Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Nyphele

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas

Aanbevolen berichten

Vanmorgen even al kleding aangedaan en ik vind het zeker meevallen en heb niet het idee dat het me dikker maakt!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Looking good babe

Alsof er Niks is gebeurd gister hihi

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

O jeetje wat schrikken v je knie... wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk alles goed! Kans is heel groot dat t niks voorstelt maar je zit toch beetje te malen miss...

leuk verder om j verslag te lezen. Herken die angstgevoelens vlak voor ok

jankend erin omdat ik bang was mn kindjes niet meer terug te zien

ontwaken was ook niet zo fijn als ik mee hetinner

hoofdpijn n beroerd

thuis overgegeven 

was egt heel lang heel moe

kwa pijn viel t me mee

ga j herstel volgen en zeker f bespreken of er meer in kan bij mij (rekening houdend met de breedte v Mn borst) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omg:wacko: ik had echt geen behoefte aan normale kleding de eerste dagen. Idd wat @DoubleD zegt.. alsof er niks gebeurd is:wub:

Als ik zo kijk ben jij een prachtig voorbeeld dat proportie niet alleen afhankelijk is van je lengte. Stunning:35:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

staat je goed meid!!! Dat gaan mooie tetten worden :D. Het staat helemaal niet overvloedig vind ik.
(wanneer krijg je de uitslag van het lab onderzoek?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oops ik drukte verkeerd, was nog niet klaar. Even spannend en afwachten wat je knie betreft, maar je niet te druk maken zolang je niks weet.

Heeft je pc ook de plooi behandeld? Of is dit mooi mee getrokken in de wissel? Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Nyphele Wauw nu al met kleding gepast! Staat je supermooi, hele goede proportie! Mag ik meekijken in je album?

Ik ben ook net 4 dagen po

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Nyphele:

Vanmorgen even al kleding aangedaan en ik vind het zeker meevallen en heb niet het idee dat het me dikker maakt!

Heel mooi! Hoe voel je je nou een dag later? Ik ben vanmiddag aan de beurt bij Velthuis kliniek. Ik ben wel blij als het achter de rug is hoor! Veel plezier ervan en een goed herstel x rossi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@DoubleD Ja knobbeltje was even schrikken, maar maak me nog niet teveel zorgen. Binnen 10 dagen weet ik meer, dan mogen de draadjes eruit!

Hoeveel zou jij erin willen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei An1977:

Ziet goed uit!!! En het maakt je zeker niet dikker. 

Dankjewel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Simplyflat:

Omg:wacko: ik had echt geen behoefte aan normale kleding de eerste dagen. Idd wat @DoubleD zegt.. alsof er niks gebeurd is:wub:

Als ik zo kijk ben jij een prachtig voorbeeld dat proportie niet alleen afhankelijk is van je lengte. Stunning:35:

Ah wat lief, dankjewel! Ik kijk al uit naar de zomer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei marjon_nl:

staat je goed meid!!! Dat gaan mooie tetten worden :D. Het staat helemaal niet overvloedig vind ik.
(wanneer krijg je de uitslag van het lab onderzoek?)

Haha thanks!

Binnen 10 dagen mogen de draadjes eruit, dus normaal dan ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Simplyflat:

Oops ik drukte verkeerd, was nog niet klaar. Even spannend en afwachten wat je knie betreft, maar je niet te druk maken zolang je niks weet.

Heeft je pc ook de plooi behandeld? Of is dit mooi mee getrokken in de wissel? Xxx

Die is mooi mee getrokken met de wissel! Ben benieuwd na 6 maanden hoe het zal zijn! Vorige keer duurde mijn ontzwellen een 8 maanden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com