Ga naar inhoud

Quirana : 22 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Gast Quirana

Aanbevolen berichten

Hoi, bedankt voor het accepteren.

Ik ben Marianne. Op 22 november ga ik onder het mes voor een borstverkleining.

Ik word geholpen door dr. Zaal in de Velthuiskliniek. Ben benieuwd wat er allemaal op me af komt.

Spannend, maar leuk spannend. Ik ben 1.55 en heb nu een H cup.

Waar ik wel een beetje tegenop zie is de tijd na de operatie. Ik woon alleen en ben er niet zo goed in om dingen uit handen te geven, maar ik zal wel moeten denk ik :) Is voor een goed doel. Er zijn wel hulptroepen hoor.

Ik ga lekker lezen hier en als er vragen zijn, stel ik ze wel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En @Quirana je kan je eigen topic ook volgen als je rechts bovenaan dat vakje aanklikt. Dan krijg je een melding wanneer er iemand reageert.

Ik ben altijd blij als er een BVK-tje bijkomt dus :viannen_01:.

En je hebt al een datum, dokter en kliniek.

Als er vragen zijn, stel ze gerust - fijn om lezen dat je er naar uitkijkt.

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Quirana zei:

@best_boobie, @Desert-Rose 

Ik weet niet of mijn post hier op de goede plek staat?

Hoi hoi

Je hebt al een datum en een arts, dus ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie :) Zo staat alles overzichtelijk bij elkaar..

Heel veel succes alvast!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! Gefeliciteerd met je beslissing!!! Ik zelf word 26 november geopereerd , ik ben 1.60 en ook een H cup....

Ik weet hoe je je voelt..Zit op dit moment ook in spanning, maar tegelijkertijd heb ik er ook zo veel zin in. Kan niet wachten totdat ik van die grote uiers verlost ben :154:leuk om je operatieverslagen te lezen en we kunnen elkaar tips en advies geven omdat we ongeveer tegelijk in dezelfde periode worden geopereerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hoe staat het met de zenuwen @Quirana?

Volgende week is het zover.

Veel succes alvast gewenst. Ik kijk uit naar je verslag.

:71:

Leuk dat je even informeert. Jaaaa, nog een paar dagen! Geen last van zenuwen voor de operatie nog, alleen spanning voor de tijd erna, het herstel. Je bent toch een paar weken uit de running. Maar ik weet dat ook dat goedkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je herstel zal wat tijd vergen. Pijn viel mee bij mij (op de steken na die ik in mijn borsten voelde). Na een paar dagen dacht ik dat ik al zonder pijnstillers kon. Dat was niet zo. Mijn PC zei; 6 dagen pijnstillers nemen en dan heb je het ergste gehad. De uitdaging zit in het luisteren naar je lichaam en het voorzichtig aan doen. En het rugslapen uiteraard.

Ik wens je een vlot parcours en dan genieten van alle voordelen van kleinere boobies. :71::35::1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de goede wensen!

Ja, dr. Zaal zei ook al dat ze eigenlijk nooit klachten had wat betreft pijn, mits je je pijnstillers op tijd neemt. Ik heb ook een schema daarvoor. Idd 6 dagen. Ben benieuwd hoe het rugslapen gaat. Ik heb wel een bed wat omhoog kan. Ik begreep dat dat wel fijn is de eerste tijd. En ik las ook iets over zo’n voedingskussen, is dat handig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo deed ik het met het voedingskussen. Sliep prima.

Ik heb het enkele weken voor de BVK al uitgeprobeerd om te wennen en dan na mijn herstel ook nog een tijd. Sliep wel lekker. Maar met een verstelbaar bed moet je ook al een eind komen, denk ik.

:lazy2:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Quirana

Heel veel succes vandaag.

Ik denk aan jou.

 

En ik hoop vanavond weer even wat van je te lezen ... maar neem je tijd.

:71::35::71::35::147:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen zijn onder controle hoor :) Gisteren wat meer last ervan, maar nu valt het mee. Ik moet er om 10 uur zijn, hoe laat de operatie precies is hangt van de voorafgaande operaties af begreep ik.

ik ben er klaar voor.

Dank voor de foto’s met de kussens. Het kussen onder de benen lijkt me echt een hele goeie. 

En natuurlijk bedankt voor alle goede wensen! Jullie horen van mij. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Yvie zei:

Hoi!

Ik heb afgelopen maandag een borstvergroting gehad, dus kan je niets vertellen over het herstel, maar wel dat je écht in goede handen bent bij Laura Zaal en het hele team,  wat een lieverds allemaal! Veel succes morgen!

Dank je wel! Wat goed om te horen! Was er ook eigenlijk niet bang voor, maar altijd leuk om dit te horen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar ben ik dan weer, lekker thuis op de bank. 

Wat een fijne kliniek zeg! Begeleiding van binnenkomst totdat je de deur uitgaat. Ik moest er om 10 uur zijn en werd ook stipt om 11 uur geholpen. Eerst de anesthesist en dr. Zaal nog aan mijn bed, daarna infuus en door naar de ok. Daarna weet ik niets meer. Ik schijn om half 1 wakker gemeld te zijn, maar herinner me pas iets vanaf half 2. Lekker thee met iets te eten gekregen en weer de hele middag verder gedommeld. Helemaal geen pijn gehad. Mijn buurvrouw op de verkoever had een dubbele operatie, borstverkliening en buikwandcorrectie, ook geen centje pijn. Dr. Zaal vertelde dat ze anderhalve kilo totaal heeft weggehaald. Vanochtend gekeken en wat een verschil, nu al. Dan zit er nu nog zwelling. Ik kreeg een 90D bh aan. De boobs zitten ook meteen een stuk hoger. We waren ook maar met z’n tweeën voor de overnachting, dus we mochten kiezen, apart op een kamer of samen. We hebben lekker voor het laatste gekozen, was ook heel gezellig. En de verpleging had alle tijd voor ons. Prima gegeten en de hele avond voorzien van eten en drinken. 

Nadeel was wel het rugslapen, dat was niet echt fijn, ondanks de slaapmedicatie. Maar dat gaat vast wennen. En de steun onder de knieën is inderdaad een oplossing.

Vanochtend gingen de gazen eraf en kon er echt bewonderd worden, het is nog even wennen, maar wat is er veel af zeg! Ik ben er echt zo blij mee.

Na een uitgebreid ontbijt moesten we om half 8 opgehaald worden, want de dames van de verpleging waren ook weer nodig op de verkoever. Dus zit ik alweer lekker thuis op de bank, met de instructie ons lekker te laten vetroetelen de eerste dagen. En dat komt goed. Nog steeds geen pijn, dus de diclofenac werd aangeraden niet te nemen, alleen als er pijn is. Dit was het dan voor nu. Jullie horen weer van me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Yvie zei:

Wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! En ze zijn echt lief allemaal daar he! 

Moet je na een bvk standaard blijven, of woon je te ver weg om naar huis te mogen?

Doe rustig aan en geniet van je nieuwe cupmaat!

Nee hoor, je hoeft niet standaard te blijven. In het verleden zijn er lymfeklieren bij mij verwijderd, daarom wilden ze me voor de zekerheid even extra in de gaten houden.

Vannacht lekker geslapen en nu weer een dagje bankhangen en af en toe een dutje.  Gisteren heb ik met wat hulp weer gedouched, dat was weer even lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Ik zit vandaag op dag 9po. Ik zag je topic al voorbijkomen maar had expres niet gereageerd omdat ik toen nog niet zo ver was met herstel, dus ik kan je nu wat meer vertellen over week 1.

 

tm dag 4 enorme last gehad. drukkende pijn alsof alles kon uitscheuren. Ook verkeerde medicatie gehad tov darmproblemen waardoor ik naar de spoedeisendehulp belde maar goed dat terzijde (alles staat met de dag op mijn topic geschreven)

 

daarna nam de drukkende pijn steeds meer af en begonnen de wonden meer te trekken. Links meer als rechts. De druk neemt evht met de dag enorm veel af, je staat ervan te kijken!

 

gister eerste controle gehad. zag er goed uit. Mijn borsten zijn tov dag 1/8 enorm veranderd! Veel voller ronder en minder hoog en opgeplakt. Maak fototjes voor jezelf per dag. Bizar om te zien, want oo het bloge oog krijg je dat niet zo bewust mee. Volgende week zelf pleistertjes verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.