Ga naar inhoud

Borsten zo hoog


Gast Bibi2310

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver.

Ik kreeg een borstvergrotende operatie.

Nu n paar dagen later nog erg veel pijn.

En n heel hoog zittende prothese.

Ik heb er n borstband om maar mag m 1 uur per dag af. Schrok me rot. Borsten zitten heel hoog en dan n plat vlak en borst eronder.

Komt dit nog goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bibi2310, ja hoor meis. Geen zorgen. Dat komt allemaal goed als je protheses eenmaal gezakt zijn en al het vocht uit je borsten is weg getrokken. Bij de één duurt dat wat langer dan bij de ander, maar uiteindelijk komt het goed. Ze zeggen niet voor niks dat het toverwoord "geduld" is bij een borstvergroting. Eigenlijk is het leuk om het hele proces te fotograferen, dan kun je het later nog eens terugkijken. 

Good luck met je geduld, meis. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Idd geduld is hier het magische woord ;)

Bij mij waren het na de operatie ook een soort van vierkante beton blokken.

Ik ben nu 7 weken po en echt heel erg tevreden. Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album ook daarin kun je het herstel goed zien. Ik heb trouwens 345cc anatomische protheses dp gekregen. En jij? 

Take care

X jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2018 om 23:44 zei Theezakje34:

Komt zeker goed meid! Als je wil jan ik je toevoegen. Ik ben nu 4 weken po maar heb wat foto’s op een rijtje staan en daarin zie je al best veel verschil! Geduld... al is dat zeker ook niet mijn sterkste kant hoor ;)

Hej even nieuwsgierig. Îk ben woensdag geopereerd en net dezelfde ervaring hier. Mag ik jouw evolutie oôk zien ? Om me hoop te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2018 om 13:48 zei Thaisdp:

Hej even nieuwsgierig. Îk ben woensdag geopereerd en net dezelfde ervaring hier. Mag ik jouw evolutie oôk zien ? Om me hoop te geven

 

Op 29-9-2018 om 13:50 zei Thaisdp:

@Bibi2310 ik ben woensdag geopereerd geweest. En net het zelfde resultaat. Omg! Hulktieties haha. Idd prothese zeer hoog en plat en onderaan nog een eigen beetje zachte borst. Heb dus ook veel gelezen dat het weken kan duren tegen de protheses mooi zitten. Nu geduldig ben ik niet echt dus ja maar het moet he ;)

Ja ik heb het zelfde ook hoog en plat..en zeer pijnlijk..ben zelf donderdag geopereerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Victoria89:

 

Ja ik heb het zelfde ook hoog en plat..en zeer pijnlijk..ben zelf donderdag geopereerd..

Il heb de eerste 3dagen continu pijn gehad,wel verdraagzaam met pijnstillers. Nadien elke dag beter.. nu meestal snachts soms nog eens pijn. En hier en daar gevoelige plekken en.gevoelige ribben. 

De borsten nog steeds raar gevormd maar ik merk wel verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.