Ga naar inhoud

Haarverlies


Katrien95

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Katrien95 zei:

Zijn hier dames die na hun borstvergroting veranderingen merken aan hun haar? Meer haarverlies? Dunner haar?

Hoi hoi

Heb je eigenlijk al een consult gehad ondertussen? Ik zat zo eens even door jouw topics te bladeren, en zie in de gauwigheid niet echt ergens een consult vermeld staan, terwijl je wel enkele malen zegt dat je het toch wel wilt gaan doen :)

Ben benieuwd wat je zoektocht opgeleverd heeft en of je ondertussen al een datum hebt?

Ik heb geen verschil gemerkt aan mijn haar. Misschien wel vlak na de operatie, maar zoals eerder gezegd, lag dat aan de narcose...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Heb je eigenlijk al een consult gehad ondertussen? Ik zat zo eens even door jouw topics te bladeren, en zie in de gauwigheid niet echt ergens een consult vermeld staan, terwijl je wel enkele malen zegt dat je het toch wel wilt gaan doen :)

Ben benieuwd wat je zoektocht opgeleverd heeft en of je ondertussen al een datum hebt?

Ik heb geen verschil gemerkt aan mijn haar. Misschien wel vlak na de operatie, maar zoals eerder gezegd, lag dat aan de narcose...

xx BB

 

Ik ben inderdaad nog niet op consult geweest. Ik ben momenteel aan het afvallen en wil nog zo’n 10 kg kwijt. Wanneer dat het geval is zal ik een consult in plannen.. tot die tijd lees ik heel veel en zoek veel op. Zo kan ik de pro’s en contra’s nog wat afwegen tegenover elkaar. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen na een borstvergroting last hebben van haaruitval (ook nog na enkele jaren) en dat is het mij eerlijk gezegt niet waard. Mijn haar is heel erg waardevol voor mij. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎11‎-‎2018 om 10:50, Katrien95 zei:

 

Ik ben inderdaad nog niet op consult geweest. Ik ben momenteel aan het afvallen en wil nog zo’n 10 kg kwijt. Wanneer dat het geval is zal ik een consult in plannen.. tot die tijd lees ik heel veel en zoek veel op. Zo kan ik de pro’s en contra’s nog wat afwegen tegenover elkaar. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen na een borstvergroting last hebben van haaruitval (ook nog na enkele jaren) en dat is het mij eerlijk gezegt niet waard. Mijn haar is heel erg waardevol voor mij. 

 

 

ah oke.. begrijpelijk..
Ik heb geen  idee.. Heb het eigenlijk hier nooit gehoord, alleen van vlak na de operatie door de narcose, maar goed, ik zeg niet dat het niet kan natuurlijk.
Succes met lezen hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.