Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Jesssi

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Aanbevolen berichten

@Jesssi wauw wat een mooi compliment van de verkoopste ! En heerlijk eindelijk mooie setjes shoppen dat ook mooi staat! 

Vraagje, weet jij of van der weij ook in het weekend opereert ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi wauw wat een mooi compliment van de verkoopste ! En heerlijk eindelijk mooie setjes shoppen dat ook mooi staat! 

Vraagje, weet jij of van der weij ook in het weekend opereert ? 

Thanks! Geen idee eigenlijk. Maar ik denk het niet. Wel doet hij consulten maar ik dacht niet opereren. 

Hoe gaat het met je? Liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 5-12-2018 om 10:33, Jesssi zei:

Thanks! Geen idee eigenlijk. Maar ik denk het niet. Wel doet hij consulten maar ik dacht niet opereren. 

Hoe gaat het met je? Liefs 

@Jesssi Dan maar hopen voor een maandag of vrijdag! Ik ga zondag 9 dec (over 3 dagen!!) op consult en dan de datum prikken! Hoop eind 2e week van januari eigenlijk. 

Heb het gevoel dat het nog zo ver weg is en voelt ook nog echt niet werkelijkheid terwijl het eigenlijk al zo dichtbij is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi Dan maar hopen voor een maandag of vrijdag! Ik ga zondag 9 dec (over 3 dagen!!) op consult en dan de datum prikken! Hoop eind 2e week van januari eigenlijk. 

Heb het gevoel dat het nog zo ver weg is en voelt ook nog echt niet werkelijkheid terwijl het eigenlijk al zo dichtbij is

Spannend! Ja ik ken dat gevoel, maar als de datum vast staat voelt het weer heel fijn en eng tegelijk. Dan kwamen de twijfels ook opeens heel gek.. maar komt goed! Ben benieuwd de 9e! Laat je het weten? Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-12-2018 om 21:45, Jesssi zei:

Spannend! Ja ik ken dat gevoel, maar als de datum vast staat voelt het weer heel fijn en eng tegelijk. Dan kwamen de twijfels ook opeens heel gek.. maar komt goed! Ben benieuwd de 9e! Laat je het weten? Xx

@Jesssi Jaa spannend ! Ben echt zo benieuwd, hoop dat er 11-12-13 of 14 januari kan! Cross my fingerss! 

Jaa geloof ik direct, lijkt nu nog zo onwerkelijk. 

Laat het je weten! Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Jorinde97 zei:

@Jesssi Jaa spannend ! Ben echt zo benieuwd, hoop dat er 11-12-13 of 14 januari kan! Cross my fingerss! 

Jaa geloof ik direct, lijkt nu nog zo onwerkelijk. 

Laat het je weten! Liefs

:35:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com