Ga naar inhoud

Borstimplantaten naast elkaar


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben donderdag 5 weken PO. Ik heb 440 CC anatomisch dual plane gekregen. Ik heb een vraagje en hopelijk kan een van jullie me er mee helpen. Ik heb op t moment al sinds meteen na de operatie helemaal geen gat tussen de implantaten. Ze staan perfect naast elkaar. Mijn vraag is dan ook: kan er wel een gat ontstaan na een tijd? Of blijft t zoals t nu is? 

 

Dankjulliewel alvast!

Veel liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shawin:

Hoi allemaal,

 

Ik ben donderdag 5 weken PO. Ik heb 440 CC anatomisch dual plane gekregen. Ik heb een vraagje en hopelijk kan een van jullie me er mee helpen. Ik heb op t moment al sinds meteen na de operatie helemaal geen gat tussen de implantaten. Ze staan perfect naast elkaar. Mijn vraag is dan ook: kan er wel een gat ontstaan na een tijd? Of blijft t zoals t nu is? 

 

Dankjulliewel alvast!

Veel liefs! 

@Shawin van wat ik heb opgestoken wordt de afstand tussen je borsten bepaald door de vorm van je borstkas. Wanneer je borstkas meer ingedeukt is (zie je niet altijd met het blote oog hoor) dan zullen je borsten vlak naast elkaar staan) wanneer je borstkas recht is dan komen je borsten vooruit te staan (en afhankelijk van de grootte van je implantaten kan je die ook bij elkaar brengen) en als je borstkas iets vooruit steekt (het midden dus) dan zullen je borsten naar buiten wijzen. 

 

Heb hier goede filmpjes over gepost in het topic "dual plane of voor de spier) dus als je hier even op zoekt kan je die ook bekijken. Gaf me alleszins veel inzicht in wat ik kan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Shawin:

Dankjewel voor je fijne en mooi uitgelegde reactie! Zoiets heb ik nooit gehoord en vind het heel

fijn om t te weten. Ik zal maar moeten afwachten om te zien wat het geval bij mij is. 

@Shawin Geen probleem! Ik was er ook toevallig op gekomen omdat ik er info over wou dus als we dat dan kunnen delen dan is dat heel graag gedaan :)

Door wie ben je geopereerd als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Shawin:

Ik ben geopereerd door Dokter Schots van Velthuis Kliniek Eindhoven. Echt een top chirurg! Hij heeft t echt prachtig gedaan. Heb jij ook een borstvergroting laten doen? Neem aan van wel aangezien je op Borstenforum zit :) 

@Shawin wat leuk, jij hebt het al achter de rug! En goed om te horen dat je tevreden bent. Ik ben nog niet zover, morgen en overmorgen mijn eerste 2 afspraken, operatie wil ik in november dus het zal er snel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja inderdaad... komt helemaal goed! Ik was enorm zenuwachtig. Ik sliep de week voor de operatie ook bijna niet van de zenuwen en toen ik wakker werd van de operatie moest ik huilen van opluchting dat t eindelijk gedaan was. Het voelde zo goed en al die zenuwen eigenlijk voor niks want alles is gelukkig goed gegaan. Dus met jou komt het ook helemaal goed :) Waar laat je t doen en door wie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Shawin:

Ohja inderdaad... komt helemaal goed! Ik was enorm zenuwachtig. Ik sliep de week voor de operatie ook bijna niet van de zenuwen en toen ik wakker werd van de operatie moest ik huilen van opluchting dat t eindelijk gedaan was. Het voelde zo goed en al die zenuwen eigenlijk voor niks want alles is gelukkig goed gegaan. Dus met jou komt het ook helemaal goed :) Waar laat je t doen en door wie? 

@Shawin ik kon vannacht ook niet zo goed slapen en ik heb alleen nog maar mijn consultatie vandaag :lol:

Ben er nog niet uit door wie ik me zal laten opereren. Voorlopig heb ik een lichte voorkeur voor dr. straten (ga ik vandaag langs) maar morgen ga ik langs bij dr. Van der Weij dus mijn mening kan nog veranderen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kelly_E:

@Shawin ik kon vannacht ook niet zo goed slapen en ik heb alleen nog maar mijn consultatie vandaag :lol:

Ben er nog niet uit door wie ik me zal laten opereren. Voorlopig heb ik een lichte voorkeur voor dr. straten (ga ik vandaag langs) maar morgen ga ik langs bij dr. Van der Weij dus mijn mening kan nog veranderen ;) 

@Shawin heb jij dual plane of voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah komt goed! Dokter kiezen waar je je t fijnste bij voelt. Ik ben bij 2 klinieken geweest. Faceland en Velthuis. Bij Faceland had ik geen fijn gevoel. Althans niet bij de afspraak. Er werd niet geluisterd naar wat ik wilde en wat zij wilden doen was heel anders dan wat ik wilde. Bij dokter Schots bij velthuis voelde ik me meteen zo enorm op mijn gemak en hij wist wat ik wilde en gaf haalbare resultaten. Eindstand: heb ik veel mooier gekregen dan de dokter en ik allebei hadden verwacht. Dus echt een dokter kiezen waar je je fijn bij voelt. 

 

Ik heb dual plane. T was wel een pijnlijk proces en lang, maar echt alles waard. Ik ben pas 5 weken PO en ik vind ze al heel mooi. Ik kan niet wachten tot ik 12 weken (dus 3 maanden) PO ben want dat is echt t eindresultaat! 

 

Met jou komt t ook helemaal goed. Welke grootte wil je? En anatomisch of rond? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om dit te lezen @Shawin ! Dat brengt mijn zenuwen iets naar beneden nu ;)

Ik weet ook wel dat je gewoon door het proces moet gaan en dat alle meiden die ik al gehoord heb zeggen van "zo blij dat ik dit gedaan heb" of "ik had het veel eerder moeten doen" dus het hoort er gewoon bij.

 

Voorlopig heb ik besloten om voor anatomische te gaan omdat de afstand van mijn hals tot mijn borsten vrij groot is en ik niet supergroot wil gaan dus ik zou volgens mij al hele grote ronde moeten nemen anders om ook vanboven wat volume te krijgen en dat kan volgens mij met de ovalere anatomische opgelost worden zo. Kwa grootte heb ik dus nog geen idee. Heb momenteel lege B en wil max tot C gaan denk ik. Ik wil gewoon terug wat ik kwijt ben maar dan ook nog wat gepimpt :P

Straks weet ik meer!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee snap ik wel. Je wil gewoon niet te groot en dat er niet veel verschil zichtbaar is maar voor jouzelf wel verschil. Ik denk dat je dan rond de 200-300 moet pakken. Ik heb 440CC anatomisch. Ik had een 75C. Ik denk dat ik nu een 75F heb. Daarom zou ik niet te groot pakken aangezien je niet groter dan C wil. De dokter zal je ook zeker adviseren en met passen kan je t ook zien. Wanneer heb je je afspraak?

 

ik vond t ook allemaal zo spannend als jij nu. Ik zou t niet eerder hebben gedaan (ik ben 19 nu). Voor mij was nu wel t goede moment om t nu te doen. Ik heb elke dag 9 maanden lang informatie opgezocht tot aan de operatie. Dat deed mij heel goed ik was enorm voorbereid en op t ergste voorbereid. Dus alles viel uiteindelijk mee. Je kan beter te veel weten dan te weinig. Maar zoals je mij advies gaf op mijn topic, denk ik dat jij genoeg research doet en hebt gedaan. Alleen maar beter! Bij welke klinieken heb je afspraken staan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.