Ga naar inhoud

Cup C80 naar 380CC anatomische


Mrsslissa

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

6november heb ik een afspraak bij boerhaave dr van der weij , ik heb zelf nu een C80 / D75 en de arts heeft mij 380cc anatomische geadviseerd waar ik tevreden mee ben! Wil vollere borsten , maar nu ben ik benieuwd hoe andere met ongv dezelfde cupmaat en vergroting het hebben? Welke cupmaat heb je nu? 

 

Liefs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je niet helpen omdat ik niet dezelfde voorsituatie had als jou en niet hetzelfde aan aantal cc's.

 

Maar mijn ervaring na 2 borstvergrotingen is dat 150 cc ongeveer 1 cupmaat vergroot.

 

Ik had voorheen 75c en nu met 475 cc cupmaat 75F.

 

Ik adviseer wel om niet teveel bh's te kopen na 6 weken po.

Want je borsten slinken echter nog wel wat , het zou zonde zijn als je straks alles weg kunt gooien.

 

Ik was na mijn 1e vergroting compleet losgeslagen met kopen en na 4 maanden po kon ik weer alles nieuw kopen  :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord!

ik hoop dat ik naar een volle D / E ga, mijn volume van mijn borsten zit echt onderin boven heb ik niet zo veel volume waardoor ik nooit een mooi decolleté heb.. 

ik zou dan ongeveer 1.5 / 2 cup omhoog gaan zoals wat jij zegt over 150cc 1 cupmaat. Dat zou dan ongeveer wel kloppen met wat ik in mijn hoofd heb! Vind het zo spannend nu het zo dichtbij komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

ik had van mezelf 90C/85D maar bovenop weinig volume meer dus 2 oktober een borstvergroting gehad bij dr. Nio met 600 cc. Ik weet nog niet welke cup ik nu heb maar ben iniedergeval dik tevreden! Als je wilt kan ik je toevoegen in mijn album zodat je kunt kijken.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cupcakje:

Hey,

 

ik had van mezelf 90C/85D maar bovenop weinig volume meer dus 2 oktober een borstvergroting gehad bij dr. Nio met 600 cc. Ik weet nog niet welke cup ik nu heb maar ben iniedergeval dik tevreden! Als je wilt kan ik je toevoegen in mijn album zodat je kunt kijken.

 

Groetjes 

@Cupcakje mag ik bij je meekijken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.