Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Sjaan93

Schaamlipcorrectie faceland 485 euro

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

4 september heb ik een consult bij faceland voor een schaamlipcorrectie. Ik ben al een tijdje onzeker over de wat vergrote binnenste schaamlippen. Ik weet dat het eigenlijk helemaal niet zo gek is en ze er in alle soorten en maten zijn. Maar ach dat geld natuurlijk in principe ook voor borsten.

Ik ben vrijgezel dus dan vind ik het altijd even extra moeilijk steeds bij een nieuwe sexpartner (om het maar even bot te zeggen).Toen ik een vaste relatie had werd de drempel wat lager, maar voelde me alsnog wat opgelaten erover 

Heeft iemand ervaring met de ingreep qua herstel?  Bij faceland is een dergelijke ingreep 485 euro(consult+ingreep+controle)

Ik ben best zenuwachtig voor het consult, maar vind het een behoorlijk laag bedrag. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat.

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan op het consult? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was best heel erg zenuwachtig. Mureille van Engelen legde alles rustig uit en daardoor voelde ik mij een stuk relaxter. Ze heeft gekeken of het haalbaar is wat ik wilde en ze zei te zien wat ik bedoel en dat dat ook goed mogelijk is te verhelpen. Alles werd genoteerd en een foto. Ze legde me 3 mogelijke data voor (ze gaat daarna met zwangerschapsverlof) en die 3 data kwamen mij niet uit door mijn werk want ik wilde graag de dagen erna ook thuis kunnen zijn. Thuis werd ik opgebeld en kreeg ik te horen dat Cloë Wittenveen het kon overnemen en ik gelukkig niet nog een keer op consult hoefde te komen omdat mijn dossier duidelijk was (haha een dossier met een foto vind ik ergens best hilarisch xD) 

14 november krijg ik de ingreep, uitgevoerd in Eindhoven en in mijn vakantie. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zit wel tegen de hersteltijd op, maar ik ga me netjes aan de herstelregels houden. Verder lijkt me de ingreep zelf ook ongemakkelijk (onder plaatselijke verdoving) en moet nog vervoer regelen. Mijn moeder wordt in die periode vooraf geopereerd in het ziekenhuis en mag niks en voor de rest nog niet iemand gevonden die kan en wil het ook niet iedereen zeggen. Ik zit nu te kijken voor eventueel een taxi naar huis terug.  Ook met plaatselijke verdoving wordt het afgeraden zelf naar huis te gaan. 

Ben benieuwd!

Xx sonja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed voelt en dat het gaat lukken! Ik zou het ook graag willen doen, maar vind het echt te duur. 400-500 euro is nog wel te doen dus ben echt benieuwd hoe het je gaat bevallen (eventueel voor en na foto’s ben ik ook heel benieuwd naar, maar alles tzt!)

Ik kan je niet helpen met het reizen verder natuurlijk, maar het is fijn als er iemand bij je is voor het geval je niet lekker wordt etc maar misschien zijn er ook wel “speciale” taxi’s voor ritjes naar ziekenhuis ed. Succes in ieder geval!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt het is op veel plekken erg aan de prijs. 485 euro vind ik meevallen en al helemaal als je ergens onzeker over bent. Ik laat t.z.t. weten hoe het is gegaan! Bedankt voor de tip ik ga het uitzoeken!

X

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook een consult gepland in oktober, bij Whitney.. dus ben benieuwd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei Sjaan93:

Hoe is je consult gegaan boob1996?

Ik had hem ingepland voor 24 oktober, maar dat kwam toch niet zo goed uit dus ga nu 2 november (uit mijn hoofd)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden zei Robijntje02:

@Sjaan93 en @Boob1996-A ik heb gisteren een schaamlipverkleining gehad en het is me 100%, nee 200% meegevallen!!! Ga zo een verslagje hierover typen op het forum, maar ga eerst even eten!

Oké fijn om te horen! 

Gelukkig dat alles goed is gegaan. Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je ervaringen en of het resultaat is wat je verwachtte. 

Alvast bedankt :)

(ook bij faceland of ergens anders?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben hier ook wel benieuwd naar! Vooral naar de pijn achteraf, ik bedoel het is toch een gevoelige plek. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben hier ook wel benieuwd naar! Vooral naar de pijn achteraf, ik bedoel het is toch een gevoelige plek. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@@Stephh90 om je gerust te stellen; heb nauwelijks pijn gehad! :43: Was ook geen pijn, maar meer een wat branderig gevoel. Dat is alles. Zie ook mijn topic voor een uitgebreid verslag

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vorige week gebeld door faceland met de vraag of ik mijn datum wil verzetten naar een dag eerder en een andere locatie: Utrecht. Utrecht is zelfs dichterbij en een dag eerder komt mij zelfs beter uit! Volgende week dinsdag gaat het gebeuren! Ik heb geïnformeerd mbt een thuisbrengservice. Een vriendin die ervan af weet kan me niet ophalen en zelf rijden mag eigenlijk niet. Ze hebben een haal- brengservise en ik maak gebruik van de thuisbrengservice en ga er zelf dus met het openbaar vervoer heen en word voor 135 euro door de service van faceland thuisgebracht. Een flinke prijs maar lijkt me ook naar om nog met het openbaar vervoer 'te moeten kutten':P op de terugweg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com