Ga naar inhoud

Kramp : 29 september 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

hee lieve meiden!

 

allereerst wil ik jullie bedanken voor al het advies en de steun super lief!

 

gisteren geopereerd om 7.15 moest ik aanwezig zijn we waren een beetje de weg kwijt omdat een week ervoor de weg veranderd was en de tom tom dit niet aan gaf.... dus uiteindelijk7.20 binnengekomen bij de kliniek

super lief en hartelijk ontvangen de arts en receptionisten waren super aardig.

wat dingentjes ingevuld afgetekend en om 8.00 op de OK

alles goed verlopen en mocht om 11.00 lekker naar huis. 

werd in de auto wel wat misselijk omdat ik nog erg suf was

thuis nog lekker geslapen en mijn pijnstillers ingenomen.

ook vannacht heb ik heerlijk geslapen van 20.00 tot 9.00 alleen bij het wakker worden vanmorgen wel een stuk meer last.

wanneer hadden jullie het meeste last? welke dagen? 

 

liefs kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben zo blij met hupkens! ze zijn gevoelig pijn kan ik het niet echt noemen ben bang dat dat nog erger wordt:145:

hoe is het met jou mooie boobs meid? helemaal tevreden?

zijn de jouwe groter of kleiner geworden na dag 1 PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy moppie!

Hoe ist met je boobs, zag nu pas je operatie verslag.. vond t leuker hier te reageren dan in onze pb :4:

Slik je al die pilletjes enzo nog?

Mijne zijn morgen op maar ben vandaag wel weer ff aan de eiwit shake begonnen..die ga ik de rest vd week nog nemen..

 

Hoe is de "pijn" tot nu toe?

 

Liefs xx:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee lieverd

 

ja is ook leuker zo he haha 

ja ik neem alles nog en heb gewoon geen 1 blauw plekje gehad!!

vanaf 1 dag po gebruik ik overdag niks meer en snachts alleen oxycodon

zo fijn die pillentjes heb echt het idee dat het werkt! tuurlijk voel ik wel wat maar niet zoals anderen dat ik niks kan of moet huilen bedankt voor de tip schat!

hoe is het bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

hee lieverd

 

ja is ook leuker zo he haha 

ja ik neem alles nog en heb gewoon geen 1 blauw plekje gehad!!

vanaf 1 dag po gebruik ik overdag niks meer en snachts alleen oxycodon

zo fijn die pillentjes heb echt het idee dat het werkt! tuurlijk voel ik wel wat maar niet zoals anderen dat ik niks kan of moet huilen bedankt voor de tip schat!

hoe is het bij jou??

Geen dank mop, als het dat bij iedereen dragelijker maakt dan help ik graag.. beter als kapot gaan van de pijn.. 

 

Kijk wel uit dat je niet teveel doet omdat je niks voelt, daar moest ik ook echt mee uitkijken.. ben nu 4 weken po en trek shirtjes uit met me armen boven me hoofd dat ik denk OEPS! Hahaha

Maja ik denk zolang het geen pijn doet en mijn lichaam me niet terug roept zal t wel oke zijn..

 

Liefsxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik ook hoor en heel eerlijk doe ik dat ook haha 

en net pakte ik een pan van de bovenste plank en dat voelde ik wel dan weer ik van oke dat kan ik beter niet meer doen hahaha 

ben jij ook aangekomen na de operatie ? ga net op de weegschaal staan 2kg zwaarder hmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

ja dat heb ik ook hoor en heel eerlijk doe ik dat ook haha 

en net pakte ik een pan van de bovenste plank en dat voelde ik wel dan weer ik van oke dat kan ik beter niet meer doen hahaha 

ben jij ook aangekomen na de operatie ? ga net op de weegschaal staan 2kg zwaarder hmmmm

Weet ik eigenlijk niet.. heb na die tijd niet op de weegschaal gestaan.. volgens mij wel iets, vocht enzo.. maar ben nu wel weer redelijk "de oude"..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

nou gelukkig maar!! 

die shakes hebben die geholpen? wat voor merk had je daarvan?

Moet ik ff kijken.. mijn vriend is fitness instructeur dus dat hadden we nog in huis.. hahaha hij besteld.via body en fit shop.. ja helpt wel want gister had ik ook zeurderige spieren en nam een shake en dan voel ik het later helemaal wegtrekken..

Elite casein van Dymatize.. is langwerkend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het met koude melk doet is het als een soort vanille milkshake :45: en eerst goed de poeder doorroeren en daarna heel goed schudden.. anders krijg je die vieze brokjes en.klontjes hahahaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

Iellllwwwwww!! Ik vind klontjes zoooooo vies ga is even kijken of dat wat voor mij is 

Hahahahaha same here!

Net als jus d orange met vliebertjes (vruchtvlees) ieghh ook zo vies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2018 om 12:17 zei Kramp:

hee lieverd

 

ja is ook leuker zo he haha 

ja ik neem alles nog en heb gewoon geen 1 blauw plekje gehad!!

vanaf 1 dag po gebruik ik overdag niks meer en snachts alleen oxycodon

zo fijn die pillentjes heb echt het idee dat het werkt! tuurlijk voel ik wel wat maar niet zoals anderen dat ik niks kan of moet huilen bedankt voor de tip schat!

hoe is het bij jou??

@Kramp over welke pilletjes hebben jullie het? Haha.. volgens mij worden er overal andere medicatie voorgeschreven. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 hee meis tuurlijk ga je na dit bericht gelijk even toevoegen!

ik had een lege 70 a 75c wat ik nu heb weet ik nog niet want ben pas 1 week po

er is bij mij 560cc UHP geplaatst van nagor impleo dit is een van de duurste implantaten die je kan krijgen en verminderd de kans op inkapseling en zijn enorm zacht! ik heb dus nu al zachte borsten terwijl ze dual plane geplaatst zijn, dat zie je hier op het forum niet veel. wel heb ik ultra high profile dus dit kan je niet vergelijken met 560cc hp dit oogt een stuk groter omdat het veel meer projectie heeft. wat zou je zelf graag willen en wat is je situatie nu?

 

liefs kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Kramp! Fijn dat ze al zo zacht aanvoelen!

Ikzelf ben nog aan het oriënteren; heb een lege 80C (dus eigenlijk borstweefselvolume van een 80B-cup, maar vel van een 80C-cup); en wil geen grotere borsten, maar wel strakkere en hogere borsten; liefst alleen een lift, mits ze dan niet veel kleiner worden.... Heb deze maand en volgende maand consulten staan. Even afwachten wat zij mij gaan adviseren dus...

Veel liefs,

Robijntje02

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.