Ga naar inhoud

Cerise : 18 februari 2011 : Dr. koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

eh mijn consult was half december en toen was er al plek in januari, dus ik heb zelf de operatiedatum vastgelegt

op 18 februari. Vaak is er wel plek

Dus je gaat naar den haag? Wat wil je voor maat en wat heb je nu?

Ik ben zeer tevreden over dr koopmann, hij maakt er iets moois van, iets vrouwelijks..

Succes alvast en wees duidelijk met wat je wilt is mijn advies!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bh wezen passen bij de hunkemoller, deze keer goed geholpen en de maat is 70F geworden hahaha!

Jammer dat er weinig bh's zijn in deze maat maar ben er blij mee. ze zien er mooi uit met bh..klaar voor de zomer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik hoop dat er voor mij dan ook zo snel plek is! Had ze liever gister al gehad :-)

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over dr Koopmann. Ja ik ga in Den Haag, is voor mij lekker dichtbij. En ik heb nu een (kleine) b en wil toch wel voor een echte D gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal, maar weer even een update!

Nu 6 weken PO en het gaat goed, geen pijntjes meer, af en toe nog een steekje maar ja...dat mag he???

Borsten voelen al een stuk zachter en bewegen mee met me lichaam :rolleyes:

Nu nog op zoek naar een bikini wat ontzettend lastig is aangezien en niet heel veel leuke zijn in maat 70F, of ze zijn veels te duur....Maar ik blijf zoeken bij www.farfallina.nl hadden ze mooie!

19 april laatste nacontrole bij dr koopman en dan is het klaar... :1big_boobs:

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Cerise,

Amai 70 F,lijkt me inderdaad niet zo makkelijk.

Ik ben nu 7weken po,en heb een 70D(soms 70E)en dat is al niet makkelijk.

De cup is geen probleem maar die 70omtrek he.

En toch ben ik(jij waarschijnlijk ook)reuzeblij met mijn nieuwe :1boobs: ,

en wil ik ze voor geen geld ter wereld meer kwijt...

Nog veel plezier met het zoeken naar een bikini en je vind er vast wel een

hele mooie....

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, nee het is geen makkie genoeg bikini's met maat s m l xl maar dat heeft dus geen nut, ze vallen er dan van onder weer uit maar toch ben ik hardstikke trots! Mijn man zei al, dan draag je toch niks....ehhh nee dat doen we maar niet!

Jij ook succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAHAHA :154::154:

Neen het is niet de bedoeling dat ze er vanonder uitrollen,zie het zo al voor me....

Heb je al eens een bikini geprobeerd die je op de rug en in de nek kan knopen??

Ik heb er zo eentje gekocht,maar ja we verscillen wel nog 2cupmaten he??

Ik heb daar een M in gekocht(nu maar hopen dat die van mij er ook niet uitrollen).

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nééééééééén geen glijbanen :154:

Gewoon rustig zonnen en zwemmen.

Je gaat wel trots zijn in je pashokje hoor..

Het zit gewoon allemaal zoveel mooier.

En waar ik vroeger moest zeggen"sorry mevr.het past niet,misschien een maatje kleiner?"

Zeg ik nu zo fier als een gieter"sorry mevr.het past niet,misschien een maatje GROTER?" :152:

En laat de vakantie dan maar komen...zalig toch?...ZO :1bouncingboobs:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah precies zo stond ik laatst ook in het pashokje, begon met een d, paste niet, mw doet maar een e nou zegt die mw je kan wel een f proberen en ja hoor...werd een beetje rood hahaha maar zat van binnen te glunderen :blush:

Dus laat idd die zon maar komen en dan lekker liggen, glaasje erbij, boekje, wat wil een vrouw nog meer??? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eigenlijk wel goed, eerste 3 dagen waren een hel, eerste twee weken waren gevoelig en daarna steeds beter, je went snel aan de steekjes en uiteindelijk ben je 6 weken verder en denk nou...ik doe maar weer gewone bh's aan, alles werkt weer dus gaat nu goed.

Hoe is dat bij jouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee is geen 1 april :20: grap!!! Maar ik pas nog steeds men 70F dus daar houden we het maar op B)

Heb een nieuwe bikini gekocht een 80d, gelukkig kan ik strikjes maken in me nek en op me rug en dan zit ie eigenlijk wel goed, hij is van sapph en heeft van die wit en zwarte strepen, ik zal eerdaags eens een fotootje maken!

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cerise,

Was een grapje hoor,ik geloof je heus wel. :rolleyes:

Nu ik blijf toch ook precies op mijn maat staan,bij sommige veranderd het wel nog hé,maar bij mij

blijkbaar niet ik sta op 68 /86(jij hebt gewoon 10cm meer jeetje).

Goed dat je een bikini hebt kunnen vinden ik toevallig gisteren ook.

Ik heb er ook een genomen om in men nek en op de rug te knopen.

Die passen mij ook het best maar voor mij dan een 70D.

Hoe gaat het voor de rest met je?

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder gaat alles wel goed, soms nog een steekje hier en daar, maar ze worden wel zachter, het gevoel is ook een stuk meer, 5 mei voor de laatste controle, denk wel dat alles goed is...vrijdag weer voor het eerst werken...spannend! En een 70d is toch ook een prima maat????

Voel jij je verder ook goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder gaat alles wel goed, soms nog een steekje hier en daar, maar ze worden wel zachter, het gevoel is ook een stuk meer, 5 mei voor de laatste controle, denk wel dat alles goed is...vrijdag weer voor het eerst werken...spannend! En een 70d is toch ook een prima maat????

Voel jij je verder ook goed?

Hoi Cerise,

Ja een 70D,ik ben er meer als tevreden mee hoor.

Gisteren tijdens het passen van een bikini kreeg ik spontaan kippevel,gewoon van blijdschap,nog nooit

zo graag een bikini gepast.... :136:

En het resultaat,een gevulde bikintop,zalig....

Ook met mij gaat het nu na 9weken goed,ook ik heb soms nog steekjes,of soms denk ik iets te voelen maar

volgens mij is dat meer wat schrik....ik wil echt niet dat er nu iets misloopt hoor ik ben nu zo tevreden :1bouncingboobs:

Ik heb op 17 mei mijn laatste controle.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das toch mooi, wat is er nou leuker dan een mooie bikine die past...kan niet wachten op die dertig graden!!!

Over een paar weken weten we niet eens meer wsl dat ze nep zijn...naja van binnen dan he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Even een vraag.

Ik had gisteren jeuk, dus ik denk even grabbelen...

Maar ik voel zowel links als rechts niet, een heel doof gevoel een de buitenkanten van me borsten, richting me oksel.

Is dit normaal????? Na 2 maanden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.