Ga naar inhoud

1e Consult: Belgian Breast Clinic 27 september


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Na jarenlange overweging heb ik recent besloten dan echt de stap te maken om mijn borsten te vergroten.

Ik ben 26, 1.56m, weeg zo rond de 60 kg en draag momenteel een 70/75A. Laatste jaren wat aangekomen, maar van nature heb ik een vrij smalle taille. 

 

Zojuist heb ik mijn eerste consult gehad bij Belgian Breast Clinic. Ik ben van plan om hierna nog bij 2-3 andere klinieken langs te gaan. 

Gekozen om eerst bij Belgian Clinic langs te gaan omdat ik hier van tevoren veel positieve verhalen over heb teruggelezen. Mijn einddoel is om te eindigen met een mooie volle C/ kleine D. Wel wil ik graag dat het effect zo natuurlijk mogelijk wordt. Dus geen zichtbare lijnen en bollingen. 

 

Bij het passen was de 3e pasvorm (eindresultaat) naar mijn gevoel goed. Eentje groter vond ik zelf al te groot ogen. Dr. Verdonck adviseerde me daarbij aan om voor de 290 CC te gaan. Ook omdat dit mooi binnen de lijnen van mijn bestaande borst vorm zou passen. Vooraf had ik zelf 320 cc gedachte. Ook door de vele verhalen die ik hier heb gelezen. Het is natuurlijk wel heel erg persoonlijk en hoe het uiteindelijk valt, hangt dus per persoon af. Mijn huidige twijfel is of die 290 cc wel voldoende gaat zijn voor mij. Ik wil dus absoluut niet achteraf spijt krijgen dat ik toch te klein ben gegaan. Wat je ook veel terugleest. 

 

Graag zou ik jullie advies en ervaringen willen weten. Is er iemand toevallig die een vergelijkbaar postuur heeft en hetzelfde heeft gehad?

 

Groetjes, Dilana

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DWH:

Hi dames,

 

Na jarenlange overweging heb ik recent besloten dan echt de stap te maken om mijn borsten te vergroten.

Ik ben 26, 1.56m, weeg zo rond de 60 kg en draag momenteel een 70/75A. Laatste jaren wat aangekomen, maar van nature heb ik een vrij smalle taille. 

 

Zojuist heb ik mijn eerste consult gehad bij Belgian Breast Clinic. Ik ben van plan om hierna nog bij 2-3 andere klinieken langs te gaan. 

Gekozen om eerst bij Belgian Clinic langs te gaan omdat ik hier van tevoren veel positieve verhalen over heb teruggelezen. Mijn einddoel is om te eindigen met een mooie volle C/ kleine D. Wel wil ik graag dat het effect zo natuurlijk mogelijk wordt. Dus geen zichtbare lijnen en bollingen. 

 

Bij het passen was de 3e pasvorm (eindresultaat) naar mijn gevoel goed. Eentje groter vond ik zelf al te groot ogen. Dr. Verdonck adviseerde me daarbij aan om voor de 295 CC te gaan. Ook omdat dit mooi binnen de lijnen van mijn bestaande borst vorm zou passen. Vooraf had ik zelf 320 cc gedachte. Ook door de vele verhalen die ik hier heb gelezen. Het is natuurlijk wel heel erg persoonlijk en hoe het uiteindelijk valt, hangt dus per persoon af. Mijn huidige twijfel is of die 295 cc wel voldoende gaat zijn voor mij. Ik wil dus absoluut niet achteraf spijt krijgen dat ik toch te klein ben gegaan. Wat je ook veel terugleest. 

 

Graag zou ik jullie advies en ervaringen willen weten. Is er iemand toevallig die een vergelijkbaar postuur heeft en hetzelfde heeft gehad?

 

Groetjes, Dilana

 
  •  

Dag Dilana,

 

ik word maandag geopereerd door Verdonck en ga voor 275cc wat al vrij groot is vind ik want ik kom van een kleine A. Ik ben 1m63 en weeg 60kg  dit zou overeen komen met een goeie C cupmaat. Ik denk dat 320cc wat te veel gaat zijn tov je lichaamsverhouding. Hangt er natuurlijk ook van af wat jij wilt? Wil jij natuurlijke borsten? Of eerder grote ronde? Let op met te groot want hierdoor kan je striemen krijgen. Ik zou hierin het advies van de dokter volgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey welkom ;)

Wat tof dat je de stap zet! Ik wil mn ervaring met je delen... ik ben ook vrij klein en tenger 162cm en 55kg ongeveer.  Ik ben nu 7 weken po en kwam van aa75. Ik heb 345cc anatomische protheses dual plane gekregen. Ik ben zo blij met het resultaat. Ik wilde het absoluut zo natuurlijk mogelijk houden en dat is zo goed geluk.  Ik ben nu uitgekomen op een d75. Ik heb eventueel een album. Als je wilt kan ik je daarin toevoegen!

Heel veel succes met je keuze! 

Liefs Jo 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey welkom ;)

Wat tof dat je de stap zet! Ik wil mn ervaring met je delen... ik ben ook vrij klein en tenger 162cm en 55kg ongeveer.  Ik ben nu 7 weken po en kwam van aa75. Ik heb 345cc anatomische protheses dual plane gekregen. Ik ben zo blij met het resultaat. Ik wilde het absoluut zo natuurlijk mogelijk houden en dat is zo goed geluk.  Ik ben nu uitgekomen op een d75. Ik heb eventueel een album. Als je wilt kan ik je daarin toevoegen!

Heel veel succes met je keuze! 

Liefs Jo 

 

Hoi Jo dan hebben wij bijna hetzelfde ik heb 310cc anatomisch dual plane, wil jij mij ook toevoegen aan je album? Ik ben nu 5weken po 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei V290:

Dag Dilana,

 

ik word maandag geopereerd door Verdonck en ga voor 275cc wat al vrij groot is vind ik want ik kom van een kleine A. Ik ben 1m63 en weeg 60kg  dit zou overeen komen met een goeie C cupmaat. Ik denk dat 320cc wat te veel gaat zijn tov je lichaamsverhouding. Hangt er natuurlijk ook van af wat jij wilt? Wil jij natuurlijke borsten? Of eerder grote ronde? Let op met te groot want hierdoor kan je striemen krijgen. Ik zou hierin het advies van de dokter volgen 

 

Bedankt voor je reactie! Jeetje wat spannend zeg! Je hebt gelijk over de striemen. Dat benoemde hij zelf ook al. Ik denk dat 295 cc al wel heel erg mooi gaat worden. Wil ze inderdaad het liefst zo natuurlijk mogelijk. De reden waarom ik twijfel is omdat ik veel lees over andere klinieken die toch weer meer in CC adviseren. En als ik kijk naar de resultaten vind ik het zelf ook wel erg mooi staan. Groot, maar oogt niet per sé “nep”. Maar goed het moet inderdaad ook maar net bij je lichaam passen uiteraard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey welkom ;)

Wat tof dat je de stap zet! Ik wil mn ervaring met je delen... ik ben ook vrij klein en tenger 162cm en 55kg ongeveer.  Ik ben nu 7 weken po en kwam van aa75. Ik heb 345cc anatomische protheses dual plane gekregen. Ik ben zo blij met het resultaat. Ik wilde het absoluut zo natuurlijk mogelijk houden en dat is zo goed geluk.  Ik ben nu uitgekomen op een d75. Ik heb eventueel een album. Als je wilt kan ik je daarin toevoegen!

Heel veel succes met je keuze! 

Liefs Jo 

 

 

Hi Jo,

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb even gespiekt naar je profielfoto. Zijn super mooi geworden! Mooi vol maar toch natuurlijk. Mag ik vragen bij welke kliniek je bent geweest? Als ik mag kijken in je album, heel graag! Hoe ga ik er naartoe?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei DWH:

 

Hi Jo,

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb even gespiekt naar je profielfoto. Zijn super mooi geworden! Mooi vol maar toch natuurlijk. Mag ik vragen bij welke kliniek je bent geweest? Als ik mag kijken in je album, heel graag! Hoe ga ik er naartoe?

 

xx

Hey hey 

Mijn operatie is uitgevoerd door dr. De wijn in het rode kruis ziekenhuis beverwijk. Deze pc is ook werkzaam bij de bloemingdael kliniek in haarlem

Ik voeg je toe aan mn album. Je kan dan op mijn profiel klikken en dan afbeeldingen als het goed is onder mijn profiel naam... anders even je welkoms berichtje van het forum lezen daar staat het precies in ;)

Xxx

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Miss86:

Hoi Jo dan hebben wij bijna hetzelfde ik heb 310cc anatomisch dual plane, wil jij mij ook toevoegen aan je album? Ik ben nu 5weken po 

groetjes

Hey hey! Ik voeg je toe! Heb jij ook foto's? Ben je ook zo tevreden? Ik ben zo happy... echt niet te beschrijven. ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey 

Mijn operatie is uitgevoerd door dr. De wijn in het rode kruis ziekenhuis beverwijk. Deze pc is ook werkzaam bij de bloemingdael kliniek in haarlem

Ik voeg je toe aan mn album. Je kan dan op mijn profiel klikken en dan afbeeldingen als het goed is onder mijn profiel naam... anders even je welkoms berichtje van het forum lezen daar staat het precies in ;)

Xxx

Xxx

Hey dankjewel! Zojuist even gekeken. Zo ontzettend mooi zeg! Fijn om te zien dat je wel een vergelijkbare begin situatie had. Dan krijg ik er ook weer een beter beeld bij voor mijzelf. Mooi om te zien zo :wub:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Dilana,

 

Heb je intussen al een beslissing genomen? Ikzelf ben vandaag ook op eerste consult geweest bij dr. Verdonck, en hij raadde mij de Motiva progressive plus 275cc aan. 

Twijfel zelf ook of ik dit niet net iets te klein vond, maar 300cc vond ik dan echt wel een stuk te groot bij mijn lichaamsbouw.

Merkte jij ook zulke grote verschillen op tussen 25cc verschil?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2018 om 23:27 zei Jo-c:

Hey hey welkom ;)

Wat tof dat je de stap zet! Ik wil mn ervaring met je delen... ik ben ook vrij klein en tenger 162cm en 55kg ongeveer.  Ik ben nu 7 weken po en kwam van aa75. Ik heb 345cc anatomische protheses dual plane gekregen. Ik ben zo blij met het resultaat. Ik wilde het absoluut zo natuurlijk mogelijk houden en dat is zo goed geluk.  Ik ben nu uitgekomen op een d75. Ik heb eventueel een album. Als je wilt kan ik je daarin toevoegen!

Heel veel succes met je keuze! 

Liefs Jo 

 

Hi Jo, 

 

zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album?

ik wordt 14/11 geopereerd door Dr. Verdonck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ik ben zelf nu 12 dagen po en ook geopereerd bij dr Verdonck. 

 

Ik ben zelf wel super smal. Ik ben 1m56 en weeg 42kg. Ik heb dual plane Motiva full progressieve plus gel in 255cc.

 

als je wil kan ik je toevoegen in mijn album als je een idee wil hebben! Maar denk wel dat je 320 makkelijk kan hebben hoor zo heel veel scheelt het niet. 150cc is pas een cupmaat zeggen ze. Dan ga je 2 cupmaatjes omhoog normaalgezien.

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mieke123:

Hi Jo, 

 

zou ik ook eens een kijkje mogen nemen in je album?

ik wordt 14/11 geopereerd door Dr. Verdonck!

Hey hey... natuurlik ik zal je toevoegen! 14/11 is al snel! Dus dat is aftellen voor je.... spannend ;););)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jo-c

 

Las dat je zo blij bent met je boobs. Ik heb ook 345 cc van naturelle. Ze zijn mooi qua vorm en soepelheid, maar ik vind het net te klein. Ze zijn dp geplaatst en ogen misschien als 300 cc. Draag ook 75d maar de rechter was met 7 weken al wat ruim. Met 3 en 6 mnd is het nog wat geslonken. Nu staat de bh los van de borsten en gaat heen en weer. Misschien dat het nu een c cup is en b voor het oog.

Verder vind ik het middenstuk te groot. Ik ga dus voor een wissel voor de grote en als kan het middenstuk. Jaren plat en ga nu wat vollere boezem krijgen. Is je profielfoto jou boezem?

 

Vond het leuk te lezen dat je ook 345cc hebt en van nature heel weinig had. Ook naturelle of andere merk? En dat jij dus zo tevreden bent. Lijkt mij heel fijn als het zo geslaagd is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Monstrea:

Hey @Jo-c

 

Las dat je zo blij bent met je boobs. Ik heb ook 345 cc van naturelle. Ze zijn mooi qua vorm en soepelheid, maar ik vind het net te klein. Ze zijn dp geplaatst en ogen misschien als 300 cc. Draag ook 75d maar de rechter was met 7 weken al wat ruim. Met 3 en 6 mnd is het nog wat geslonken. Nu staat de bh los van de borsten en gaat heen en weer. Misschien dat het nu een c cup is en b voor het oog.

Verder vind ik het middenstuk te groot. Ik ga dus voor een wissel voor de grote en als kan het middenstuk. Jaren plat en ga nu wat vollere boezem krijgen. Is je profielfoto jou boezem?

 

Vond het leuk te lezen dat je ook 345cc hebt en van nature heel weinig had. Ook naturelle of andere merk? En dat jij dus zo tevreden bent. Lijkt mij heel fijn als het zo geslaagd is. 

Hey hey 

Leuk dat je reageerd... mijn profiel foto is idd mijn eigen boezem.... ik heb 345cc eurosilicoon anatomisch dual plane.  Ben super tevreden... en idd ik kwam ook vanaf plat en durfde alleen maar te dromen van zo een boezem.... nu heb ik er zelf één en is soms nog zo onwerkelijk.  Wel heel jammer dat jij voor een wissel moet gaan voor je droomboezem.... hopelijk mag  je Snel, want dan kan je ook 100% genieten van je boobs. Weet je al wat je wilt voor wissel? Spannend hoor... het hele proces weer opnieuw. 

Liefs jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.