Ga naar inhoud

Nyphele : 10 oktober 2018 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas : Sint-Niklaas


Gast Nyphele

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Sandy13:

 

Oh, je moet nog geopereerd worden? Ga je dan niet een grotere maat hebben als wat je nu hebt? 

Je moet natuurlijk je sport bh niet te strak dragen, dat voelt echt niet lekker. 

 

Ja ik krijg woensdag een wissel van 400cc naar 625cc of 700cc (ben er nog niet uit). :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Chouchou:

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 

 

Oh altijd fijn eens een medeBelgje tegen te komen! 

 

Van de Welnesskliniek heb ik ook al veel goeds gehoord, komt vast goed.

Je zegt te twijfelen over de grootte, is er een rede dat je niet iets groter durft te nemen dan?

 

Ik heb nu 400cc en die vallen heel natuurlijk bij mezelf. 

Zelf ben ik iets zwaarder wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Nyphele:

 

Ja ik krijg woensdag een wissel van 400cc naar 625cc of 700cc (ben er nog niet uit). :D

 

Dan ga je een iets grotere cup hebben dan F denk ik... Als ik jou was zou ik niet op je cupmaat van nu afgaan voor een sport bh want wss ga je groter uitkomen, of ben ik verkeerd? :) 

Spannend wel he hihi. Ik moet over een paar maanden terug gaan voor een heroperatie (datum staat nog niet vast) maar ik blijf gewoon dezelfde implantaten behouden dus ik hoop dat mijn sport bh’s en gewone bh’s dezelfde maar blijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Sandy13:

 

Dan ga je een iets grotere cup hebben dan F denk ik... Als ik jou was zou ik niet op je cupmaat van nu afgaan voor een sport bh want wss ga je groter uitkomen, of ben ik verkeerd? :) 

Spannend wel he hihi. Ik moet over een paar maanden terug gaan voor een heroperatie (datum staat nog niet vast) maar ik blijf gewoon dezelfde implantaten behouden dus ik hoop dat mijn sport bh’s en gewone bh’s dezelfde maar blijven. 

Wat ga jij laten doen?

 

Hmmm ok, ff verder kijken dan voor een goede bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik zie nu pas je topic voorbij komen. Jeetje das wel spannend wat jij hebt gepland. Mag ik in je album meekijken? 

Als ik jou was zou ik even bellen naar je pc en informeren waar je goed aan doet qua sport bh. Je kan maar beter teveel vragen dan te weinig:6:

Ik ga je volgen, heel benieuwd naar je traject. Foto in je topic is trouwens erg mooi. You've got curves:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Hoi hoi, ik zie nu pas je topic voorbij komen. Jeetje das wel spannend wat jij hebt gepland. Mag ik in je album meekijken? 

Als ik jou was zou ik even bellen naar je pc en informeren waar je goed aan doet qua sport bh. Je kan maar beter teveel vragen dan te weinig:6:

Ik ga je volgen, heel benieuwd naar je traject. Foto in je topic is trouwens erg mooi. You've got curves:wub:

 

Ah wat lief dankje!

ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Ik heb je toegevoegd. :D

 

Ik ga na de operatie wel vragen wat ik best doe! Voorlopig nog steeds niet over de maat uit, maar beiden klinken goed dus ik maak sowieso niet de verkeerde keuze haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nyphele:

@Simplyflat Ik heb je toegevoegd. :D

 

Ik ga na de operatie wel vragen wat ik best doe! Voorlopig nog steeds niet over de maat uit, maar beiden klinken goed dus ik maak sowieso niet de verkeerde keuze haha.

Hey meis, ik zie wat je bedoeld met je plooi. Heb je ook wanneer je je arm omhoog doet dat je prothese zit zitten? Volgens mij is dat wat ze bedoelen met een double bubble. 

Wat een verschil met je voorsituatie, het is dat ik je tattoo's herken ander zou je bijna denken dat dit iemand anders is. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Simplyflat:

Hey meis, ik zie wat je bedoeld met je plooi. Heb je ook wanneer je je arm omhoog doet dat je prothese zit zitten? Volgens mij is dat wat ze bedoelen met een double bubble. 

Wat een verschil met je voorsituatie, het is dat ik je tattoo's herken ander zou je bijna denken dat dit iemand anders is. :4:

 

Haha ben net even voor de spiegel gaan staan en als ik mijn arm hef zie je het niet..

 

Ja ben wel supertevreden van mijn pc. Aardig en zal helpen tot alles in orde is. De lift was ook perfect gelukt, dus ik ben er wel gerust in dat alles goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/5/2018 at 7:00 PM, Chouchou said:

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 


Ja, ik heb een vergelijkbaar verhaal als van jou (check m'n topic maar) en meer dames op het forum hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎10‎-‎2018 om 08:16 zei Nyphele:

@best_boobie Zou jij eens een idee kunnen geven over de maten of je mening geven? :36:

Ik zat wat met mijn handen in het haar, ik ben bang dat ik er de dag zelf nog niet uit ben welke maat het beste is.

als je nog iets wilt weten, stuur me dan aub pb :) Dat is makkelijker voor mij. Zet dan wel ff alle info in pb ook :)

Ik was op vakantie dus zie nu de tag pas....

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 19:00 zei Chouchou:

Hallo Nyhele, ik heb je verhaal gelezen. Spannend zeg! Ik woon bij jou in de buurt :-). Ik onderga op 26/10 een bv maar heel wat kleiner dan jou :-). Ik heb, in overleg met de pc, gekozen voor 225cc. Ik hen nu een B (165cm en 56kg) en wil een grote C maar ben bang dat ze te klein gaan zijn. De wellness kliniek heeft de implantaten speciaal moeten bestellen omdat ze zo weinig worden genomen :-).Heb wel gekozen voor de natuurlijk look. Heeft er iemand een soortgelijk profiel? 

Hey! Ik krijg 27 december ook “maar” 265cc. Soms maak ik me zorgen dat het te klein wordt en de andere dag ben er ik er dan weer ok mee. Heb zelf al de truuk met de panty en rijst geprobeerd :-D. Heb een soortgelijke situatie als jij; ben 167cm en 51kg. Had gezegd dat ik grote C kleine D wil (heb nu lege 70B en is natuurlijk minder groot in cup dan 90B. Had ook wel aangegeven dat ik het wel nog natuurlijk wil. Wanneer word jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 12:10 zei Nyphele:

Ik was vandaag gaan rondzoemen voor een sportbh met voorsluiting en vind deze op de foto superfijn.

Dit was een F80. Nu had ik nog een beetje rek, maar ik weet niet of dit voldoende zal zijn na de operatie...

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooie foto en bh Nyphele! Mag je trots op zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Awh wat lief, dankjewel! Ik heb 700cc steken nu en ben zelf benieuwd naar de maat! :D Zal nog wat worden met bh's zoeken, maar ik vind het niet too much! Ik post seffens snel even een foto, maar die gaat dan wel weer weg.


@Kim2018 Dankje, maar is mijn voorsituatie haha :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nyphele:

@Simplyflat Awh wat lief, dankjewel! Ik heb 700cc steken nu en ben zelf benieuwd naar de maat! :D Zal nog wat worden met bh's zoeken, maar ik vind het niet too much! Ik post seffens snel even een foto, maar die gaat dan wel weer weg.


@Kim2018 Dankje, maar is mijn voorsituatie haha :D

 

 

Ik denk dat het je heel mooi gaat staan. Ondanks dat je kleiner bent dan ik, kom jij er beter mee weg daar ben ik van overtuigd. Ja en als je geen bh kan vinden draag je m toch lekker niet:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zohier mijn verslagje even typen:

Ik werd maandag opgebeld dat ik om 7u op 10 oktober werd verwacht op het dagziekenhuis. Ik kwam om 6u45 aan, maar daar bleek het onthaal zelfs nog niet open, dus kwam ik tegen 7u15 op de dagafdeling. Daar kreeg ik toch de nodige zenuwen en begon ik me horrorverhalen voor te stellen "wat als ik niet meer wakker word?"...

De verpleegkundige kwam me de uitleg geven (papieren invullen, shortje en kapje aan, geen juwelen, nog een laatste plasje,..) en ik mocht al op bed liggen. Om 7u40 werd ik al opgeroepen en mijn vriend had ik zoveel zenuwen. Hij was namelijk bang dat het te groot zou worden :D Moest hij kunnen had hij mee op het OK geweest om mee te kijken met de pc als die de protheses aan het passen was haha.
Dan werd ik verder gebracht naar het OK en ik zag op de klok 7u51 staan. Ik mocht me nog even rechtzetten, de arts tekende me af, er moest nog een kleine littekencorrectie aan beide benen gebeuren dus die moest ook afgetekend worden en er zat een knobbeltje al jaren op mijn knie en die ging hij ook even weghalen. 
Hij vroeg toen: "En weten we al welke maat?" en ik gaf eerlijk toe dat ik al 2 weken in spanning zoekende was en vroeg aan hem "wat is jouw advies als deskundige? :P" en hij zei dat ik volgens hem beiden best kon hebben. Dus ik zei dat hij mocht passen en kiezen wat hij mooist vond! Spannende tijden dus!

Toen mocht ik me neerleggen, werden er nog enkele vragen aan me gesteld zoals allergieën nog eens voor het zekere etc en nog geen minuut later zei de anesthesist dat we gingen aftellen. Ze waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam en toen ging het licht uit.

 

Rond 10u werd ik al wakker op recovery en wat voelde ik me suf, hoeveel ik van narcose hou, zo zeer haat ik het ontwaken! Ik probeerde meermaals meer als 1 seconde mijn ogen open te houden, maar dat ging nog niet goed. Na een half uurtje lukte dit al beter en was er een zeer lieve verpleegkundige die me kwam zeggen dat ik even ietsje langer op recovery moest liggen aangezien mijn bloeddruk niet boven de 9/5 cmHg ging. Ik haar maar verteld dat ik standaard zo'n bloeddruk heb en om 11u was ik terug op de kamer. 

Ik keek even naar beneden en was ervan overtuigd dat er 625cc in zat omdat het best meeviel! 
Ik voelde me ok en kon vrij snel weer eten, drinken, naar toilet. Dus voelde me dik in orde! 

De arts was er pas tegen 17u15 en toen heb ik nog een heleboel vragen gesteld. Bleek er toch 700cc in te zitten!! Ik een klein paniekaanvalletje "wat als ze te groot worden?", maar in de spiegel thuis vond ik het echt beter meevallen dan gedacht. Ik pas in de sportbh van de hunkemöller, maar wil toch een iets comfortabelere hebben. Dus moesten er hier dames zijn die toevallig hun AVA wegdoen? :D


Het knobbeltje op mijn knie bleek uiteindelijk een gezwel inwendig te zijn en is een snee van 4cm geworden en er is veel uitgehaald :( Opgestuurd voor onderzoek en nu afwachten maar! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen even al kleding aangedaan en ik vind het zeker meevallen en heb niet het idee dat het me dikker maakt!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jeetje wat schrikken v je knie... wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk alles goed! Kans is heel groot dat t niks voorstelt maar je zit toch beetje te malen miss...

 

leuk verder om j verslag te lezen. Herken die angstgevoelens vlak voor ok

jankend erin omdat ik bang was mn kindjes niet meer terug te zien

 

ontwaken was ook niet zo fijn als ik mee hetinner

 

hoofdpijn n beroerd

thuis overgegeven 

was egt heel lang heel moe

 

kwa pijn viel t me mee

 

ga j herstel volgen en zeker f bespreken of er meer in kan bij mij (rekening houdend met de breedte v Mn borst) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.