Linne Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Hoi iedereen, Ik zal mij eventjes (anoniem) voorstellen. Wonende in het Antwerpse, 31 jaar, 1m66, 51kg Na twee zwangserschappen en borstvoedingsperiodes is er van mijn kleine B-cup bijna niets overgebleven. Omdat ik graag weer vol zelfvertrouwen in de spiegel wil kunnen zien overweeg ik nu om eindelijk toch voor die borstvergroting te gaan waar ik al jaren over nadenk. Volop aan het rondzien voor de juiste informatie en plastisch chirurg dus. Maar momenteel nog geen afspraak vastgelegd. Ik hoop snel de juiste chirurg te vinden zodat ik me weer helemaal goed kan voelen in mn vel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chica82 Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Hoi Linne, veel succes met je zoektocht naar de juiste chirurg, implantaten en methode! Soms zie je door de bomen het bos niet meer, maar dit forum is wel een handig hulpmiddel. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjuul Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Succes met je zoektocht Linne, hier worden veel chirurgen besproken, misschien heb je er wat aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts