Guest Peach Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een 41 jaar oud, getrouwd met 5 kinderen. Ik ben op 25 september 2018 geopereerd, 360 cc dual plane. Ik kom van een kleine 'lege' Bcup vandaan en volgens dokter Parys van de Wellness kliniek zou het een volle C/ kleine D moeten worden. Ik draag nu nog een sport BH dus echt een goed beeld heb ik er nog niet van wat het gaat worden. Ik lees tot nu toe gewoon mee met jullie. Leuk en fijn om te lezen dat jullie tegen dezelfde onzekerheden aanlopen als ik. Implantaten die niet snel zakken (althans ik wil sneller), komt het nog wel goed dat soort dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chica82 Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Hoi Peach, hoe gaat het met je herstel met 5 kinderen om je heen? Lijkt me best zwaar! Ben je verder wel tevreden met het resultaat tot dusver? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peach Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 wat leuk dat je reageer. Het gaat goed. Mijn rechterborst zit alleen nog wel hoger dan mijn linker borst. Ik moet nu vanaf deze week een borstband gaan dragen en dan zal het wel goed komen (hoop ik). Gelukkig zijn mijn kinderen al wat ouder en kunnen ze zich zelf goed redden. En jij wanneer ben jij geopereerd? en ben jij tevreden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 @Peach hoi hoi, Ik heb je topic gelijk even doorgeschoven naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts