Ga naar inhoud

KittyCat : 14 september 2018 : Dr. Smits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames! 

Ik ben afgelopen 14 september geopereerd bij Velthuis kliniek en sindsdien lees ik eigenlijk mee op dit forum. Daarom dacht ik nu: laat ik me maar eens voorstellen!

 

Ik ben 26 jaar en nadat ik eigenlijk sinds mijn puberteit heb gewacht totdat ik eindelijk borsten kreeg, heb ik dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben altijd blijven steken op een 75A helaas... Een borstvergroting heeft al die jaren in mijn hoofd gezeten maar geen geld/durfde het niet want ik ben enorm bang voor prikken/mijn man vond het niet nodig. Maar vooral het laatste jaar werd ik steeds onzekerder, tot het punt dat ik mijn bh niet meer uit wilde trekken waar mijn man bij was... En toen hij zei 'Maar als je zo onzeker bent, waarom doe je het dan niet?', heb ik eigenlijk direct een consult aangevraagd bij Velthuis kliniek. Mijn zus heeft hier 3 jaar geleden ook een bv laten doen en was erg te spreken over deze kliniek, dus vandaar dat ik hier ook terecht ben gekomen.

 

Ik heb een consult gehad met Dr. Felicia Smits, en ik vond het een erg fijn gesprek. Na een passessie raadde ze mij Mentor anatomisch 290cc aan, dual plane. En dat is dan ook precies was er 14 september bij mij is geplaatst. 

 

Nu dus druk aan het herstellen van de operatie! Moet nog heel erg wennen aan mijn borsten en ze zien er nog niet heel erg mooi uit als ik eerlijk ben, maar volgens de verpleegkundige zitten er nog veel zwellingen in die nog weg moeten trekken. Ik heb ze vlak na de operatie gezien en toen vond ik ze prachtig, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :)!!

 

Nu lijkt het me erg fijn om tijdens mn herstel met jullie mee te praten! Vind het jammer dat ik dit forum niet eerder heb gevonden, maar dat kan nog wel ingehaald worden :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KittyCat:

Hallo dames! 

Ik ben afgelopen 14 september geopereerd bij Velthuis kliniek en sindsdien lees ik eigenlijk mee op dit forum. Daarom dacht ik nu: laat ik me maar eens voorstellen!

 

Ik ben 26 jaar en nadat ik eigenlijk sinds mijn puberteit heb gewacht totdat ik eindelijk borsten kreeg, heb ik dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben altijd blijven steken op een 75A helaas... Een borstvergroting heeft al die jaren in mijn hoofd gezeten maar geen geld/durfde het niet want ik ben enorm bang voor prikken/mijn man vond het niet nodig. Maar vooral het laatste jaar werd ik steeds onzekerder, tot het punt dat ik mijn bh niet meer uit wilde trekken waar mijn man bij was... En toen hij zei 'Maar als je zo onzeker bent, waarom doe je het dan niet?', heb ik eigenlijk direct een consult aangevraagd bij Velthuis kliniek. Mijn zus heeft hier 3 jaar geleden ook een bv laten doen en was erg te spreken over deze kliniek, dus vandaar dat ik hier ook terecht ben gekomen.

 

Ik heb een consult gehad met Dr. Felicia Smits, en ik vond het een erg fijn gesprek. Na een passessie raadde ze mij Mentor anatomisch 290cc aan, dual plane. En dat is dan ook precies was er 14 september bij mij is geplaatst. 

 

Nu dus druk aan het herstellen van de operatie! Moet nog heel erg wennen aan mijn borsten en ze zien er nog niet heel erg mooi uit als ik eerlijk ben, maar volgens de verpleegkundige zitten er nog veel zwellingen in die nog weg moeten trekken. Ik heb ze vlak na de operatie gezien en toen vond ik ze prachtig, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :)!!

 

Nu lijkt het me erg fijn om tijdens mn herstel met jullie mee te praten! Vind het jammer dat ik dit forum niet eerder heb gevonden, maar dat kan nog wel ingehaald worden :)!

Hey, 

proficiat met je boobies! 

Ikzelf ben 22 aug geopereerd door dr. Verdonck! Ook lang getwijfeld en heel onzeker geweest over mijn borsten. Ik had een lege 75B. Voelde mij altijd minder dan andere vrouwen.

Nu heb ik dus ook mooie borsten. Heb gekozen voor motiva progressieve plus 315cc. Ze worden mooier met de week hoor, daar mag je gerust in zijn. 

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

 

Bedankt voor jullie berichtje, dat stelt me echt gerust! De verpleegkundige zei het ook al tegen me, maar om het van iemand te horen die het zelf heeft meegemaakt, dat is nog net iets fijner om te horen! 

 

Leuk ook @Daniena dat jij ook door Felicia bent geopereerd! Dat stelt me nog meer gerust :)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KittyCat wat fijn dat jij "ze al hebt" haha! Ik sta voor 7 november in de planning,  maar vind het eerlijk gezegd heel erg eng en spannend allemaal!

Ik ben 1.74 en 58 kg, vergelijkbaar met jou. Ik krijg 295cc. Had de keuze uit dat of 255cc, maar op aanraden van de arts ga ik toch voor 295.

Op de foto ziet het er supermooi uit bij je! Hoop dat ik straks ook zo'n mooi resultaat krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie, wat lief zeg, dank je wel! Ik ben er zelf ook zo blij mee, ze worden steeds mooier! Ik ben voor het maximale gegaan wat bij mij nog natuurlijk zou staan volgens Felicia, en ik denk ook echt dat dit de juiste keuze is geweest!

En jij ook al bijna! Voor je het weet is het 3 november! Ik moest anderhalve maand wachten en dat is echt omgevlogen haha! Snap dat je zenuwachtig bent, maar echt, het is mij zo meegevallen. Ik heb een enorm lage pijngrens, en de pijn viel me echt mee!

 

@Blondie. lastig he met die maten?! Ik heb 2 protheses gepast, 1 kleinere (weet even niet hoeveel cc) maar die vond ik wat klein. Ik heb namelijk in verhouding tot mn bovenlichaam, best brede heupen. Ik heb ook 310cc gepast maar die was echt groot en de pc zei ook dat dat niet meer natuurlijk zou ogen bij mij. Heb hier op haar vertrouwd en naar haar geluister. En ben nu ook erg blij dat ik niet groter heb genomen want ze zijn nu net goed. Mn armen raken nu net lichtjes mn borsten aan wanneer ze langs mn lichaam hangen. Waren ze dus groter geweest dan hadden mn borsten echt te veel uitgestoken aan de zijkant van mn lichaam. 

Misschien voor de zekerheid nog een passessie aanvragen? En dan vragen wat nog net natuurlijk zou ogen? 

Het is heel lastig hoor, maar laat je niet gek maken door de cc's! Ik ontdekte dot forum na mn operatie en las toen dat bijna iedereen boven de 300cc zat. Toen begon ik zelfs nog te twijfelen 'Heb ik wel genoeg genomen?!'. Maar dan keek ik weer naar borsten en wist ik het weer zeker haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Blondie.:

Nu ik alles zo lees begin ik te twijfelen of 255 niet te klein is.... heb het liefst straks een kleine C ongeveer. Maar ik heb zo weinig van mezelf en vet dat 255 geloof ik al erg maximaal was.... Morgen even bellen, twijfels twijfels!

Lastig he! Ik had dus keuze uit 255 en 295, maar de arts heeft me overtuigd dat 295 nog heel natuurlijk zal staan bij mij. En het verschil tussen de 2 maten scheelt maar 2mm in volume. Hij gaf zelfs aan dat als hij in de ene 255 en de ander 295 zou plaatsen, een leek het niet zou zien.

Het klinkt allemaal zo enorm.ik vind het ook lastig, maar de pc heeft mij overtuigd en ook gezegd dat hij geen onnatuurlijke borsten plaatst.

 

Hoe lang en zwaar ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Yvie said:

Lastig he! Ik had dus keuze uit 255 en 295, maar de arts heeft me overtuigd dat 295 nog heel natuurlijk zal staan bij mij. En het verschil tussen de 2 maten scheelt maar 2mm in volume. Hij gaf zelfs aan dat als hij in de ene 255 en de ander 295 zou plaatsen, een leek het niet zou zien.

Het klinkt allemaal zo enorm.ik vind het ook lastig, maar de pc heeft mij overtuigd en ook gezegd dat hij geen onnatuurlijke borsten plaatst.

 

Hoe lang en zwaar ben jij?

 

Dat scheelt wel, als je weet dat je PC betrouwbaar is. Ik vertrouw de mijne heel erg, ze is erg realistisch in wat nog mooi is/in verhouding is. Ik heb binnenkort toch nog een telefonisch consult met haar, voor wat laatste vragen en om even te driedubbelchecken of m'n wens (een lichte C cup ongeveer, geen B cup) ook haar plan is. Zo ja, dan vertrouw ik op haar en de passessies! Vandaag te horen gekregen dat ik naast de 255 de high profile en extra full heb, dus samen met de 255cc denk ik dat in mijn voorsituatie (haast dubbeltjeplat) het wel een goede boezem gaat worden. Maarja, twijfels twijfels nu het dichterbij komt xD Ik ben 1.73, en weeg 60 KG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer wat rustiger bent. Enneh 17 oktober is ook al wel heel snel! 

Ik ga nu twijfelen of 295 niet to much is voor mij... blijft lastig en bij de een komt het er natuurlijk weer wat anders uit te zien dan bij de ander...zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie. hier ook 255cc, wat echt de max was. Nu 5 dagen PO en ze beginnen eindelijk op borsten te lijken haha:wub:

 

Eerste advies was 210cc (motiva demi) maar dat vond ik te klein. Daarna nog keer wezen passen en kon ik kiezen uit 255 of 235cc (motiva full). 

ben nu 5 dagen po en best tevreden over de grootte. Tuurlijk blijf ik ook weleens twijfelen of ik niet net wat groter had gewild (de corsé van motiva) maar too much ziet er ook niet uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/4/2018 at 10:30 PM, littlepony said:

@Blondie. jaaa! Pijn valt erg mee! Soms doet t nog wel zeer, mja hoort erbij en draagbaar! 

 

Kan mezelf nu zelf aankleden en brood smeren & drinken pakken. Dus opzich. 

 

Wauw, dat klinkt goed, zo snel al! Je laat je hopelijk toch ook nog wel een beetje in de watten leggen he hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.