Ga naar inhoud

drankje doen?


Mona

Aanbevolen berichten

dillemma!

vandaag feest maar over 10 dagen staat borstvergroting- operatie gepland, volgens mij mag ik 2 weken voor en na de operatie geen alcohol.

mmmmmm is deze regel heeeeel belangrijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, ik mocht vanaf twee dagen voor de operatie pas geen alcohol meer. Alcohol heeft een bloedverdunnende werking en ik denk dat dat advies daarom geldt. Over tien dagen is jouw alcohol van vanavond echt wel uit je lichaam, dus het zou in principe kunnen (naar mijn mening). Maarja aan de andere kant zal jouw pc ook wel z'n redenen hebben voor dat advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na de operatie heb ik geen feestje ja wel een feestje maar das pas na 21 dagen dan zal het wel voort gezegend zijn. 

ik heb van de kliniek zo'n algemeen schrijven gekregen over de behandeling bij een borstvergroting en daar staat in 2 weken voor en na de operatie geen alcohol roken en drugs ook geen cannabis staat er ook nog bij, haha

nou is dat allemaal geen probleem maar mijn wijntje op mijn eigen feestje dat doet toch wel een beetje zeer merk ik daar heb ik eigenlijk gewoon zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mona zei:

na de operatie heb ik geen feestje ja wel een feestje maar das pas na 21 dagen dan zal het wel voort gezegend zijn. 

ik heb van de kliniek zo'n algemeen schrijven gekregen over de behandeling bij een borstvergroting en daar staat in 2 weken voor en na de operatie geen alcohol roken en drugs ook geen cannabis staat er ook nog bij, haha

nou is dat allemaal geen probleem maar mijn wijntje op mijn eigen feestje dat doet toch wel een beetje zeer merk ik daar heb ik eigenlijk gewoon zin in

Als jij gewoon een wijntje wilt drinken 10 dagen voor je operatie, dan kan dat echt geen kwaad hoor. Geen excessen, en idd niet roken en geen drugs! Daar zou ik me wel aan houden. 

Echter een paar wijntjes, kan echt geen kwaad zo lang voor de operatie!

 

Na de operatie idd ff 1 a 2 weken geen alcohol en daarna nog oppassen tot 6 weken po. Omdat je vanalles niet mag (armen hoog en jezelf afzetten, om iets te noemen) en je met te veel drank op jezelf en je vrienden niet onder controle hebt, is het goed daar dan dus ook rekening mee te houden. 

Heb vaker gehoord van meiden waarvan de vrienden dan dronken waren en aan iemand gingen lopen trekken. Ja en dan kwamen ze daarna hier op het forum, dik in de stress, vragen of dat erg was. 

Voorkomen is in dat soort gevallen beter dan genezen :)

 

Houd je dus verder aan de adviezen van de kliniek, maar vanavond is echt niet zo een probleem hoor :35:

 

Geniet van je feestje!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.