Hoeveel cc heb je? En: vond je ze groot na de operatie?

 

Ik weet eigenlijk al wel wat ik wil, ik ben 1.65, weeg 55 kg en heb een A-cup. Ik begin wat uit mijn schulp te komen en wil voor mezelf kiezen en wil me lekker vrouwelijk voelen. Ik wil alleen geen te grote stap nemen; ik zou tevreden zijn met een B-cup! :)

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Geri2205

 

Ook ik heb via a-kliniek mijn borstvergroting laten doen. Mijn consult had ik in Groningen en ben geopereerd in Duitsland (bochtelt). In Groningen opereren ze niet. Nacontrole is dan weer wel in Groningen. 

Ik ben door dr. Van Onselen geopereerd. Ook ik heb net als @$ANDRA de polythech protheses en ben er zeer tevreden over :35:. Als je wil kan je in mijn album kijken, die staat openbaar...

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Geri2205:

Oké, duidelijk! En wat spannend voor je!! Ben je nerveus? Wat gaat het worden? 

 

Groetjes!

politech microthane (380cc)

ik ben 1.68 lang

en weeg 57,5 kilo

mn cup was al nooit een gevulde a dus waarsch. aa en heb 4 kinderen borstvoeding gegeven dus heb nu een AA theezak.. klinkt als energie drank maar helaas energie krijg ik er niet van hahaha

 

ben wel een beetje nerveus maar dan in e zin dat ik bang ben voor reacties bijv.

ben kort geleden gescheidne dus ja wat denken al die mensen wel niet...

maar aan de andere kant kan ik t ook weer los laten dus we zien wel

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai!

 

Ik ben heel benieuwd naar hoe het voor jullie voelde na een bv om ineens borsten te hebben.

Voelt het na de operatie niet heel gek om ineens tegen twee 'heuvels' aan te kijken en om wat meer gewicht te hebben? Hoe snel zijn jullie eraan gewend geraakt? 

Ik ben hier erg benieuwd naar omdat een bv eigenlijk van de een op de andere dag gebeurt ipv dat het een groeiproces is...

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey dames,

 

Even een heel praktische vraag:

Mijn plan is om in het voorjaar een bv te laten doen en ik laat dit doen door dr. Van Onselen bij Aklinieken in Groningen. Ik ben op zoek naar dames die ook iets ondergaan hebben bij deze kliniek en dan vraag ik me af hoe jullie hebben betaald? Moesten jullie bij het plannen van de datum betalen of erna? Of na de operatie?

 

Ik heb het bedrag in april namelijk rond en wil ook rond die tijd geopereerd worden want ik wil het voor de zomer aan.

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Geri2205 zei:

Hey dames,

 

Even een heel praktische vraag:

Mijn plan is om in het voorjaar een bv te laten doen en ik laat dit doen door dr. Van Onselen bij Aklinieken in Groningen. Ik ben op zoek naar dames die ook iets ondergaan hebben bij deze kliniek en dan vraag ik me af hoe jullie hebben betaald? Moesten jullie bij het plannen van de datum betalen of erna? Of na de operatie?

 

Ik heb het bedrag in april namelijk rond en wil ook rond die tijd geopereerd worden want ik wil het voor de zomer aan.

 

Liefs Geri

Is dat niet een vraag die je gewoon even moet stellen in de kliniek? Volgens mij kunnen zij je daar gewoon het beste antwoord op geven :) 

Ben even kwijt of je daar al een consult gehad hebt en of je dat hier al geplaatst had...

 

xxBB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, best_boobie said:

Is dat niet een vraag die je gewoon even moet stellen in de kliniek? Volgens mij kunnen zij je daar gewoon het beste antwoord op geven :) 

Ben even kwijt of je daar al een consult gehad hebt en of je dat hier al geplaatst had...

 

xxBB

Hey @best_boobie, ik heb daar al wel een consult gehad maar heb toen helemaal niet gedacht aan de periode van de betaling maar ik zal denk ik maar gewoon even bellen :)

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Geri2205 zei:

Hey @best_boobie, ik heb daar al wel een consult gehad maar heb toen helemaal niet gedacht aan de periode van de betaling maar ik zal denk ik maar gewoon even bellen :)

 

Liefs Geri

oh oke!!
Misschien leuk om iets te updaten in je topic over je consult! Wanneer het was en hoe het gegaan is, wat ze je geadviseerd hebben enz.. Zo kun je het voor jezelf ook bijhouden, en als anderen op zoek naar info van A klinieken, zien ze dan ook jouw topic :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, best_boobie said:

oh oke!!
Misschien leuk om iets te updaten in je topic over je consult! Wanneer het was en hoe het gegaan is, wat ze je geadviseerd hebben enz.. Zo kun je het voor jezelf ook bijhouden, en als anderen op zoek naar info van A klinieken, zien ze dan ook jouw topic :35: 

 

xx BB

Bedankt voor de tip, ik zal er morgen even mee aan de gang aan!

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik word 2 januari 2019 geopereerd in het umcg door dokter Stenekes, de rekening moet hier iig 14 dagen van te voren worden voldaan (heb het geld deze week overgemaakt). En idd wat BB ook al zei, ff bij die kliniek informeren :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Mtvo said:

Hoi,

 

Ik word 2 januari 2019 geopereerd in het umcg door dokter Stenekes, de rekening moet hier iig 14 dagen van te voren worden voldaan (heb het geld deze week overgemaakt). En idd wat BB ook al zei, ff bij die kliniek informeren :) .

Oh wat spannend zeg! Ook in de stad dus! 

En bedankt voor de info :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Geri2205 zei:

Oh wat spannend zeg! Ook in de stad dus! 

En bedankt voor de info :)

 

Ook in de stad idd, het umcg staat goed aangegeven en daarnaast vind ik het een prettig idee dat het een ziekenhuis is (because you never know) en dat ik niet zo ver hoef te reizen. 

 

Heel spannend, datum komt eindelijk in zicht :D 

 

Enne, geen probleem :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Mtvo said:

 

Ook in de stad idd, het umcg staat goed aangegeven en daarnaast vind ik het een prettig idee dat het een ziekenhuis is (because you never know) en dat ik niet zo ver hoef te reizen. 

 

Heel spannend, datum komt eindelijk in zicht :D 

 

Enne, geen probleem :) 

Snap ik, dat voelt vast veilig! Hoeveel cc krijg je? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Geri2205 zei:

Snap ik, dat voelt vast veilig! Hoeveel cc krijg je? :)

 

Vind ik ook :)

 

Ik krijg het merk Natrelle, ronde prothese, 220cc en het wordt dual plane geplaatst. Dan kom ik (als het goed is) uit op een volle B, kleine C cup. Wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat dat bij mijn lichaam past :)

 

Weet jij al wat jij wil? Merk, vorm, plaatsing, cc's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.