Ga naar inhoud

20 september naar Kliniek Heyendael


Juffie85

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

de kogel is door de kerk. Na 16 jaar twijfelen, hoop houden dat het wel goed kwam en na 2 kinderen echt niks meer over hebben gehouden heb ik donderdag 20-9 een consult bij dr. van Straten.

Ik kijk er zo naar uit en vind het zo spannend. Ik heb nu een kleine A, gok zelfs AA maar dat is de ontkenningsfase en wil graag naar een volle B, kleine C. 

Ik hoop hier veel ervaringsverhalen te lezen, tips op te doen, m’n angsten en successen te delen! Liefs een blij maar zenuwachtige juf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het inderdaad voorbijkomen! En ben je stiekem een beetje aan het volgen omdat ik erg benieuwd ben naar je ervaringen. Hoelang heeft je operatie geduurd? Heb je erg veel napijn?

Ik ben me nu erg aan het inlezen over welk model

implantaat. Ik denk toch dat ik voor rond ga omdat ik graag een mooi decolleté wil☺️

 

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2018 om 22:02 zei Juffie85:

Hoi allemaal,

 

de kogel is door de kerk. Na 16 jaar twijfelen, hoop houden dat het wel goed kwam en na 2 kinderen echt niks meer over hebben gehouden heb ik donderdag 20-9 een consult bij dr. van Straten.

Ik kijk er zo naar uit en vind het zo spannend. Ik heb nu een kleine A, gok zelfs AA maar dat is de ontkenningsfase en wil graag naar een volle B, kleine C. 

Ik hoop hier veel ervaringsverhalen te lezen, tips op te doen, m’n angsten en successen te delen! Liefs een blij maar zenuwachtige juf!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juffie, 

 

Goed dat je de stap zet! Zelf ga ik volgende week donderdag naar dr. Straten. 

Hoe ga jij het 'ziekteverlof ' op jouw werk regelen? En vertel je iets tegen jouw collega's? 

Ik wil anderhalve week voor de kerstvakantie geopereerd worden en dan vrije dagen opnemen, zodat ik nog een beetje vakantie heb en kan herstellen.

Ben ook zeer benieuwd wat de reacties van de kids bij mij zijn aangezien ik ook voor de klas sta . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eerst in gesprek met mijn directrice gaan en voorstellen 1 week ziekteverlof en 1 week onbetaald verlof op te nemen. 

Ik wil eigenlijk ook rond die tijd geopereerd worden inderdaad zodat je een langere herstelperiode hebt. En ik wil graag in februari op vakantie naar de zon☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.