Ga naar inhoud

Borstvergroting, nu borstverkleining


Ella87

Aanbevolen berichten

Hi, ik ben niet geheel nieuw maar opnieuw weer hier.

 

het zit zo, ik ging van niets naar cup G, 925cc. 

Dit heb ik geweten! Het is sowieso best zwaar maar, het past gewoon niet bij mijn lichaam, baal er zo onwijs van. Ik dacht hoe groter hoe beter maar als ik ergens binnen kom is het eerst tiet, en de rest zie je niet. :-( 

 

spijt wil ik het niet noemen maar cup G is voor mij niet te doen. Ik ga morgen Dr. Nio contacten.

 

iemand ervaringen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ella87:

Hi, ik ben niet geheel nieuw maar opnieuw weer hier.

 

het zit zo, ik ging van niets naar cup G, 925cc. 

Dit heb ik geweten! Het is sowieso best zwaar maar, het past gewoon niet bij mijn lichaam, baal er zo onwijs van. Ik dacht hoe groter hoe beter maar als ik ergens binnen kom is het eerst tiet, en de rest zie je niet. :-( 

 

spijt wil ik het niet noemen maar cup G is voor mij niet te doen. Ik ga morgen Dr. Nio contacten.

 

iemand ervaringen ? 

In 2015 heb ik de vergroting laten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames; 

Wat jammer dat jullie niet blij zijn. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.

Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Dus ik volg even mee.

Ik had zelf een BVK (bijna een jaar geleden) met de ankermethode. Ik ging van F naar B.

Een BV heb ik nooit gehad maar ik begrijp wel hoe het voelt als je ze te groot vindt.

Veel sterkte en succes. :147: :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie hier het verschil, ze zijn echt super mooi geworden door Dr. Nio, maar vind het super jammer dat ik er niet van kan genieten, ik hoopte wel dat ze wat natuurlijker(der) aan voelde maar het is lomp en zwaar.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot voor je dat je er niet blij mee kunt zijn. Had Nio dit voorgesteld, of kwam jij hier zelf mee? Ik vind ze persoonlijk heel erg mooi, maar kan me ook voorstellen dat je wilt dat mensen jou zien ipv borsten. Ik hoop voor je dat ze verkleind kunnen worden op een mooie manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ella87, meis, wat jammer dat je niet van je borsten kunt genieten. Als de bv nu pas geleden gebeurd was, dan zou ik je aanraden om het nog even tijd te geven om eraan te wennen.....maar je bent inmiddels drie jaar verder, dus dan zouden ook je hersens eraan gewend moeten zijn. Ik vind ze, net zoals de anderen hier, echt prachtig! Maar daar gaat het niet om..... het gaat erom dat jij er blij mee bent....het is jouw lichaam en het zijn jouw borsten. Ik ben heel benieuwd of je al contact hebt gehad met dr. Nio en wat er nu verder gaat gebeuren. Heb je zelf al een aantal cc's in gedachten wat je mooi zou vinden? Ik heb zelf 825cc corsé van Motiva( ook door Nio geplaatst), maar ik ben er heel gelukkig mee. Maar ik moet wel zeggen dat dat aantal cc's ook goed bij de rest van mijn lichaam past. Door reuma krijg ik Prednison ingespoten en ik ben 52 en in de overgang, dus ik ben het laatste anderhalf jaar flink aan het groeien. Bij een heel slank lichaam zou ik mijn borsten misschien ook wel te groot vinden, maar nu kloppen de verhoudingen prima. 

Succes meis. Ik ga je volgen, want ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Komt vast wel goed. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.