Ga naar inhoud

Groot verschil


San41

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, vandaag is het een week geleden dat ik een borstoperatie ben ondergaan.Ik heb een grote van 360 cc.

ik voel mij vrij goed alleen het slapen is wat minder omdat je continue op je rug moet blijven liggen qua pijn valt het mij reuze mee alleen zie ik als ik in de spiegel kijk dat de ene borst nog rond is en hard terwijl de andere zacht is aan de onderkant en wat langwerpig is ,  Iemand hier ervaring mee en of weet dat het nog gelijk wordt want ben nu van alles aan het opzoeken op internet

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames,

 

Op 8 okt ben ik geopereerd en met de protheses Polyurethaan 360 cc achter de spier aan beide kanten.Hiervoor had ik een lege B en is mij wel verteld dat ik mogelijk een lift nodig zou hebben.

uiteraard wilde ik eerst de operatie afwachten voordat ik gelijk zn besluit maak om het te laten doen. 

Opmerlijk was wel dat toen ik thuis kwam op de dag van de operatie dat ik aan mijn linkerborst al gauw zag dat het wat anders was als mijn rechterborst a fijn je wilt toch eerst afwachten omdat alles in het begin gezwollen is en pas kan oordelen na een aantal weken, wel is het zo dat met deze protheses dat ze na 3 weken ze niet meer gaan zakken.

Na de de eerste week zag ik nog steeds dat er iets niet klopte en dat mij linkerborst slap hing aan de onderkant dus veel lager zat als de rechter die heel mooi resultaat heeft. 

Nu na 6 weken is het er nog steeds geen verandering en is heel slap aan de onderkant en lijkt ook de prothese hoger te zitten. Ik heb er een slecht gevoel over dat dit nog gaat bijtrekken. In Jan moet ik weer terug voor consult en hoop ook dat hij ziet dat dit niet goed is en mij niet gaat vertellen dat ik een lift nodig heb ( lijkt mij echt onmogelijk zeker als je dit al zag na de eerste week!

Wat denken jullie ? Ik zal wat foto’s toevoegen van de 1e een week na de operatie en zoals het er nu uitziet 

 

Groetjes 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @San41

He verdorie, dit is wel echt balen zeg... Toevallig in A-klinieken geopereerd?
Als ik jouw borsten zie, heb je absoluut geen lift nodig, maar klinieken dekken zich op deze manier soms in.. En dan werken ze met polyurethaan die snel vastgroeien en waar ze alleen de voordelen van vertellen.. maar helaas gaat het dan ook vaker mis omdat de plaatsing niet heel secuur gebeurt.. 
Ik zou, mochten ze over een lift beginnen bij jouw controle, altijd eens een second opinion inplannen bij een andere pc, in een andere kliniek.. Gewoon om eens te horen of hij/zij ook denkt dat er bij jou een lift nodig is.... Zo heb je iets meer achter de hand bij het weer terug gaan naar de kliniek.. 
Maar potverdikkie zeg, dit is wel knudde.... :( 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Yep idd A klinieken

Dat lijkt mij dus ook onwaarschijnlijk dat ik een lift nodig heb en zeker moet je dit niet al gelijk kunnen zien zoals bijgevoegde foto ( na 1 week)

Ik heb mijn huisarts al gesproken omdat ik er geen goed gevoel bij had na mijn 1e consult en mijn huisarts vermoed dat het niet goed geplaatst is en wilt even afwachten na Jan mocht daar niks uitkomen heb ik al afgesproken om idd second opinion te doen! Ik zal ook even een foto toevoegen van voor mijn bv 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, San41 zei:

@best_boobie

 

Yep idd A klinieken

Dat lijkt mij dus ook onwaarschijnlijk dat ik een lift nodig heb en zeker moet je dit niet al gelijk kunnen zien zoals bijgevoegde foto ( na 1 week)

Ik heb mijn huisarts al gesproken omdat ik er geen goed gevoel bij had na mijn 1e consult en mijn huisarts vermoed dat het niet goed geplaatst is en wilt even afwachten na Jan mocht daar niks uitkomen heb ik al afgesproken om idd second opinion te doen! Ik zal ook even een foto toevoegen van voor mijn bv 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nee idd.. Je tepels staan prachtig naar voren gericht, je hebt wel een beetje hang, maar dat moet geen probleem zijn bij een borstvergroting...
Balen is dit!! 

goed dat je het al met je huisarts besproken hebt en evt voor second opinion gaat, mocht het gesprek in januari onbevredigend zijn.. 
Probleem is die polyurethaan prothesen erg vastgroeien en vooral het eerste jaar moeilijk te verwijderen zijn.. Daarna schijnen die 'haartjes' minder actief te zijn en beter, zonder schade, verwijdert te kunnen worden... Dit is tenminste wat mij verteld werd... Maar ben benieuwd wat jouw kliniek daarover te vertellen heeft.... 

Succes hiermee.. Vind het echt rot voor je!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Ik hoop het ook dat ik Jan meer duidelijkheid krijg want baal hier enorm van :( maar goed ik weet iig dat ik wat achter de hand heb want ga daar dan zeker werk van maken! 

Toen ik daar was wilde ik weten op wat voor termijn ik kon rekenen qua hersteltijd na aanleiding van dit en kon mij daar ook geen duidelijk ant op geven ja aantal mnd is breed gezien natuurlijk dus nogmaals weer gevraagd.. kreeg ik als ant ik heb geen toverstaafje nee maar op het moment dat je op je 1e consult komt voor je bv dan hebben ze het wel :82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, San41 zei:

@best_boobie

 

Ik hoop het ook dat ik Jan meer duidelijkheid krijg want baal hier enorm van :( maar goed ik weet iig dat ik wat achter de hand heb want ga daar dan zeker werk van maken! 

Toen ik daar was wilde ik weten op wat voor termijn ik kon rekenen qua hersteltijd na aanleiding van dit en kon mij daar ook geen duidelijk ant op geven ja aantal mnd is breed gezien natuurlijk dus nogmaals weer gevraagd.. kreeg ik als ant ik heb geen toverstaafje nee maar op het moment dat je op je 1e consult komt voor je bv dan hebben ze het wel :82:

oef.. wat een antwoorden zeg.. 
Heel goed dat je er werk van maakt mocht het nodig zijn!!

Maar eerst maar eens afwachten.. Is je controle wel bij de pc? Hij zal namelijk antwoorden moeten kunnen geven.. Dat is beter dan een consulente die haar baan wil behouden.. :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, dat is zo’n teleurstelling als je je helemaal hebt voorbereid op een paar mooie borsten. Hopelijk komt dit allemaal goed en wordt het hersteld als het niet goed komt .. Tip, neem iemand mee naar het consult in januari, samen hoor je meer en sta je ook sterker! 

Heel veel succes ..

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sjuul zei:

Jee, dat is zo’n teleurstelling als je je helemaal hebt voorbereid op een paar mooie borsten. Hopelijk komt dit allemaal goed en wordt het hersteld als het niet goed komt .. Tip, neem iemand mee naar het consult in januari, samen hoor je meer en sta je ook sterker! 

Heel veel succes ..

 

Sjuul

@Sjuul mijn vriend gaat mee dus komt goed ;) en is idd een teleurstelling dan, maar kan er op dit moment niks aan veranderen en heb evt een second opinion achter de hand en moet tor Jan geduld hebben.Als het maar hersteld wordt dan ben ik allang tevreden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, San41 zei:

@Sjuul mijn vriend gaat mee dus komt goed ;) en is idd een teleurstelling dan, maar kan er op dit moment niks aan veranderen en heb evt een second opinion achter de hand en moet tor Jan geduld hebben.Als het maar hersteld wordt dan ben ik allang tevreden xx

 

 @San41, ik bewonder je geduld en je relaxede instelling, het is gelukkig al gauw januari .. Succes in elk geval xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.