Ga naar inhoud

Geri2205 : 15 april 2019 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
7 hours ago, Elzemiek said:

Heei Geri!

 

Ik heb je forum even doorgelezen. De chirurg keuze blijft altijd lastig! Zoals al een paar keer is gezegd hier, zoek lekker het hele forum af en ga dan naar verschillende consulten. Zorg dat je je helemaal op je gemak voelt bij je chirurg en ook over het werk wat je chirurg al gemaakt heeft. 

 

Las dat je de afstand een beetje van je af hebt gezet, Dr. Verdonck is ook een hele goede chirurg die natuurlijke borsten maakt. Hij heeft een eigen kliniek in Diest, de Belgian Breast Clinic. Ik ben daar zelf 7 december geopereerd. Heb in mijn topic verschillende updates geplaatst over hoe het bij mij tot op heden is gegaan.

 

Veel succes met je keuze! 

 

Liefs xx

Hoi Elzemiek! Ik heb net even de website van de BBC bekeken en de werkwijze van Dr. Verdonck spreekt me ook wel aan! Ik ga dat even verder uitzoeken...

 

Ik heb net je operatieverslag gelezen en kwam erachter dat wij wel een beetje dezelfde lichaamsbouw hebben! Ik ben 1.65 en weeg 55 kilo en ik wil graag borsten die bij mijn lichaam passen.

 

Hoe is het nu met jou? Welke cupmaat heb je nu?

 

Liefs Geri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dames, een tijdje na mijn laatste consult even een update. Ik ben eruit: ik ga me laten opereren door Dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek op 15 april. Ik voelde me daar het meest op mijn gemak en Dr. Schellekens kwam erg rustig en professioneel op mij over.

 

210 cc gaat het waarschijnlijk worden, misschien 240 met anatomische protheses. Ik kom van een A en wil graag naar een grote B/kleine C. Ik vind het heel spannend... ga ik dit echt doen? Maar een minuut later mag het van mij de volgende dag al.... het komt dichterbij maar tegelijkertijd duurt het een eeuwigheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geri2205

 

Hoi hoi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, en je je goed op je gemak voelt bij deze pc.

Ik heb gelijk even de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk zowel je verslag als alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Desert-Rose said:

@Geri2205

 

Hoi hoi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, en je je goed op je gemak voelt bij deze pc.

Ik heb gelijk even de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je dadelijk zowel je verslag als alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Dankjewel Desert-Rose!

 

Spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.