Ga naar inhoud

Mieke123 : 14 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Sinds kort lees ik op het forum heel wat informatie na. Ik ben 27 jaar, 1m66 en weeg 51kg. Ik ben niet tevreden van mijn huidige borsten. Deze zijn stevig en mooi van vorm, helaas zijn ze niet groot. Ik heb na een 6-tal jaar twijfelen de knoop doorgehakt dat ik op deze manier niet wil blijven twijfelen aan mezelf.

 

Vorige week ben ik op consult geweest bij Delta Clinic bij Luc Bosmans. Ik ben volledig overtuigd van de operatie, maar niet van deze pc. 6/09 heb ik een afspraak bij Dr. Verdonck, doordat ik hier zoveel goede dingen gelezen heb van hem. 23/09 heb ik ook een afspraak bij Dr. Misotten. Ik wil voor meer volume op een zo natuurlijke mogelijke manier. Bij Delta Clinic kwam ik uit op 280-300 cc. 

 

Hoe meer ik me erin verdiep hoe meer ik overtuigd ben dat dit de juiste keuze is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mieke123:

Hallo iedereen,

 

Sinds kort lees ik op het forum heel wat informatie na. Ik ben 27 jaar, 1m66 en weeg 51kg. Ik ben niet tevreden van mijn huidige borsten. Deze zijn stevig en mooi van vorm, helaas zijn ze niet groot. Ik heb na een 6-tal jaar twijfelen de knoop doorgehakt dat ik op deze manier niet wil blijven twijfelen aan mezelf.

 

Vorige week ben ik op consult geweest bij Delta Clinic bij Luc Bosmans. Ik ben volledig overtuigd van de operatie, maar niet van deze pc. 6/09 heb ik een afspraak bij Dr. Verdonck, doordat ik hier zoveel goede dingen gelezen heb van hem. 23/09 heb ik ook een afspraak bij Dr. Misotten. Ik wil voor meer volume op een zo natuurlijke mogelijke manier. Bij Delta Clinic kwam ik uit op 280-300 cc. 

 

Hoe meer ik me erin verdiep hoe meer ik overtuigd ben dat dit de juiste keuze is!

Hey Hey, 

bij mij was het ook zo, mooie borsten maar te klein. Had een 75B, ik ben verleden week geopereerd door Dr. Verdonck. Echt een aangename man, voelde mij direct op mijn gemak bij hem, heb hierdoor ook geen andere pc geraadpleegd.

Zelf heb ik gekozen voor motiva plus 315cc, ben heel blij met deze keuze! 

Veel succes!

grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mom1980:

Hey Hey, 

bij mij was het ook zo, mooie borsten maar te klein. Had een 75B, ik ben verleden week geopereerd door Dr. Verdonck. Echt een aangename man, voelde mij direct op mijn gemak bij hem, heb hierdoor ook geen andere pc geraadpleegd.

Zelf heb ik gekozen voor motiva plus 315cc, ben heel blij met deze keuze! 

Veel succes!

grtjs xxx

 

Klinkt zeer vergelijkend! Valt het allemaal goed mee? Als mijn consult met Dr. Verdonck meevalt plan ik de operatie meteen in denk ik. Lees niets anders dan goed over hem. Veel succes met je herstel, hopelijk valt het mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Mieke123:

 

Klinkt zeer vergelijkend! Valt het allemaal goed mee? Als mijn consult met Dr. Verdonck meevalt plan ik de operatie meteen in denk ik. Lees niets anders dan goed over hem. Veel succes met je herstel, hopelijk valt het mee!

Alles is goed meegevallen, had alleen 5 dagen pijnlijke steken in mijn linkerborst, hier heeft hij ook een huidcyste weggenomen die zat juist in Mn borstplooi, was ik er ook ineens vanaf. Daarmee mss meer last. Aan mijn rechterborst eig niks last gehad. Een drukkend gevoel heb ik nu nog, maar betert iedere dag. Het voordeel bij dr Verdonck is ook dat hij enkel borsten doet en ook gaat voor het meest natuurlijk resultaat. Gewoon je gevoel volgen! 

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2018 om 18:59 zei Mom1980:

Alles is goed meegevallen, had alleen 5 dagen pijnlijke steken in mijn linkerborst, hier heeft hij ook een huidcyste weggenomen die zat juist in Mn borstplooi, was ik er ook ineens vanaf. Daarmee mss meer last. Aan mijn rechterborst eig niks last gehad. Een drukkend gevoel heb ik nu nog, maar betert iedere dag. Het voordeel bij dr Verdonck is ook dat hij enkel borsten doet en ook gaat voor het meest natuurlijk resultaat. Gewoon je gevoel volgen! 

Grtjs xxx

 

Hoe gaat het intussen nog? Ik ben vanmiddag naar consultatie met Dr. Verdonck geweest, is zeer goed meegevallen, hij stelt je enorm op je gemak. De operatie zal ofwel in november doorgaan ofwel op 21/12. Nog even afstemmen met mijn werk en dan kan het aftellen starten. Ik zal normaalgezien 250 a 270cc nemen. Ikzelf ga eerder naar 270cc, wil geen spijt hebben van de maat. Ik zal voor Motiva ergonomix. Spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mieke123:

 

Hoe gaat het intussen nog? Ik ben vanmiddag naar consultatie met Dr. Verdonck geweest, is zeer goed meegevallen, hij stelt je enorm op je gemak. De operatie zal ofwel in november doorgaan ofwel op 21/12. Nog even afstemmen met mijn werk en dan kan het aftellen starten. Ik zal normaalgezien 250 a 270cc nemen. Ikzelf ga eerder naar 270cc, wil geen spijt hebben van de maat. Ik zal voor Motiva ergonomix. Spannend allemaal!

Het gaat heel goed! Dinsdag bij dr Verdonck geweest voor Mn draadjes. Alles ziet er heel goed uit, geen pijn meer! Zo blij dat ik ze eindelijk kon bewonderen! Ben zeer tevreden met mijn keuze. :33:

Dr Verdonck is een aangename man, hij weet waar hij mee bezig is. 

Twijfelde zelf ook tss 295cc en 315cc, heb ook voor de grootste gekozen. Niet dat het veel verschil maakt hoor. Je moet gewoon je gevoel volgen, je kan nog een keer langsgaan om zeker te zijn eh.

Het is idd spannend, maar komt goed!:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-9-2018 om 17:14 zei Mom1980:

Het gaat heel goed! Dinsdag bij dr Verdonck geweest voor Mn draadjes. Alles ziet er heel goed uit, geen pijn meer! Zo blij dat ik ze eindelijk kon bewonderen! Ben zeer tevreden met mijn keuze. :33:

Dr Verdonck is een aangename man, hij weet waar hij mee bezig is. 

Twijfelde zelf ook tss 295cc en 315cc, heb ook voor de grootste gekozen. Niet dat het veel verschil maakt hoor. Je moet gewoon je gevoel volgen, je kan nog een keer langsgaan om zeker te zijn eh.

Het is idd spannend, maar komt goed!:54:

Hoe voel je je ondertussen? Al helemaal gewoon?

 

Mijn operatie zal doorgaan op 21/11 bij Verdonck, motiva 275cc! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Op 3 september ben ik geopereerd door dr Verdonck, morgen mogen mijn draadjes eruit.

Ik ben 1,69 m en weeg 53 kg, ik kreeg 255 cc Motiva Ergonomix :)

Voorlopig ben ik blij met de gekozen maat, maar morgen zal ik dat dus met meer zekerheid weten :P

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Odettje:

Hoi!

 

Op 3 september ben ik geopereerd door dr Verdonck, morgen mogen mijn draadjes eruit.

Ik ben 1,69 m en weeg 53 kg, ik kreeg 255 cc Motiva Ergonomix :)

Voorlopig ben ik blij met de gekozen maat, maar morgen zal ik dat dus met meer zekerheid weten :P

 

x

 

 

Hi Odettje,

 

Dan zijn wij zeer vergelijkbaar! Ik ben zelf ongeveer 1,67m en weeg 51kg. Momenteel 75a, wat is jouw voorsituatie? Ik heb lang getwijfeld tussen 255 en 275cc, momenteel denk ik voor het grootste te gaan. Is alles goed verlopen bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we zijn inderdaad vergelijkbaar!

Anders voeg ik je toe aan mijn privéalbum, dan kan je mijn foto's zien :)

Ik dacht dat ik 75a had, maar dr Verdonck zei dat het 75aa was.

Bij mij was 255 cc het maximum dat erin zou kunnen, dus ik heb niet veel moeten twijfelen.

 

De operatie is heel goed verlopen, ze stellen je allemaal heel goed gerust.

Nadien nog een halfuurtje of een uurtje gebleven ter observatie. 

Had eventjes een warmtedekentje nodig, maar eenmaal opgewarmd kon ik direct naar huis.

De pijn valt enorm mee vond ik, na dag 6 begon ik mijn pijnstillers al af te bouwen en sinds dag 10 heb ik zo goed als geen last meer, gewoon niet zo beweeglijk als voordien nog :P

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odettje:

Ja we zijn inderdaad vergelijkbaar!

Anders voeg ik je toe aan mijn privéalbum, dan kan je mijn foto's zien :)

Ik dacht dat ik 75a had, maar dr Verdonck zei dat het 75aa was.

Bij mij was 255 cc het maximum dat erin zou kunnen, dus ik heb niet veel moeten twijfelen.

 

De operatie is heel goed verlopen, ze stellen je allemaal heel goed gerust.

Nadien nog een halfuurtje of een uurtje gebleven ter observatie. 

Had eventjes een warmtedekentje nodig, maar eenmaal opgewarmd kon ik direct naar huis.

De pijn valt enorm mee vond ik, na dag 6 begon ik mijn pijnstillers al af te bouwen en sinds dag 10 heb ik zo goed als geen last meer, gewoon niet zo beweeglijk als voordien nog :P

 

x

 

Super, alle tips en foto’s zijn welkom op dit moment! 

Met het verband ziet het er alvast goed uit! Ik zou na 9 dagen aan het werk gaan, hopelijk is dat realistisch. Ik heb een bureaujob, dus veel heffen komt daar niet aan te pas. Normaal ben ik al heel blij met een mooie C, alleen lees ik hier dat veel dames ze achteraf gezien groter wilden. Vandaar mijn twijfel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zei dr Verdonck niets over wat het maximum is dat er bij jou in zou kunnen?

Misschien helpt het als je dat weet. Of het maximum dat nog natuurlijk zal ogen.

Want dat was voor mij een must.

Ik hoop echt dat ik een C ga hebben, het klinkt vreemd maar de letter B zou mij ergens een beetje teleurstellen.

Terwijl een B ook gewoon perfect zou passen bij mijn bouw hoor, maarja he het zijn gedachten :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Odettje:

Zei dr Verdonck niets over wat het maximum is dat er bij jou in zou kunnen?

Misschien helpt het als je dat weet. Of het maximum dat nog natuurlijk zal ogen.

Want dat was voor mij een must.

Ik hoop echt dat ik een C ga hebben, het klinkt vreemd maar de letter B zou mij ergens een beetje teleurstellen.

Terwijl een B ook gewoon perfect zou passen bij mijn bouw hoor, maarja he het zijn gedachten :P

x

275 is volgens Verdonck het maximale bij mij. Ik begrijp het, weg van die en welkom voor die C! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

 

proficiat met je datum!

 

ik word over exact 2 weken geopereerd bij Verdonck!

 

maandag 1 oktober is my big day :tatice_04: lang naar afgeteld zeg! Ik krijg Motiva full progressieve plus gel 255-275cc hangt af van wat past! Ben zelf ook maar fijn en smal gebouwd en wil zeker ook geen te uitgesproken resultaat! 

 

Veel succes met aftellen!

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

 

proficiat met je datum!

 

ik word over exact 2 weken geopereerd bij Verdonck!

 

maandag 1 oktober is my big day :tatice_04: lang naar afgeteld zeg! Ik krijg Motiva full progressieve plus gel 255-275cc hangt af van wat past! Ben zelf ook maar fijn en smal gebouwd en wil zeker ook geen te uitgesproken resultaat! 

 

Veel succes met aftellen!

 

 

x Anissa

Ooh spannend, wou dat het bij mij ook al zover was. Bij mij identiek, ga je voor de operatie met Verdonck de maat kiezen? Heb je een voorkeur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mieke123:

Ooh spannend, wou dat het bij mij ook al zover was. Bij mij identiek, ga je voor de operatie met Verdonck de maat kiezen? Heb je een voorkeur?

Hij gaat op de moment zelf kijken hoe flexibel de huid is etc. Hoe gespannen de spier is en dingen en dan beslist hij ik bevoorkeur het grootste omdat ik vaak hoor dat vele liever wat groter hadden genomen maar 25cc is bijna een onzichtbaar verschil. Hoor hier en daar dat 150cc ongeveer 1 cupmaat zou zijn. Ja heel leuk! Ik tel al af vanaf april! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hij gaat op de moment zelf kijken hoe flexibel de huid is etc. Hoe gespannen de spier is en dingen en dan beslist hij ik bevoorkeur het grootste omdat ik vaak hoor dat vele liever wat groter hadden genomen maar 25cc is bijna een onzichtbaar verschil. Hoor hier en daar dat 150cc ongeveer 1 cupmaat zou zijn. Ja heel leuk! Ik tel al af vanaf april! 

 

Dan ben je al even aan het aftellen. Ik duim enorm voor je! Ik volg je verhaal met veel enthousiasme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Mieke123

Hi! 

Ik las even mee en merk dat we toch een vrij gelijke bouw hebben, ben ongeveer even groot en zwaar als jou! Ik word 24 oktober geopereerd in de Atlas Kliniek. Ik ga je volgen :) benieuwd naar jou verdere ervaringen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Atiz:

@Mieke123

Hi! 

Ik las even mee en merk dat we toch een vrij gelijke bouw hebben, ben ongeveer even groot en zwaar als jou! Ik word 24 oktober geopereerd in de Atlas Kliniek. Ik ga je volgen :) benieuwd naar jou verdere ervaringen. Xxx

Hi Atiz,

 

spannend, nog even en jij bent aan de beurt! Voor welk merk en CC’s ga je? Nog even aftellen en het is zover voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2018 om 18:36 zei Desert-Rose:

@Mieke123

 

Hoi hoi, Ik zie toevallig een datum voorbij komen, daarom heb ik de titel aangepast en topic verhuisd, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates en je verslag, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Hi Desert-Rosé, mijn operatie is verschoven naar 14/11, een weekje vroeger. Zou je dit kunnen aanpassen in mijn titel of kan ik dit zelf ergens aanpassen?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mieke123:

Hi Atiz,

 

spannend, nog even en jij bent aan de beurt! Voor welk merk en CC’s ga je? Nog even aftellen en het is zover voor jou!

Motiva, normaal rond 300cc. Bij mijn pc wordt dat allemaal niet zo nadrukkelijk besproken, ze vragen welk resultaat je wil en wat je graag ziet en stellen dan het beste voor. Ga er dus maar van uit dat het goed is zo :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mieke123:

 

Hi Desert-Rosé, mijn operatie is verschoven naar 14/11, een weekje vroeger. Zou je dit kunnen aanpassen in mijn titel of kan ik dit zelf ergens aanpassen?

 

Bedankt!

 

he meis, oh dat is lekker een weekje eerder, gaat het nu opschieten voor je,  ik heb het voor je aangepast.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.