Ga naar inhoud

Dilemma: Van der Weij of hupkens (Gabriels)?


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben 26 jaar en heb 75A en wil graag een borstvergroting. Ik ben 157 en ongv 53kg. Qua bouw heb ik brede heupen maar niet per se een small middel. 

 

Ik heb al jaren het idee in mn hoofd voor een BV maar eigenlijk recent pas de knoop doorgehakt.

Ik loop nog wel met twijfels soms, aangezien ik een perfect gezond lichaam heb vraag ik me soms af waarom ik erin zou snijden. En ben ik bang dat het resultaat niet “natuurlijk” genoeg

lijkt en ik er spijt van krijg. Tegelijkertijd wil ik onzettend graag gewoom mooie volle borsten en me vrouwelijk voelen. Herkenbaar?

 

Ik heb het plan om bij veldhoven kliniek en boerhaave een consult in te plannen en te kijken waar ik me het prettigst voel. Wat is jullie ervaring en voorkeur? 

 

Ben benieuwd naar de reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje ik ben afgelopen mei bij Boerhaave door deur vd Weij geopereerd. Ik had zelf een lege 75A mede door veel afvallen en sporten. Er is bij mij Mentor 340cc, Coh III geplaatst naar volle tevredenheid. Ik vind zelf dat ik heel natuurlijke borsten heb. Daar staat vd Weij ook bekend om. Mijn borstvergroting is de beste beslissing ooit. Ik heb je toegevoegd aan m’n album zodat je een kijkje kunt nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon 

 

bedankt, heb een kijkje genomen en mijn borsten nu zijn vrij vergelijkbaar met de jouwe, maar wat een prachtig resultaat heb je! Ontzettend mooi en het past bij je figuur. De eerste dagen en weken na po vind ik het engst omdat het dan nog moet zakken en zo onnatuurlijk lijkt. Maar dit geeft me wel goede moed om te zien! 

Heb over dr van der weij veel positieve dingen gelezen, dus hij heeft inderdaad wel mijn voorkeur. 

 

Zijn je borsten voor/achter de spier geplaatst en had je anatomisch of rond? Hoe lang na je na de operatie heb je echt volledige rust genomen (van werk/sport etc.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb een dilemma. Ik heb 2 consulten gepland aankomende week. 1 bij de kliniek van Diana Gabriels (Dr Hupkens?) en 1 bij Van der weij van boerhaave.

 

Nu weet ik van van der weij dat hij echt mooie natuurlijke borsten maakt, bij hem had ik in eerste instantie ook alleen een consult. Alleen ik wil toch echt eindigen met mooie volle borsten (heb nu cup A) en bolling aan de bovenkant en ben ik bang dag hij me dat resultaat niet kan (en wil) geven. Dus zodoende heb ik er nu bij Gabriels ook 1 gepland. Ik lees dat ze bij gabriels vaker meer adviseren, maar hoor ook wel negatieve ervaringen met de kliniek. 

 

Ik ben ontzettend blij met dit forum en heb er tot nu toe veel aan gehad! 

 

Ik hoor graag wat jullie ervaring/advies is met deze klinieken/artsen. 

Ik heb nu ook Hupkens als keus bij Gabriels, zijn er ook andere artsen die jullie aanraden? 

 

Super bedankt!! Xxx Vuurzonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Ik heb een dilemma. Ik heb 2 consulten gepland aankomende week. 1 bij de kliniek van Diana Gabriels (Dr Hupkens?) en 1 bij Van der weij van boerhaave.

 

Nu weet ik van van der weij dat hij echt mooie natuurlijke borsten maakt, bij hem had ik in eerste instantie ook alleen een consult. Alleen ik wil toch echt eindigen met mooie volle borsten (heb nu cup A) en bolling aan de bovenkant en ben ik bang dag hij me dat resultaat niet kan (en wil) geven. Dus zodoende heb ik er nu bij Gabriels ook 1 gepland. Ik lees dat ze bij gabriels vaker meer adviseren, maar hoor ook wel negatieve ervaringen met de kliniek. 

 

Ik ben ontzettend blij met dit forum en heb er tot nu toe veel aan gehad! 

 

Ik hoor graag wat jullie ervaring/advies is met deze klinieken/artsen. 

Ik heb nu ook Hupkens als keus bij Gabriels, zijn er ook andere artsen die jullie aanraden? 

 

Super bedankt!! Xxx Vuurzonnetje

Hee meid, ik ben op consult bij faceland en boerhaave geweest. Bij faceland kon er een stuk meer in bij mij als bij boerhaave. Ik ben bij van der weij geweest en er kan max 425cc in, ik heb een beetje t zelfde als jou ik ben namelijk bang dat het te klein word. Hij was ook niet erg enthousiast dat ik ronde implantaten wou, hij wou niet hoger als 425cc gaan. Ik wil niet dat zijn mening invloed op mijn keuze heeft ( omdat hij dus van een natuurlijk resultaat houd .. )  Omdat ik toch het prettiger vind bij boerhaave als bij faceland heb ik in september nog een consult bij een andere chirurg xander bakker bij boerhaave, kijken wat hij zegt.. maybe ook een idee voor jou als je het graag bij boerhaave zou willen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @vuurzonnetje

 

Ik ben 14 augustus geopereerd door Frans Straten van het Heyendael. Ik heb 425cc gekregen dit was de max voor mij anders kreeg een borst die al onder me oksel begon als groter zou doen. Ik noem hem echt de king of de boobies haha. Hij is ook wel meer van het natuurlijkere maar hij is wel echt eerlijk als je zegt dat je graag grote borsten wilt met volume bovenin dan zou hij jou ook het juiste advies geven, had zelf ook een A cup met weinig volume bovenin (was bijna plat). Hij zei met het afmeten en passen ook meteen ik ga ervoor zorgen dat jij geen push up bh’s meer aan moest vond ik wel heel leuk en grappig dat die dat zei. Ik had bij hem en de consulentes ook echt het gevoel dat ze mij als een persoon zagen en niet als nummertje, wat bij veel helaas wel het geval is, er werd echt de tijd voor mij genomen. Ik kom van een 75A af en toen ik 11 dagen po was heb ik bh’s gepast en kwam toen uit op 75F kan nog wel wat veranderen omdat nog niet alles op zijn plek zit maar ga vanuit dat niet veel veranderd. Je kunt in mijn album kijken als je wilt, heb zelf ook heel veel aan dit forum gehad. 

Een hele goede zoektocht naar de juiste pc waar jij je goed bij voelt en op naar je droom boobies !! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Ellen1997 said:

Hee @vuurzonnetje

 

Ik ben 14 augustus geopereerd door Frans Straten van het Heyendael. Ik heb 425cc gekregen dit was de max voor mij anders kreeg een borst die al onder me oksel begon als groter zou doen. Ik noem hem echt de king of de boobies haha. Hij is ook wel meer van het natuurlijkere maar hij is wel echt eerlijk als je zegt dat je graag grote borsten wilt met volume bovenin dan zou hij jou ook het juiste advies geven, had zelf ook een A cup met weinig volume bovenin (was bijna plat). Hij zei met het afmeten en passen ook meteen ik ga ervoor zorgen dat jij geen push up bh’s meer aan moest vond ik wel heel leuk en grappig dat die dat zei. Ik had bij hem en de consulentes ook echt het gevoel dat ze mij als een persoon zagen en niet als nummertje, wat bij veel helaas wel het geval is, er werd echt de tijd voor mij genomen. Ik kom van een 75A af en toen ik 11 dagen po was heb ik bh’s gepast en kwam toen uit op 75F kan nog wel wat veranderen omdat nog niet alles op zijn plek zit maar ga vanuit dat niet veel veranderd. Je kunt in mijn album kijken als je wilt, heb zelf ook heel veel aan dit forum gehad. 

Een hele goede zoektocht naar de juiste pc waar jij je goed bij voelt en op naar je droom boobies !! :53:

@Ellen1997 Haha bedankt voor je info! En je boobies zien er al geweldig uit zo kort na de operatie!! Het is inderdaad echt wel belangrijk om de juiste pc te hebben. Ben heel erg benieuwd en misschien ga ik inderdaad een extra consult bij een andere inplannen.

mag ik vragen of je rond of anatomisch hebt en hoe die geplaatst is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Ellen1997 Haha bedankt voor je info! En je boobies zien er al geweldig uit zo kort na de operatie!! Het is inderdaad echt wel belangrijk om de juiste pc te hebben. Ben heel erg benieuwd en misschien ga ik inderdaad een extra consult bij een andere inplannen.

mag ik vragen of je rond of anatomisch hebt en hoe die geplaatst is?

 

Ohja sorry helemaal vergeten erbij te zeggen ik heb 425cc mentor rond high profile cohesive 1 en ze zijn dual plane geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2018 om 20:38 zei vuurzonnetje:

Ik heb een dilemma. Ik heb 2 consulten gepland aankomende week. 1 bij de kliniek van Diana Gabriels (Dr Hupkens?) en 1 bij Van der weij van boerhaave.

 

Nu weet ik van van der weij dat hij echt mooie natuurlijke borsten maakt, bij hem had ik in eerste instantie ook alleen een consult. Alleen ik wil toch echt eindigen met mooie volle borsten (heb nu cup A) en bolling aan de bovenkant en ben ik bang dag hij me dat resultaat niet kan (en wil) geven. Dus zodoende heb ik er nu bij Gabriels ook 1 gepland. Ik lees dat ze bij gabriels vaker meer adviseren, maar hoor ook wel negatieve ervaringen met de kliniek. 

 

Ik ben ontzettend blij met dit forum en heb er tot nu toe veel aan gehad! 

 

Ik hoor graag wat jullie ervaring/advies is met deze klinieken/artsen. 

Ik heb nu ook Hupkens als keus bij Gabriels, zijn er ook andere artsen die jullie aanraden? 

 

Super bedankt!! Xxx Vuurzonnetje

 

Hoi Vuurzonnetje,

 

Wat ontzettend grappig! Ik heb hetzelfde traject als jou doorlopen. Ik heb eerst een consult gehad bij Van der weij, Boerhaave. Was er zeer te spreken over. Hij adviseerde mij een 375cc (had al 220 cc van een eerder borstvergroting). Omdat ik niet op 1 paard wilde wedden ben ik verder op zoek gegaan naar klinieken en kwam ook uit bij DG bij dr. Hupkens. Uiteindelijk was hij bereid om er 450cc Mentor bij mij in te plaatsen wat voor mij de doorslag gaf om het bij hem te laten doen. (Voor hem was ik bij een andere arts van DG geweest, die ook 375cc had geadviseerd) Dr. Hupkens is een eigenaardige man, maar echt zeer zeer kundig. In Vlaardingen in zijn kliniek ben ik super professioneel en vriendelijk behandeld. Mijn ervaring met Hupkens is zeer goed. Het is nu 3,5 week geleden dat ik het heb laten doen. Ok, Diana Gabriels is zeer commercieel maar daar moet je een beetje doorheen prikken. Diana heeft mij zelf persoonlijk ook zeer goed geholpen, door mij een 2e kans te bieden bij Hupkens die uiteindelijk dus wel aan mijn wens kon voldoen voor een grotere maat. De reden hiervoor is dat hij veel meer ervaring heeft en dus ook meer aan durft en weer wat hij kan. Maar doe het vooral daar waar je een goed gevoel bij hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Sun said:

 

Hoi Vuurzonnetje,

 

Wat ontzettend grappig! Ik heb hetzelfde traject als jou doorlopen. Ik heb eerst een consult gehad bij Van der weij, Boerhaave. Was er zeer te spreken over. Hij adviseerde mij een 375cc (had al 220 cc van een eerder borstvergroting). Omdat ik niet op 1 paard wilde wedden ben ik verder op zoek gegaan naar klinieken en kwam ook uit bij DG bij dr. Hupkens. Uiteindelijk was hij bereid om er 450cc Mentor bij mij in te plaatsen wat voor mij de doorslag gaf om het bij hem te laten doen. (Voor hem was ik bij een andere arts van DG geweest, die ook 375cc had geadviseerd) Dr. Hupkens is een eigenaardige man, maar echt zeer zeer kundig. In Vlaardingen in zijn kliniek ben ik super professioneel en vriendelijk behandeld. Mijn ervaring met Hupkens is zeer goed. Het is nu 3,5 week geleden dat ik het heb laten doen. Ok, Diana Gabriels is zeer commercieel maar daar moet je een beetje doorheen prikken. Diana heeft mij zelf persoonlijk ook zeer goed geholpen, door mij een 2e kans te bieden bij Hupkens die uiteindelijk dus wel aan mijn wens kon voldoen voor een grotere maat. De reden hiervoor is dat hij veel meer ervaring heeft en dus ook meer aan durft en weer wat hij kan. Maar doe het vooral daar waar je een goed gevoel bij hebt. 

Hai @Sun, haha zo zie ik maar weer dat ik niet de enige ben ben zulke twijfels! Vind dat zo geweldig aan dit forum, je voelt je niet alleen erin. 

Mag ik vragen of je rond of anatomisch hebt en of ze dual plane of voor geplaatst zijn? Ik zag in je voorstel topic sat je nog niet lang geleden je wissel hebt gehad! Hoe gaat het nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE!!

 

Zo, ik heb m’n eerste consult bij Diana Gabriels achter de rug. Bij binnenkomst vond ik het toch wel allemaal wat onprofessioneel. Het leek zo klein, er stond een hond op de gang en het liep een half uur uit. Eenmaal binnen was het wel gelijk anders. De consulent was ontzettend vriendelijk en voelde me op mn gemak. Ze gaf aan dat ik een korte afstand heb van borstplooi naar tepel en dat ik daarom niet te groot kan gaan. Zeker niet nu, omdat mijn huid nog zo strak is. Rond, 275/300cc is het advies. Maar Dr Hupkens zal er ook nog naar moeten kijken en oordelen. Vond het daar heel mooi, maar op de fotos lijkt het zo klein! Gelijk al wel een operatiedag geprikt, 22 september!!

Afwachten maar. Nu nog Van der Weij as donderdag.

 

Iemand ook een korte borstplooi/tepel afstand? Als ik google betekend dit dat ik tubulaire borsten heb, maar de milde vorm. Krijg je dan wel mooie borsten? Ben als de dood dat ze te ver uit elkaar gaan staan, wil gewoon een mooi decollete. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎9‎-‎2018 om 10:58 zei vuurzonnetje:

UPDATE!!

 

Zo, ik heb m’n eerste consult bij Diana Gabriels achter de rug. Bij binnenkomst vond ik het toch wel allemaal wat onprofessioneel. Het leek zo klein, er stond een hond op de gang en het liep een half uur uit. Eenmaal binnen was het wel gelijk anders. De consulent was ontzettend vriendelijk en voelde me op mn gemak. Ze gaf aan dat ik een korte afstand heb van borstplooi naar tepel en dat ik daarom niet te groot kan gaan. Zeker niet nu, omdat mijn huid nog zo strak is. Rond, 275/300cc is het advies. Maar Dr Hupkens zal er ook nog naar moeten kijken en oordelen. Vond het daar heel mooi, maar op de fotos lijkt het zo klein! Gelijk al wel een operatiedag geprikt, 22 september!!

Afwachten maar. Nu nog Van der Weij as donderdag.

 

Iemand ook een korte borstplooi/tepel afstand? Als ik google betekend dit dat ik tubulaire borsten heb, maar de milde vorm. Krijg je dan wel mooie borsten? Ben als de dood dat ze te ver uit elkaar gaan staan, wil gewoon een mooi decollete. 

 

 

 

 

Hoi hoi, dat heb ik ook. Van der Weij adviseerdet mij 300cc voor de spier.

Omdat ik genoeg weefsel heb(waar dan Haha) van mijzelf. Maar ook omdat ze bij dual plane iets verder van elkaar afstaan.

Ik vind deze maat heel mooi bij je figuur staan. Ben benieuwd naar je advies van van der Weij. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Jesssi said:

Hoi hoi, dat heb ik ook. Van der Weij adviseerdet mij 300cc voor de spier.

Omdat ik genoeg weefsel heb(waar dan Haha) van mijzelf. Maar ook omdat ze bij dual plane iets verder van elkaar afstaan.

Ik vind deze maat heel mooi bij je figuur staan. Ben benieuwd naar je advies van van der Weij. Suc6

 

@Jesssi ben ook echt benieuwd wat hij adviseerd! Even een vraagje, ik zie dat jou operatiedag 2 okt is, was er dan pas plek of had je die dag gewoon vantevoren gekozen? 

Wil erg graag rond 20/21/22 sept de operatie ivm een vakantie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vuurzonnetje:

 

@Jesssi ben ook echt benieuwd wat hij adviseerd! Even een vraagje, ik zie dat jou operatiedag 2 okt is, was er dan pas plek of had je die dag gewoon vantevoren gekozen? 

Wil erg graag rond 20/21/22 sept de operatie ivm een vakantie. 

Hoi hoi, ik heb deze datum gekozen.

Ik belde in juli voor een consult en optie op de datum.

Ik begreep dat hun nu geen opties meer doen ivm annuleringen op het laatste moment.

Maar hij is wel een druk bezet mannetje. 1 Okt was al vol.

De drukte komt ook omdat er in de zondervakantie veel dames onder het mes gaan. En omdat de arts zelf op vakantie gaat.

Volgens mij streven ze naar 3-6 weken..

Maar soms ook eerder ivm uitval.

Ik hoop dat je een fijn consult hebt, en dat je datum beschikbaar is.

Zet hem op! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.