Ga naar inhoud

Kosten dr. nio via OLVG


Aanbevolen berichten

Daarvoor moet je echt op consult want die prijzen staan inderdaad niet vast. Je kan ook het olvg bellen en vragen of ze je een indicatie kunnen geven. En anders de prijzen van parkkliniek rotterdam bekijken en daar een 500€ (schatting) vanaf trekken gezien olvg een stuk goedkoper is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pop18 zei:

Goedemorgen,

 

ik zou graag willen weten wat de kosten zijn van een prothese wissel bij dr nio via het OLVG. Ik kan dit nergens terug vinden.. 

 

bedankt alvast x 

Wat ik begreep is als je via olvg komt de kosten 3300 zijn. Je wordt vanwege personeels tekort wel geopereerd in park kliniek. Consulten vinden plaats in olvg.

 

maar het beste is natuurlijk altijd even contact op te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Nio geweest in olvg 22okt voor consult. Hij meldde toen mij dat er nog 4 plaatsen beschikbaar waren dit jaar. Dan word je doorgestuurd naar parkkliniek tegen zh tarief. Ik ga voor een BV. Het ziekenhuis gaat jou geen prijs of prijsindicatie geven. Ik heb zelf het tel nmr van dr Nio waardoor ik dit wel kon vragen voor de consult. Een wissel kost tussen 3300/3750 meldde hij mij (geld ook voor een bv)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pop18 zei:

Bedankt dames! Ik zou graag het nummer van Nio krijgen zodat ik contact met hem op kan nemen want via het OLVG krijg ik weinig informatie :( wie zou mij die willen geven? Bedankt alvast x 

Het nummer van Nio is alleen te verkrijgen via het olvg, of via Nio zelf.. Wij hebben die nummers niet.. Misschien wel een lid hier, maar zelf zou ik niet graag willen dat die nummers onder elkaar uitgewisseld worden.... Volgens mij hebben die meiden namelijk zelf het nummer via het olvg of via Nio gekregen...

Maar ik las ergens anders dat je al elders ingepland staat voor een wissel met mentor implantaten?
Je gaat echter van 480 UHP naar 800 HP.. Is dat echt wat je wilt?
Of was die bv nog niet gepland en wil je daarom naar Nio?
Je hebt nu al een prijsindicatie gekregen hier van de meiden, je zou dus nog even een afspraak moeten maken voor een consult, dan kun je verder van Nio horen wat de mogelijkheden zijn :)

Succes!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ik zou eigenlijk geholpen worden in dr Janssen kliniek in Oisterwijk alleen kreeg ik zaterdag avond te horen dat er geen anistisist was en dat de operatie niet door kan gaan! Dit vind ik erg onprofessioneel zo 2 dagen van te voren.. dus ben ik opzoek naar iemand anders. Bedankt voor jullie reactie’s :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 18 oktober door Dr. Nio geopereerd heb een wissel laten doen. Ik was niet tevreden na mijn eerste borstvergroting. Deze was trouwens niet door dr. Nio gedaan. Ik heb 3750 euro moeten betalen en ben geopereerd in het parkkliniek. Zijn nummer krijg je van hem zelf. 

Zou hem anders even een mailtje proberen te sturen hij reageert best snel terug. Je hebt sowieso wel een verwijzing nodig van je huisarts 

 

Héél veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 7 dec een consult staan bij Dr Nio via park kliniek. Maar als ik het goed lees kan ik beter via Zk doen dan zijn de kosten minder . Ik kan op de site er ook niet echt wijs uit worden. Ik ben drie maand po maar toch niet te vreden ( dit was een wissel trouwens) 560 cc en of het nou dual plann is of achter de spier dat weet ik niet presies mijn pc zei dat het op het zelfde neer kwam ! Ik ben van 320 na 560 gegaan maar vind ze echt nog te klein en het fijt dat ze acher de spier zitten stoort me enorm . Dr nio lijkt me de best ik wil ook ma 700 of 800 gaan spannend weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.