Ga naar inhoud

Complicatie


Anoniempie

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

ik ben lid geworden van het borstenforum omdat ik kort geleden een borstvergroting heb gedaan en hier aardig wat gedoe van heb gehad. Ik hoop dat ik via dit forum wat meer ervaringen kan lezen en misschien wat advies kan krijgen. Ik ga een topic starten bij operatie verslagen.

bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anoniempie! 

 

Wat leuk dat je lid bent geworden. Ik denk dat je echt heel veel gaat hebben aan de mensen hier om je heen. Stel je vraagjes gerust. Wat voor soort protheses heb je gekregen, hoe zijn deze geplaatst en hoeveel cc? Ben benieuwd naar je verslag! 

 

Ik wilde je vragen wat voor gedoe je hebt gehad, maar dat lezen we denk ik wel in je topic zometeen? :)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een enorm lang verhaal, ik hoop dat jullie het willen lezen en er goed over nadenken bij welke kliniek jullie gaan.

 

Ongeveer 3 weken geleden ben ik geopereerd bij diana Gabriels. Iedereen was erg vriendelijk en namen de tijd voor mij. Ook bij het consult. Ik had er alle vertrouwen in. Bij het 2e consult met de arts de devinitieve beslissing gemaakt over het aantal cc. Ik wilde ongeveer cup D maar wel als het bij mijn lichaam zou passen. De arts heeft hier natuurlijk het meeste verstand van. Hij heeft mij hierin goed geadviseerd (dr. Hupkens). Ik zou geopereerd worden bij het MFIV Vlaardingen. Ook hier waren de mensen vriendelijk. Na de operatie voelde ik mij erg goed. Toen ik wakker werd van de narcose had ik gelijk het gevoel dat ik kon opstaan en naar huis kon gaan.

ik had geen pijn, was niet misselijk etc. Na ongeveer 2 uur mocht ik naar huis. Op het moment dat ik in de auto stapte was mijn linker borst iets gevoeliger dan mijn rechter, ik had geen pijn.

na ongeveer 1,5 week begon ik mij toch zorgen te maken over mijn linker borst, die gelijk al wat gevoeliger was. Ik had nog steeds geen pijn maar de vorm en de enorm donker paarse (blauwe plek) langs de binnenkant van mijn linker borst vond ik geen fijn idee. Mijn rechter borst was ondertussen al mooi gezakt en niet blauw meer.

ik had contact opgenomen met de kliniek dat ik mij zorgen maakte. Ik had foto’s gestuurd en ik zou terug gebeld worden. De volgende dag was ik nog niet terug gebeld dus besloot ik zelf maar te bellen.

de assistente zei dat Joanna volgensmij ernaar gekeken had en het zou normaal zijn. Ik weet niet meer of ze nou ook hadden gezegd dat de arts ernaar gekeken had maar ik denk dat hij de foto’s sowieso nooit gezien heeft.

na 2 weken de nacontrole gehad. Hier zei de assistente dat ik een hematoom had en dat dit kan gebeuren. Ik mocht weer douchen en het kon dan gaan bloeden, ik moest het maar lekker laten bloeden want het was goed als het eruit kwam.

na 2 dagen was er nog steeds geen verbetering en er kwam het minimale aan bloed uit. Ik heb weer contact opgenomen met de kliniek. 

Dr. Hupkens (complimenten voor hem!) enorm fijne arts. Heeft gelijk contact met mij opgenomen. Aan het begin van het gesprek bleek al snel dat hij waarschijnlijk geen foto’s heeft gezien want hij vroeg aan mij om allemaal foto’s te maken.

het contact was wel wat slecht maar waarschijnlijk heeft hij het ook druk met operaties etc. Tussendoor. Eerst wilde dr. Hupkens het even een paar dagen aanzien. Later op de avond kreeg ik een berichtje dat hij mij toch weer wil opereren. Gelijk de volgende dag.

ik ben naar de spoedeisende hulp bij het ziekenhuis in Nijmegen gegaan. Hier moest ik nog erg lang wachten omdat er een echt spoedgeval tussen kwam van iemand die zijn ledemaat anders kwijt zou kunnen raken. Begrijpelijk. Daarna ben ik gelijk geopereerd en het bleek dat ik een flinke ontsteking in mijn borst had. WAARSCHIJNLIJK, het is dus nog niet zeker, is er in Vlaardingen een nieuwere soort gel gebruikt om de protheses in te brengen. Deze is misschien niet helemaal goed. Er zijn meer mensen geweest met ongeveer dezelfde klachten als ik had. Er gaat nu, naar wat ze zeggen , een onderzoek naar gedaan worden.

 Normaal gesproken zou je nog een extra nacht in het ziekenhuis moeten blijven, wat ik op internet lees. Vooral omdat ik aan beide borsten een drain heb gekregen. Deze moeten 5 dagen blijven zitten. Ook in het ziekenhuis zeiden een aantal van het personeel dat. Ik was in de nacht geopereerd en moest de volgende dag gelijk naar huis, ja want stel er komt een spoed geval tussendoor, dan moet er wel plek zijn.

ik, die ondertussen al het vertrouwen kwijt was dat het goed zou komen moest naar huis. Bang voor weer een ontsteking of andere complicatie. Gelukkig heb ik een onwijs lieve vriend die thuis erg goed voor mij zorgt. Ik moet nu nog 3 dagen met de drains lopen en heb elke dag contact met hupkens. Het is een man van weinig woorden maar heeft me echt wel gerust gesteld dat het goed gaat komen.

 

van de kliniek, diana Gabriels heb ik helemaal niets meer gehoord. Geen telefoontje hoe het gaat etc. Vlak na mijn eerste operatie kreeg ik een mailtje dat als ik een review zou plaatsen, ik dan 50 euro terug zou krijgen. Ook is het nood nummer slecht te bereiken. Ik hoop dat ik er komende weken weer een beetje bovenop kom. Lichamelijk ervaar ik gelukkig!! Geen pijn. Maar psychisch heb ik echt een enorme deuk opgelopen. Het is echt zwaar om in 2,5 week.. 2 keer geopereerd te worden en weer helemaal vanaf het begin te herstellen. Ik ben wel echt heel blij met dr. Hupkens. Hij heeft mij wel echt het gevoel gegeven dat hij naar mij luistert.

 

bedankt voor het lezen en de eventuele reacties!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een heftig verhaal. Kan me voorstellen dat dit een enorme klap is mentaal. Mocht je nog twijfels en vragen enzo hebben, dan heb je wel echt veel aan dit forum! Iedereen heeft ervaringen en sommigen (zoals @best_boobie) hebben er echt verstand van.

 

Heel vee succes met je herstel. Hopelijk komt het vanaf nu allemaal goed en kan je snel van je nieuwe borsten gaan genieten.

 

Xxx rtx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx, bedankt voor je berichtje! Ja het forum ziet er super fijn uit! Wat goed dat iedereen elkaar hier helpt/tips geeft etc. Ik geloof zeker dat ik er wat aan ga hebben! Aan de kliniek heb ik iig weinig.. dankjewel! Ik hoop het ook. Voor nu zien Mn borsten er al zooooveel beter uit dan na de eerste operatie. Ik begin er steeds een beetje meer vertrouwen in te krijgen dat het nog goed gaat komen met mn borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal jeetje... Ik dacht je kreeg een BV met wat kleine complicaties maar dit... WOW. Echt er moet een kopje op dit forum komen met klinieken die niet aan te raden zijn.. Maar dat mag natuurlijk niet. NOOIT naar DianaGabriels gaan.

 

DG geeft influencers, bekende mensen gratis behandelingen, ter promotie, om weer een goede naam te krijgen en wij als normale burger erheen zouden gaan, omdat zij voorheen slechte reviews kregen en negatief in het nieuws kwamen. Dat is ook de reden waarom jij je 50euro terug krijgt als je een goede recensie plaatst.

 

Ik vind het echt heel naar voor je dat dit is gebeurd... Heel je vertrouwen is weer weg en jeetje wat slordig dat DG echt NIKS meer laat weten!! Schandalig. Ik zou zeggen, zet een slechte recensie onder een aantal namen :45:. Ook enorm slecht dat Diana zelf het eerste consult aflegt! Wat een, sorry voor mijn taalgebruik, mongool is dat. Ook het manier van vloggen in een operatie vind ik zo fout, daar zijn toch ziekenhuisseries voor als je het echt wilt weten hoe zoiets gaat? Ik snap überhaupt al niet hoe een operatie zo goedkoop kan zijn. je betaalt over het algemeen al 1000euro voor de siliconen, laat staan de arts materialen kamerverhuur etc. maar goed, daar gaat het eventjes niet over... Heel slecht dat de assistent een beslissing neemt i.p.v. de arts zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje

inderdaad, echt erg dat je gewoon een soort wordt omgekocht. In het begin lijkt alles goed te gaan en lijken ze allemaal vriendelijk. Maar als er een complicatie optreed kunnen ze daar niet mee omgaan. Ik heb echt een paar keer contact opgenomen en pas na een paar keer hadden ze zelf contact opgenomen met de arts. Het zegt ook al genoeg dat ik met spoed ben geopereerd en niet dat er voor de week erop ofzo een afspraak is gemaakt. Ik heb net toevallig nog contact gehad met hupkens. Ik moet natuurlijk om de 5 jaar op controle komen. Maar in dg heb ik geen vertrouwen meer dat ze mij helpen als er wat is. Of op tijd een complicatie herkennen. Hupkens heeft mij laten weten dat ik alles via hem mag regelen en dat hij het zeker begrijpt. Ook erg fijn. Geluk bij een ongeluk is dat ik een hele fijne arts heb (gehad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een nare ervaringen heb jij moeten opdoen, kan mij heel goed indenken dat jij hier heel onzeker door werd.

Gelukkig heb je wel een goede arts die jou wel serieus nam en daar naar handelde. Ik hoop dat je v.a. nu een goed herstel mag hebben en dat de nare periode gauw naar de achtergrond zal verdwijnen opdat jij straks goed in je vel zit met je borsten.

 

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.