Ga naar inhoud

Dual plane bij dr. Van Der Weij?


Aanbevolen berichten

Hi!

 

(Ik weet niet zeker of ik dit in het goede topic plaats, anders alvast excuses!)

 

Ondanks dat ik nog lang zal moeten sparen, ben ik er denk ik wel uit door wie ik mijn bv wil laten doen. Ik zou graag door van der Weij geopereerd worden, alleen zie ik op dit forum bijna alleen maar dames bij wie de protheses voor de spier geplaatst zijn. Ik wil eigenlijk echt het liefst dual plane (en ronde protheses), maar ben dus bang dat van der Weij dit niet gaat doen.

 

Mijn vraag is dus of er hier dames op het forum zijn die wél dual plane hebben en geopereerd zijn door van der Weij?

 

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op consultatie geweest bij Van der Weij maar omdat mijn pinch test 3cm was was zijn advies voor de spier (anatomisch). Ben ook nog maar 1 meisje tegengekomen hier (weet niet meer wie) die ronde gekregen heeft bij hem maar dat was alleen (zei ze zelf) omdat ze tegen hem gezegd had dat ze absoluut ronde wou. 

Zoals de andere meiden hierboven al vermelden, hij doet alleen dual plane als het echt moet. 

@MRC is de enige die ik hier ken die dual plane krijgt bij Van der Weij (pinch test <2cm)  

 

Ik wil uiteindelijk nu ook dual plane en bij mijn advies bij de andere chirurg kwam er ook uit dat ronde eigenlijk beter voor mijn situatie zou zijn (en ik kon hem helemaal volgen hierin waarom hij dit adviseerde) dus ik heb besloten om me gewoon door een andere chirurg te laten opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MCR:

Ik wordt straks om 8 uur geopereerd door van der weij.^_^ Staan eigenlijk op het punt om te rijden maar ik krijg dual plane. Dat komt omdat mijn pinchtest onder de 2 was, als hij dan voor de spier plaatst ga je randen zien 

Oehhh succes! Kan ik straks ergens lezen hoe het ging?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

Ik ben ook op consultatie geweest bij Van der Weij maar omdat mijn pinch test 3cm was was zijn advies voor de spier (anatomisch). Ben ook nog maar 1 meisje tegengekomen hier (weet niet meer wie) die ronde gekregen heeft bij hem maar dat was alleen (zei ze zelf) omdat ze tegen hem gezegd had dat ze absoluut ronde wou. 

Zoals de andere meiden hierboven al vermelden, hij doet alleen dual plane als het echt moet. 

@MRC is de enige die ik hier ken die dual plane krijgt bij Van der Weij (pinch test <2cm)  

 

Ik wil uiteindelijk nu ook dual plane en bij mijn advies bij de andere chirurg kwam er ook uit dat ronde eigenlijk beter voor mijn situatie zou zijn (en ik kon hem helemaal volgen hierin waarom hij dit adviseerde) dus ik heb besloten om me gewoon door een andere chirurg te laten opereren.

Ah okay.. en welke chirurg heb jij uiteindelijk gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jewel88:

Volgens mij doet hij het wel alleen wanneer het echt nodig is. Hij zei dst hij het zonde vind in spieren te snijden wanneer dit niet nodig is!

Hmm ja op zich snap ik die redenering wel inderdaad. Maar dan ga ik denk ik ook op zoek naar een andere chirurg, ik ben bang dat je randen gaat zien of dat ze lelijk worden naar verloop van tijd, en wil ook geen anatomische ivm het draai-risico :( 

 

Effe verder zoeken dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MCR:

Ik wordt straks om 8 uur geopereerd door van der weij.^_^ Staan eigenlijk op het punt om te rijden maar ik krijg dual plane. Dat komt omdat mijn pinchtest onder de 2 was, als hij dan voor de spier plaatst ga je randen zien 

Oops grapje, ik had ergens anders ook al op je gereageerd, dus daar zal ik ongetwijfeld over je ervaring lezen!

Ik vind het nog maar lastig om iedereen uit elkaar te houden.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fairysoap:

Hmm ja op zich snap ik die redenering wel inderdaad. Maar dan ga ik denk ik ook op zoek naar een andere chirurg, ik ben bang dat je randen gaat zien of dat ze lelijk worden naar verloop van tijd, en wil ook geen anatomische ivm het draai-risico :( 

 

Effe verder zoeken dus!

@fairysoap die angst had ik ook want ben echt vel over been bovenaan dus ik begrijp je volledig. Vind ook dat mijn huid echt dun voelt dus ik wou het risico niet nemen. En daarom dus gekozen zoals ik hierboven al vermeld heb door dr. Straten die constant dual plane plaatst. Ga persoonlijk dan liever bij een dokter die er ook helemaal achter staat en er gedreven is dan bij een dokter die er niet achter staat en praktisch alleen voor de spier plaatst. Die keuze is dan snel gemaakt. Wat niet weg neemt dat Van der Weij zijn gemaakte boobies voor de spier echt allemaal prachtig zijn. Het is alleen op die manier niet voor mij weggelegd zegt mijn intuitie mij.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@fairysoap die angst had ik ook want ben echt vel over been bovenaan dus ik begrijp je volledig. Vind ook dat mijn huid echt dun voelt dus ik wou het risico niet nemen. En daarom dus gekozen zoals ik hierboven al vermeld heb door dr. Straten die constant dual plane plaatst. Ga persoonlijk dan liever bij een dokter die er ook helemaal achter staat en er gedreven is dan bij een dokter die er niet achter staat en praktisch alleen voor de spier plaatst. Die keuze is dan snel gemaakt. Wat niet weg neemt dat Van der Weij zijn gemaakte boobies voor de spier echt allemaal prachtig zijn. Het is alleen op die manier niet voor mij weggelegd zegt mijn intuitie mij.  

Ja ik begrijp je! Ik vind inderdaad alles wat van der Weij heeft gemaakt ook echt prachtig, maar ik wil inderdaad ook echt graag per se dual plane, dus dan ga ik denk ik ook even dr. Stratens resultaten bekijken! 

 

En super dat je je operatiedatum vast hebt staan! Wanneer mag je? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fairysoap:

Ja ik begrijp je! Ik vind inderdaad alles wat van der Weij heeft gemaakt ook echt prachtig, maar ik wil inderdaad ook echt graag per se dual plane, dus dan ga ik denk ik ook even dr. Stratens resultaten bekijken! 

 

En super dat je je operatiedatum vast hebt staan! Wanneer mag je? :D 

@fairysoap heb m'n datum vanmorgen vastgelegd. 28 november is het aan mij! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.