Ga naar inhoud

Cerise : 18 februari 2011 : Dr. koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, de bv staat nu officieel vast op 18 februari. Dr Koopman gaat 400 cc dual plane plaatsen.

Ik heb nu een kleine b cup dus ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat worden.

Ik ga wel genieten van 6 weken vakantie, al hoop ik toch dat ik snel zal herstellen.

Ik ben moeder van twee kids, 6 en 3 jaar oud en had vroeger een c cup.

Groetjes Cerise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker al snel, spannend!!

Moet zeggen dat ik de dagen ook best snel vind gaan,

ik word 9 maart geopereerd en ben ook wel beetje aan

het aftellen maar met al die drukte nu op het werk

gaat het gelukkig wel snel, heb er zin in.

Succes met de evt. zenuwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin dacht ik aan een c cup omdat ik nu a/b cup heb, maar nu denk ik aan een d cup, ook koopmann heeft bevsetigd dat ik waarschijnlijk een d cup ga krijgen dus daar ben ik erg blij mee! Ik wil er later geen spijt van krijgen omdat je vaak hoort: had ik er maar iets extra's erbij laten doen. Ben vandaa begonnen met de arnica en vit c tabletten, dus nog 1 week...zo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, allemaal, nou ze zitten hoor!

Alles is goed gegaan, alleen het eerste infuus lukte niet, en ik stopte met ademen toen ik van de beademingsmachine werd gehaald, schijnt

dat ik blauw ben aangelopen en dat me hartslag naar 35 keer per minuut daalde.

Maar nu ben ik thuis na een lange autorit in de file. Op dit moment gaat het zitten wel maar als ik beweeg, doet alles pijn.

Me handen voelen verlamd aan, kan gelukkig wel typen en er staat een enorme druk op me borsten.

De sporthb die ik nu aan heb is een 75d!! Yeeehhh, maar we gaan het nog beleven.

Nu hoop ik op iets minder pijn en een enigszins goede nachtrust.

De drains waren absoluut niet pijnlijk toen ze eruit gehaald werden.

Wel was het vandaag ontzettend druk ik de bergman kliniek, ben wel goed geholpen en blij dat de operatie er op zit.

Groetjes Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Samantha,

Gefeliciteerd!!! :64: Oei, dat klinkt best eng van dat stoppen met ademen, blauw aanlopen... :16: maar gelukkig is alles verder goed verlopen! Hoop dat je niet te veel pijn zult hebben en goed kunt slapen vannacht! Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen, wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel, voel me al iets beter nu, vergeleken bij gistere, ik voel wel druk ook onder me oksels en borsten. Heeft iemand van jullie na de narcose last gehad van tinteling en dood gevoel in een van de armen? :wacko:

Zo af en toe heb ik hier nu last van, maar verder gaat het goed, straks even langs de hunkemoller voor een nieuwe sportbh,

ik heb nu een 75d aan maar vind deze erg strak zitten, krijg het er benauwd van dus misschien 75e???? Ik ga het

zo uitzoeken....

Groetjes!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte met je nieuwe boobs!

Jeetje, dat je nu al kan shoppen haha..... Ik krijg 9 mrt een borstlift met prothese en zie errug tegen de operatie op! Vooral na jou verhaal. Je bent gewoon even gestopt met ademen!! Maar goed dat je het zelf niet in de gaten hebt gehad! Succes met je herstel en lots of fun shopping :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou shoppen :mellow: hahah nee hoor me man rijdt en ik zit, deze bh zit gewoon niet lekker, alles beter dan dit gevoel, dus vandaar. Ik heb idd niks gemerkt tijdens de operatie, das wel erg fijn alleen de gedachte is eng,maar ze hebben goed voor me gezorgt.

Jij ook heel veel succes en sterkte en slaap goed van te voren. Laat je niet ontmoedigen door wat er kan gebeuren, aan alle operaties zitten risico's en ga er voor de volle 100% voor, het komt vaak allemaal weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb even een vraagje,

Nu zijn we toch al meer dan 48 uur verder maar de pijn wordt niet minder...

De dual plane band en bh knellen ontzettend, krijg het af en toe benauwd en wordt dan duizelig.

Alles draait en zelfs zitten doet pijn. Ik ben geen piepert maar bevallen was makkelijker, ook me jas aan doen of iets pakken gaat nauwelijks, is dit normaal deze pijn? 's Ochtends ben ik ontzettend stijf overal en smiddags gaat het wel redelijk en nu weer 's avonds...vind dit wel tegen vallen...Ligt dit aan mij????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs.Ik was de eerste week net een oude oma :134: en emotioneel nog maar niet over te spreken.Ik begon bij de tweede week weer een beetje genieten.Beterschap en komt goed.Je kan altijd bellen he naar de kliniek ivm je benauwdheid.Misschien zit hij wel TE strak ofzo.Liefs Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Cerise,

Gefeliciteerd met je boobs! :64:

Ik had dat ook van dat benauwde gevoel, dat mijn bh te strak aanvoelde en jas aan en uittrekken was ook geen pretje; dus dat is heel herkenbaar :)

Je houdt nu vocht vast na de operatie en daardoor zwelt het allemaal een beetje...

Dat wordt minder na een weekje! :35:

En ik heb geen dual plane gehad, maar ik heb gelezen dat het zoiezo pijnlijker is dan voor de spier, dus neem al je tijd en rust + pijnstillers :116:

Liefs,

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cerise,

Ik ben ook de 18e geopereerd en voel me ook niet echt lekker. Benauwd (en ik heb geen band of tape), mijn rug en nek doen heel veel pijn. Ik moet continue wisselen van houding en de pijn in mn oksels is ook niet echt fijn. Ik heb wel sinds een uur dat ik in mn rechterborst allemaal belletjes voel, grappig gevoel, dat dan weer wel!

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

belletjes??? hahah ik heb nog steken in het gaatje waar de drain heb gezeten, verder gaat het nu wel zolang ik me armen niet beweeg, ik merk nu dat ik verkouden wordt en soms moet niezen wat dus echt geen aanrader is!!!!

Maar de pijn is minder, de moeheid des te meer, wil gewoon lekker even slapen maar ja dat komt nog wel....mag niet klagen denk ik. Ben nu wel benieuwd hoe me boobs gaan worden.

Nu zitten ze gekneld en heb ik die 75d aan gekocht bij de hunkemoller, de 75d bh die ik van de kliniek heb gehad krijg ik niet dicht met die haakjes aan de voorkomt dus ben zo benieuwd of ik nou die 75d blijf houden

of dat het minder wordt. Ook staan ze nog iets naar buiten, zo een beetje onder me oksels dus hoop dat dat ook meer bij elkaar komt..

Nou op naar de avond...meestal heb ik dan meer pijn maar we gaan het beleven, zit al de hele dag spelletjes te spelen op hyves om de tijd de dooien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trekt allemaal bij hoor wat je beschrijft .

Heb ze ook dual plane gehad en serieus afgezien , amai menne frak .

Ik nam om de 6u 1mg dafalgan om 't wat draagbaar te maken .

Tip : rechtzitten is minder pijnlijk dan liggen , dus 's anchts genoeg kussens onder je rug zodat je wat hoger ligt .

Ik was er ook helemaal niet blij mee : vond ze lelijk , veel te groot en ze hingen idd precies onder mijn oksels en bijna onder mijn kin :wacko: .

Mijn omtrek was zo gezwollen dat er 7cm bij was gekomen en mijn vel tussen mijn borsten stond 2cm van me'n ribben af !

Bij mij is't eigelijk pas serieus gebeterd vanaf week 3 .

Je gaat nog vanalles voelen hoor : stuwing in je borsten , warme borsten , één hoger dan de andere , ene zachter en beweeglijker , 'dode' tepels , zere tepels , protheses die aanvoelen alsof ze binnenin verschuiven , rimpeling , bobbels ENZ ...

Komt dik in orde ,

ondertussen véél geduld hebben en je proberen op andere dingen te focussen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo toch maar weer eens even wat schrijven.

Gisteren zijn de hechtingen verwijderd, links deed meer zeer, de hechtingen zaten daar vast maar al met al

was de verpleegkundige tevreden. Het zag er mooi uit, het is ook niet blauw geweest, mijn boobs moeten alleen nog indalen

en er zit nog iets vocht in.

Met de pijn gaat het goed, ik kan alles weer al is het wel, hoe meer ik doe hoe meer ik er de volgende dag van voel.

Ik probeer dus niet teveel te doen, zeker tegen de avond voel ik toch dat ze wat meer opgezwollen zijn.

Ik ben ook begonnen met de scar retrait creme van de bergman kliniek, hopen dat de littekens mooi wegtrekken de komende weken.

Ik meet nog wel dagelijks mijn omtrek, onder is gemiddeld 71 cm en boven 93 cm, dus het is tot nu toe een mooie d cup geworden.

De foto staan vanaf nu in de galerij en wat een verschil zeg... :1bouncingboobs::rolleyes:

Zo dat is het voor nu weer... :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo dan ben ik weer, aankomende vrijdag 4 weken po!

De tijd gaat snel, de pijn is zo goed als weg.

Wel "voel" ik ze constant, geen pijn maar wel gevoelig, zeker rondom de tepels en aan de onderkant.

De hechtingen gaan goed, ze zijn nog wel hard maar ik zie ze elke dag een stukje lager verdwijnen tot

ze in de plooi zitten.

Ik heb nieuwe fotos geplaatst, heb daar een bh 75d aan, maar zit nog niet lekker. Wsl wordt het dus een 70e maar ik

heb nog even de tijd....

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bh's gepast bij de hunkemoller,

Als ik me talle en borstomvang meet kom ik uit op een 70/75e soms een d, omdat ze s'avonds meer opgezwollen zijn dan sochtends.

Dus ik passen...70 dat gaat niet, zit veels te straks, dus dan maar een 75, dat gaat goed.

Ik als eerste een d gepast, dat ging niet de bh zat letterlijk op mijn boobs...

dus toen een e, dat ging beter, wel merk ik dat de zijkanten in me huid zitten, dus toen een F jaahhh en die paste!

Hahah maar vervolgens heb ik wel 10 bh's gepast, de helft zat niet lekker en van de ene pas ik een e en van de andere is e te klein...

ligt dit nou aan mij?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.