Ga naar inhoud

Hai Ik ben nieuw.


Arenda1

Aanbevolen berichten

Hai meiden, 

Ik ben Arenda en ik ben 32.

Moeder van 2 schatten van kinderen. En getrouwd.

Ik ben op deze site gekomen omdat ik een bv wil.

Ik ben al op consult geweest bij Diana gabriels 

Waar ik heel lief ben behandeld, maar ik twijfel nog steeds of dat wel de kliniek is waar ik me echt wil laten behandelen.

Hebben jullie nog tips en/of adviezen waar of bij wie ik moet zijn? En hebben jullie ervaring met Diana gabriels en de artsen die daar werken?

Dank je wel alvast!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arenda, 

Ik ben zelf niet bij Diana geweest maar over het algemeen hoor ik goede verhalen. Ik weet natuurlijk niet waar je woont, want dat speelt natuurlijk een grote rol in waar je behandeld wil worden, maar ik ben zelf bij de Bauland kliniek gewest en bij kliniek Heyendael. Ik was vooral mega tevreden over Bauland, dus daar heb ik voor gekozen. Heyendael vond ik prima maar had geen klik met de arts en het geheel was wat rommeliger vond ik, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening ;)

Verder is op dit forum iedereen altijd erg tevreden over Belgian Breast Clinic. Maar er zijn er zo mega veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik zou zeggen, sowieso meer dan 1 kliniek bezoeken voor vergelijken waren onderzoek, en als het goed voelt is het goed! 

 

Succes met de keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Arenda1:

Hai marg23,

Dank je wel voor je feedback en ik ga ook even kijken op internet bij Bauland.

Tis echt een 'zoekplaatje' met zoveel keus.

 

 

Hoi hoi

we hebben ook een zoekbalk rechtsboven waar je op trefwoord kunt zoeken. 

Diana Gabriels staat niet echt goed bekend, vooral als het aankomt op nazorg (en je zult het maar nodig hebben) 

Zou me vooral goed inlezen en niet uitgaan van de recensies op internet die 50 euro per persoon opgeleverd hebben (dit is wat ik hier regelmatig gehoord heb van meiden, zit hier al 6 jaar)

Succes met je zoektocht verder. En kun je iets niet vinden via de zoekbalk, dan laat het maar weten!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 19-9-2018 om 16:13 zei lizzy12:

ALSJEBLIEFT GEEN DIANA DOEN! Mijn boobs totaal verneukt door hun, foute zogenaamde correcties en allemaal leugens listen en bedrog! Heb meer dan een jaar helse pijn gehad misvormde tieten en werd totaal niet geholpen! Lieten me lopen met mega ontsteking en werd na me klacht letterlijk weggedrukt heb overal bewijzen van! Nu druk met rechtzaak en weigeren mee te werken geven valse verklaringen! Betaal alsjeblieft wat meer en voorkom deze ellende! Als je wilt spreek me privé aan en zal je hele verhaal foto’s en alles sturen! Maar alsjeblieft denk na! Luister naar mij! Ik was ook gewaarschuwd en deed eigenwijs! 

 

Ik ben op best boobies advies terecht gekomen huilend bij nio en die heeft me nu van de pijn verlost! Topper! 

 

Ik en nog vele met mij zijn je voor gegaan bij Diana en bedrogen eruit gekomen!

 

nogmaals geen nazorg nada! Consulenten zonder medische opleidingen doen medische handelingen etc etc! Kijk uit voor haar 

Jeetje!!! Wat een ellende zeg! Ik hoop dat je nu wel geholpen bent.

En ja ik heb een afspraak ergens anders gemaakt, moet 23 november op consult.

Kost dan wel bijna het dubbele maar heb bij deze arts echt een héél goed gevoel ben al eerder met iets door hem geholpen en het is een super fijne kliniek. Bedankt voor je reactie, en super veel succes hou vol!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.