Ga naar inhoud

Oriënterend


Spiegeltje

Aanbevolen berichten

Dag meiden,

 

ik ben nieuw op dit forum. Heb al een paar dagen (vrij intensief :) ) zitten meelezen met jullie. Ik wil me even kort voorstellen.

 

ik ben 34 jaar. 3 kindjes, waaronder een tweeling van bijna 1 jaar. Ik ben al Mn zwangerschapskilo’s kwijt maar zoals vaker het geval is: geen borsten meer over. Mn huid is flink uitgerekt geweest dus het zijn nu meer lege, trieste zakjes. 

 

Ik wist al vrij snel na de zwangerschap van de tweeling (en na de borstvoeding) dat ik iets aan Mn borsten zou willen doen maar dacht altijd dat ik het nog een paar jaar zou geven. Kijken of het nog bijtrekt. Nu heb ik toch besloten op korte termijn al een bv te ondergaan. Ik heb niet het idee dat het nog veel gaat verbeteren en ik ben bezig met goed en trainen dus dat zal Mn vetpercentage ook nog iets verlagen denk ik. 

 

Ik heb me al een beetje georiënteerd en veel met jullie meegelezen. Ik heb op 7 okt een consult bij Diana Gabriels en wil me laten opereren door dr. Grabietz. Ik ben benieuwd of het bij mij Dual plane kan/moet of dat voor de spier het beste is.

 

Wat zijn nog meer dingen om op te letten. Ik zie termen voorbij komen als high profile. Voor zover ik begrijp slaat dat op de projectie: high profile is dan echt een push up effect. Klopt dat?

 

ik wil graag dat Mn borsten zonder bh een beetje natuurlijk vallen. Een beetje hangen, zeg maar. En wel dat ik ze met een push up omhoog en goed tegen elkaar aan kan duwen. En verder wil ik eigenlijk zo groot als dat bij mijn postuur past. Ik ben 171 cm en weeg 62 kg. 

 

Hebben jullie nog input of dingen die ik echt al moet vragen/weten voor het consult?

 

ps: wat een fijn forum is dit!!! Heb enkele verslagen van jullie van begin tot einde terug gelezen! Zo informatief en eerlijk. Top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg! Ik ben 1.70 en 65 kilo ( net weer paar kilo erbij helaas haha) ik heb 345cc medium hight en high profiel. Wilde zelf ook liever een beetje natuurlijk hang als van die ronde opgeplakte dingen. Ben nu bijna 5 weken po dus moet het nog afwachten maar tot nu toe zeker tevreden! Heb een openbaar album waar je zo in kunt kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Theezakje34:

Spannend zeg! Ik ben 1.70 en 65 kilo ( net weer paar kilo erbij helaas haha) ik heb 345cc medium hight en high profiel. Wilde zelf ook liever een beetje natuurlijk hang als van die ronde opgeplakte dingen. Ben nu bijna 5 weken po dus moet het nog afwachten maar tot nu toe zeker tevreden! Heb een openbaar album waar je zo in kunt kijken!

Ik vind die van jou mooi geworden! Fijn dat ik even in je album kon kijken. Jullie foto’s geven een duidelijker beeld dan alles wat je op de site van de pc zelf vindt.

ik zag ergens staan dat je ze nog wat klein vond. Ben je inmiddels tevreden over de grootte of vind je ze nog steeds aan de kleine kant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties meiden. 

Jullie zijn dus allen tevreden over de behandeling via DG. Ik heb ook wel negatieve ervaringen gelezen maar ik ben voorbereid op slordigheidjes qua administratie. Als de pc maar weet wat ie doet en lees over Grabietz veel goeds.

 

hadden jullie voor de bv zelf al een idee of jullie high profile en medium hight etc wilden of is dat allemaal pas tijdens het consult ter sprake gekomen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 21:51 zei Theezakje34:

Spannend zeg! Ik ben 1.70 en 65 kilo ( net weer paar kilo erbij helaas haha) ik heb 345cc medium hight en high profiel. Wilde zelf ook liever een beetje natuurlijk hang als van die ronde opgeplakte dingen. Ben nu bijna 5 weken po dus moet het nog afwachten maar tot nu toe zeker tevreden! Heb een openbaar album waar je zo in kunt kijken!

Complimenten voor je borsten hoor. Ze zijn prachtig. Ik was even zo vrij om naar je album te kijken. Ben zelf

Nog zoekend naar wat en hoe ik ze wil. Maar jouw nieuwe borsten zijn een mooi voorbeeld. ☺️ Ik heb 22 okt m’n eerste consult. Spannend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend mijn eerste consult gehad met DG. Ze adviseert ronde prothesen, high profile, Dual plane. Omdat ik een ‘holle’ borstkas heb leken de cc’s wel te verdwijnen met het passen.

 

Begonnen met 400 cc, dat vond ik wel oke maar werd er niet warm of koud van. 

475 cc gaf uiteindelijk wel een mooi resultaat. Ik vond het mooi dat het volume ook een beetje naar buiten liep, ik heb een beetje een peervormig figuur dus met een iets bredere borstkas leek mijn lichaam weer meer in verhouding.

 

nu thuis op de bank naar de foto’s kijkend denk ik: ken wel groter!! volgende week woensdag een consult met Grabietz. Ik ga dan wel vragen of het iets groter kan. Ben benieuwd! 

 

DG vertelde trouwens dat ik er qua herstel op moet rekenen dat ik de eerste drie dagen echt hulp nodig heb en daarna kan ik langzaam aan weet zelf dingen doen. Autorijden kon volgens haar na een week. Klinkt optimistisch. Ik houd zelf toch rekening met een iets langere hersteltijd.

 

wat gaat het nu snel. Heb een optie voor een operatie op 19 november. Kon nog veel eerder maar ik wil graag even de tijd om me mentaal voor te bereiden. Alvast starten met supplementen etc. Zo spannend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist Mn tweede consult gehad met de chirurg zelf. Ik had er wel al rekening mee gehouden dat de chirurg uiteindelijk bepaald hoeveel cc erin gaat. 

Vanwege de vorm van Mn borst (afstand van Mn tepel naar Mn borstplooi is vrij klein) kan er niet meer dan 300 a 350 cc in. Hij schat dat het 325cc wordt maar zal ook 350 cc bestellen. Ook moest ik er rekening mee houden dat Mn borsten in de toekomst gelift moeten worden.

 

volgens de pc zal een volume van 325cc bij mij uitkomen op een volle C-cup/kleine D-cup. Dat zou toch best groot moeten zijn. Ik heb best een smalle borstkas (bh omtrek is 70). Dus dan lijkt mij dat cup C/D best groot zou ogen op mij. Dat had ik tijdens Mn zwangerschap ook en dan viel het nog weg tegen de grote buik eronder. Dus ik heb wel hoop dat het opzich groot genoeg gaat ogen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.