Ga naar inhoud

Ls.bbs : 7 januari 2019 : Dr. van Eeckhout : OLV Aalst


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,


Ik ben een jonge mama van 2 kindjes (jongste is 13 maand) en heb jaren met het idee gespeeld om een borstvergroting te laten doen. 

Ik had vroeger al een kleine 75A, maar toen waren ze tenminste nog vol.. na 2 kindjes en 2x borstvoeding blijf ik over met iets wat nauwelijks nog borst te noemen is, ik voel me dus absoluut geen vrouw meer. :(


Ik had mezelf voorgehouden om na de borstvoedingsperiode van nr 2 (waarbij ik een C-cup had) kijken wat het resultaat zou zijn.

Aangezien mijn borsten leger dan leeg zijn, werd de beslissing voor een borstvergroting snel gemaakt. Na een infosessie en een eerst consultatie bij Dr. Van Eeckhout (OLV Aalst) ligt mijn datum van operatie vast op 7 januari 2019. 


Ik ben 1,74m, weeg 49,5kg en het wordt wss 260cc (ene kant die minder groot is) en 240cc aan de andere kant. Gezien ik te mager ben, mag ik zeker niet te groot gaan.  


Eerste consult was in april vorig jaar maar aangezien ik nog met een baby'tje zat, is het gemakkelijker/praktischer om dit in januari te doen.


Ik kijk er enorm naar uit, ben benieuwd wat het zal geven. Ondertussen wel dezelfde twijfels als bij de meesten onder jullie: ga ik blij zijn met de maat, gaan ze niet te klein/te groot zijn,... En wat gaan anderen denken? 

Voorlopig weet enkel mijn man het. Ik ben niet van plan het aan mensen te vertellen tenzij het hen opvalt en ze mij erover aanspreken. :)

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi,

 

Ik word precies een week na jou geopereerd....in eindhoven.

Ben zelf ook een moeder van twee kids en na mijnzwangerschap ben ik mijn ronde C-cup kwijt geraakt aan een slappe B-cup.

ik heb 7 jaar getwijfeld om deze stap te zetten, maar nu ga ik het echt doen...

 

Bij mij worden ronde implantaten van 275 of 300 (nog in twijfel) dual plane geplaatst.

 

Misschien wel leuk om elkaar te volgen omdat onze operatiedatum zo dicht bij elkaar ligt.

Ik heb zelf ook een topic: 14 januari Drs mesters

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2018 om 19:34, Ls.bbs zei:

@boobmom

Bedankt voor je berichtje, dan kunnen we idd samen aftellen!

Ik vind het heel spannend en denk soms van "waar begin je aan?!". :84:

 

Ook dual plane bij jou. Hopelijk hebben we niet teveel pijn nadien hehe :)

 

Aftellen maar!

Ik vind t nog zolang duren.... durf eig gewoon nog niet te beginnen met aftellen. Ik wil liefst nu al. 

Klinkt miss gek maar heb echt zin in de operatie. Wil al zolang mooie borsten. En werk al jaren zo hard. Dat 3 weken vrij voor herstel me als muziek in de oren klinkt. 

 

En ja idd ook dual plane. Maar op een of amdere manier herstel ik altijd heel snel met alles. En heb n hoge pijngrens. Dus hoop dat dat deze keer ook opgaat. Ga er heel positief in alvast. 

 

En tuurlijk denk ik ook wel soms. wat ga ik doen? Wat nu als bij mij juist alle complicaties van toepassing zijn. ! Maar daar denk ik maar niet te veel aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.