Ga naar inhoud

Peach : 25 september 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Gast Peach

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een 41 jaar oud, getrouwd met 5 kinderen. Ik ben op 25 september 2018 geopereerd, 360 cc dual plane. Ik kom van een kleine 'lege' Bcup vandaan en volgens dokter Parys van de Wellness kliniek zou het een volle C/ kleine D moeten worden. Ik draag nu nog een sport BH dus echt een goed beeld heb ik er nog niet van wat het gaat worden.

 Ik lees tot nu toe gewoon mee met jullie. Leuk en fijn om te lezen dat jullie tegen dezelfde onzekerheden aanlopen als ik. Implantaten die niet snel zakken (althans ik wil sneller), komt het nog wel goed dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk dat je reageer. Het gaat goed. Mijn rechterborst zit alleen nog wel hoger dan mijn linker borst. Ik moet nu vanaf deze week een borstband gaan dragen en dan zal het wel goed komen (hoop ik). Gelukkig zijn mijn kinderen al wat ouder en kunnen ze zich zelf goed redden.

En jij wanneer ben jij geopereerd? en ben jij tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.