Ga naar inhoud

Xander Bakker of Gabriel Jansen


@jajeudndow

Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

 

2 januari is het dan zover mijn operatiedatum :D :D

ik ben na veel twijfelen uit over mijn cc keuze. Echter zit ik nu met een ander dillema..

ik heb de keus tussen pc Xander bakker of Gabriel Janssen.

 

over beide zie ik vrij weinig operatie verslagen / reviews over..

zijn er misschien dames die ervaring hebben met een van de artsen en zo ja ben je tevreden of waar gaat je voorkeur naar uit?

 

thanks a lot!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de zoekfunctie eens geprobeerd? Ik kan namelijk bij gabriel jansen nog wel wat topics vinden. Je kunt voor hem ook zoeken op G. Jansen ;) Ook als je zoek op dr. Bakker of Xander Bakker komt je gewoon wel wat topics tegen.

 

Verder zou ik ok afgaan op je gevoel. Heb je beide artsen gesproken? Bij wie voelde je je het meeste op je gemak of welke arts snapt wat jij wilt? Als je vind dat ze beide goed werk leveren moet je gaan zoeken naar andere dingen waarop je een keuze kunt maken ;) 

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125hoi! Ik kon niks vinden maar ik moet eerlijk zeggen ik moet echt nog uitvogelen hoe borstenforum werkt :huh: :p

ik ga dat zo even checken.

 

ik heb nog geen pc gesproken ik heb mijn consult gehad en 17 dec heb ik met Xander bakker de kennismaking.

 

ik moest na mijn consult meteen aangeven welke pc ik als voorkeur had..

ik heb ze wel beide gegoogeld om de achtergrond en ervaringen te checken maar veel wijzer ben ik er niet op geworden .. vandaar dat ik erg benieuwd was naar welke meiden hier ervaring mee hebben.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha opzich niet zo moeilijk hoor. Wel apart dat je meteen een voorkeur moet doorgeven. Als je de zoekbalk gebruikt kun je beste aanvinken dat je zoekt in topics anders wil het ook soms Google resultaten tonen. Als je meiden gevonden hebt kun je ook vragen naar foto’s. De meeste dames hebben die privé staan zodat het via Google niet terug te vinden is en zij zelf beslissen wie de foto’s mogen bekijken. 

 

Bauland / Faceland ben je geweest dan denk ik he gezien de artsen? Ik ben gewend dat je ook meteen een arts te zien krijgt. Vind zonde van de tijd om dan 2x erheen te gaan. Vraag me meestal wel af hoeveel verstand zo’n consulente er nu echt van heeft...:blush:

 

Ik zie die namen ook niet vaak voorkomen hoor, maar dat wil niet perse slecht zijn natuurlijk. Zou even je consult dan afwachten met de arts. En ondertussen wat proberen in te lezen. 

Heb je met de consulente al maat en merk besproken of moet je dat nog vastleggen met de arts? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-11-2018 om 14:45, @jajeudndow zei:

Hoi Ladies,

 

2 januari is het dan zover mijn operatiedatum :D:D

ik ben na veel twijfelen uit over mijn cc keuze. Echter zit ik nu met een ander dillema..

ik heb de keus tussen pc Xander bakker of Gabriel Janssen.

 

over beide zie ik vrij weinig operatie verslagen / reviews over..

zijn er misschien dames die ervaring hebben met een van de artsen en zo ja ben je tevreden of waar gaat je voorkeur naar uit?

 

thanks a lot!

 

xx

Hee meid,

 

Ik wou bij Boerhaave kliniek geopereerd worden door xander bakker maar hij was daar niet meer werkzaam wanneer ik de operatie wou inplannen dus vandaar voor faceland gekozen. Ik had echt gelijk een klik met hem, hij was ontzettend spontaan & wist gelijk na het gesprek dat ik bij hem wou.. Me operatie is 18 december dus het resultaat moet nog komen ...!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou door Xander Bakker geopereerd worden, vond het ook een prettige man. Maar omdat ik verhoogde kans op trombose heb en daarvoor tijdelijk met mn bloedverdunners moest stoppen, wilde Boerhaave Kliniek mij toch niet helpen. Ze vonden het risico voor complicaties te groot. 

Uiteindelijk bij Velthuis kliniek terecht gekomen, zij wilden mij wel helpen.

 

Maar anders was ik ook door hem geholpen. Kan je verder dus geen ervaringsverhaal geven, maar vond het een fijne man. Hij heeft ook een eigen website met resultaten. Misschien helpt je dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.