Ga naar inhoud

Dilemma: Van der Weij of hupkens (Gabriels)?


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben 26 jaar en heb 75A en wil graag een borstvergroting. Ik ben 157 en ongv 53kg. Qua bouw heb ik brede heupen maar niet per se een small middel. 

 

Ik heb al jaren het idee in mn hoofd voor een BV maar eigenlijk recent pas de knoop doorgehakt.

Ik loop nog wel met twijfels soms, aangezien ik een perfect gezond lichaam heb vraag ik me soms af waarom ik erin zou snijden. En ben ik bang dat het resultaat niet “natuurlijk” genoeg

lijkt en ik er spijt van krijg. Tegelijkertijd wil ik onzettend graag gewoom mooie volle borsten en me vrouwelijk voelen. Herkenbaar?

 

Ik heb het plan om bij veldhoven kliniek en boerhaave een consult in te plannen en te kijken waar ik me het prettigst voel. Wat is jullie ervaring en voorkeur? 

 

Ben benieuwd naar de reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje ik ben afgelopen mei bij Boerhaave door deur vd Weij geopereerd. Ik had zelf een lege 75A mede door veel afvallen en sporten. Er is bij mij Mentor 340cc, Coh III geplaatst naar volle tevredenheid. Ik vind zelf dat ik heel natuurlijke borsten heb. Daar staat vd Weij ook bekend om. Mijn borstvergroting is de beste beslissing ooit. Ik heb je toegevoegd aan m’n album zodat je een kijkje kunt nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon 

 

bedankt, heb een kijkje genomen en mijn borsten nu zijn vrij vergelijkbaar met de jouwe, maar wat een prachtig resultaat heb je! Ontzettend mooi en het past bij je figuur. De eerste dagen en weken na po vind ik het engst omdat het dan nog moet zakken en zo onnatuurlijk lijkt. Maar dit geeft me wel goede moed om te zien! 

Heb over dr van der weij veel positieve dingen gelezen, dus hij heeft inderdaad wel mijn voorkeur. 

 

Zijn je borsten voor/achter de spier geplaatst en had je anatomisch of rond? Hoe lang na je na de operatie heb je echt volledige rust genomen (van werk/sport etc.) 

Link naar reactie