Ga naar inhoud

Pasje : 28 december 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hai allemaal.

Na jaren lang twijfelen,  was de knoop eindelijk doorgehakt na mijn zwangerschap.

Ik ben 2x op consult geweest bij diana gabriels.  1 keer bij consulent die adviseerde high profile 350 cc en 1 keer bij de pc die adviseerde moderate (of low, ik weet het niet meer precies) van 275 cc. Duidelijk was dat het dual plane werd.

Nu vond ik het verschil in projectie erg groot, lijkt mij dat er nog iets tussen zit. Uiteraard niet gevraagd, ga hiervoor een nieuwe afspraak maken. 

Heb momenteel een lege b maar wil naar een c cup. 

Twijfel heb ik over de projectie omdat ik bang ben dat het nog te plat blijft bovenin doordat de spier de prothese ook nog wat platdrukt. Het is niet iets wat je zomaar even opnieuw doet! Heeft er iemand advies, of wellicht voorbeelden van de verschillende protheses (resultaten)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! 

 

Ik ben vorige week bij dhr. Damen geweest voor de operatie. Ook bij mij adviseerde hij 275cc. Hier heb ik ook voor gekozen, ronde onder de borstspier. Ik denk zelf dat 275cc, meer dan 1 cupmaat is. moet ook wel zeggen dat ik 1.56 lang ben en 49 kilo weeg. Ik ben erg smal dus hele grote borsten voor mijn lichaam vind ik niet bij mij passen. 

 

Ik zou nog een afspraak maken en alle vragen Nog eens stellen die je graag wilt weten tot dat je er echt zeker van bent. Zou zo jammer zijn als je achteraf denkt "had ik maar..." 

Veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sannmarie:

Hoi hoi! 

 

Ik ben vorige week bij dhr. Damen geweest voor de operatie. Ook bij mij adviseerde hij 275cc. Hier heb ik ook voor gekozen, ronde onder de borstspier. Ik denk zelf dat 275cc, meer dan 1 cupmaat is. moet ook wel zeggen dat ik 1.56 lang ben en 49 kilo weeg. Ik ben erg smal dus hele grote borsten voor mijn lichaam vind ik niet bij mij passen. 

 

Ik zou nog een afspraak maken en alle vragen Nog eens stellen die je graag wilt weten tot dat je er echt zeker van bent. Zou zo jammer zijn als je achteraf denkt "had ik maar..." 

Veel succes! 

Dank je wel voor je bericht. Heb jij ook gekozen voor moderate/low profile?

Ik ben zelf 1.60 en 60 kg, wellicht zou iets meer dan wel beter zijn voor mij.

Wanneer wordt je geopereerd? Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Pasje:

Dank je wel voor je bericht. Heb jij ook gekozen voor moderate/low profile?

Ik ben zelf 1.60 en 60 kg, wellicht zou iets meer dan wel beter zijn voor mij.

Wanneer wordt je geopereerd? Ben heel benieuwd

Ik heb gekozen voor moderate profiel, ronde prothese cohesive gel2. Ik wilde graag vollere borsten. Dit adviseerde ze mij toen aan. Ik kan je vertellen dat ik de operatie nu al een aantal dagen achter de rug hebt en alles goed verlopen is gelukkig. Niet helemaal duidelijk verwoord in mijn eerdere antwoord op je topic zie ik nu..  sorry! De eerste paar dagen na de operatie dacht ik wel "waar ben ik aan begonnen" maar ben nu ontzettend blij dat ik het gedaan heb, is nog niet het eind resultaat natuurlijk vanwege de zwelling. 

   
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Allemaal,

Eerder ben ik geadviseerd door dr A damen voor een 275 cc moderate profile van mentor. 

Helaas kon ik in de gewilde periode geen operatie datum meer plannen. Hierdoor heb ik nu een consult gehad bij dr P hupkens. 

Toch een vreemd consult, afin, hij adviseerde mij nu mentor high profile 375 cc! 

Ik wil van een lege 75 B naar vollere maar natuurlijkere borsten. En weet nu niet of de 375 cc teveel gaat worden. 

Daarnaast kan ik weinig voorbeelden vinden van de 300 cc moderate plus profile, en twijfel of dit nu te klein zal worden en de borst bovenop nog steeds plat/leeg zal zijn. 

 

Help!! Hopelijk zijn er hier mensen die 300cc moderate plus van mentor hebben gekregen en mij fotos van de resultaten kunnen sturen. 

voor 28 december moet ik de knoop hebben doorgehakt, maar vind het zo moeilijk. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

@Pasje

 

hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en je topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan. Wanneer ben je precies geholpen, dan ga ik dat nog even goed in de titel zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Pasje

 

hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en je topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan. Wanneer ben je precies geholpen, dan ga ik dat nog even goed in de titel zetten.

Haii 

Dank je wel! Ik ben 28 december 2018 geopereerd

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.