Ga naar inhoud

Rosanne87 : 10 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben een mama van twee kindjes (4,5 jaar en 9 maanden). Ik wil al sinds mijn puberteit een borstvergroting en nu ons gezinnetje compleet is en ik geen borstvoeding meer geef vond ik het de hoogste tijd om eens volledig aan mezelf te denken. Ik heb nu een A cup en zal 10 oktober geopereerd worden door Dr. Verdonck in de Belgian Beauty Clinic te Diest. Ik heb gekozen voor Motiva ergonomix full 375cc en corsé 410cc aangezien mijn borstbeen aan de ene kant 6mm naar voren staat ten op zichtte van de andere kant. 

 

Ik kijk er de ene moment ontzettend hard naar uit en de andere moment word ik heel angstig omdat je toch niet 100% weet hoe het eruit zal zien, zullen ze te groot zijn, zullen ze er nog natuurlijk uitzien? de reacties van anderen ... ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

@Rosanne87

 

hoi hoi,

Nu je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor alle verdere updates en je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Oh dank je wel. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend! Ik heb 4 september ook een afspraak bij dokter Verdonck. Welke cup wil je als resultaat?

Ik heb ook een A cup namelijk.

10 oktober is niet meer lang :) Ik wens je alvast veel succes.

Moest je lang wachten na je eerste afspraak om een operatie in te plannen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Laartje:

Super spannend! Ik heb 4 september ook een afspraak bij dokter Verdonck. Welke cup wil je als resultaat?

Ik heb ook een A cup namelijk.

10 oktober is niet meer lang :) Ik wens je alvast veel succes.

Moest je lang wachten na je eerste afspraak om een operatie in te plannen?

 

Hoi, 

Nee ik kon al véél eerder terecht voor een operatie (eerste consult 12 juni gehad) maar ik moest rekening houden met een wachttijd van 6 maanden omdat ik borstvoeding heb gegeven. Ik mocht ten vroegste half september geopereerd worden om klonter gevaar te voorkomen. Ik heb dan een beetje gekeken hoe dit het beste ging met mijn werk en daardoor voor 10 oktober gekozen. 

Ik had een foto meegenomen van mijn borsten van tijdens de borstvoeding toen ik ze het mooiste vond en deze kwamen uit op een D cup en dat zou met de implantaten die ik gekozen heb het geval zijn. 

Spannend allemaal!! 

Heel veel plezier vooral tijdens je eerste afspraak :) Neem je tijd, die geeft Dr. Verdonck je ook zonder problemen. Als je twijfelt zeker een keer teruggaan. Ik vond de maat kiezen het moeilijkste tot nu toe... ohja, en nu het wachten natuurlijk :D  Ik ben 5 juli terug geweest met mijn man om de uiteindelijke maat te kiezen. Ik koos twee keer net dezelfde maat en mijn man dacht er net hetzelfde over dus daar mag ik eigenlijk niet meer over twijfelen. Maar het blijft zo'n belangrijke beslissing hé ... . 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel tussen een grote C of een D maar ik kijk het wel even aan tijdens de afspraak. Het komt nu echt wel dichterbij voor jou.

 

Hoe heb je het op je werk geregeld? Heb je het eerlijk gezegd tegen je baas en ga je verlof opnemen of  kan dit gewoon als een medische ingreep gezien worden? Daar worstel ik nog een beetje mee.

 

Oh dus jij hebt tijdens je zwangerschap al een D cup mogen ervaren :) Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-8-2018 om 00:09 zei Rosanne87:

Hoi,

 

Ik ben een mama van twee kindjes (4,5 jaar en 9 maanden). Ik wil al sinds mijn puberteit een borstvergroting en nu ons gezinnetje compleet is en ik geen borstvoeding meer geef vond ik het de hoogste tijd om eens volledig aan mezelf te denken. Ik heb nu een A cup en zal 10 oktober geopereerd worden door Dr. Verdonck in de Belgian Beauty Clinic te Diest. Ik heb gekozen voor Motiva ergonomix full 375cc en corsé 410cc aangezien mijn borstbeen aan de ene kant 6mm naar voren staat ten op zichtte van de andere kant. 

 

Ik kijk er de ene moment ontzettend hard naar uit en de andere moment word ik heel angstig omdat je toch niet 100% weet hoe het eruit zal zien, zullen ze te groot zijn, zullen ze er nog natuurlijk uitzien? de reacties van anderen ... ?

Groetjes

 

Is de operatie goed meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mieke123:

 

Is de operatie goed meegevallen?

Heel goed ☺️ Mijn verslag staat onder mijn voorstel verslag. De nachten zijn erg pittig geweest tor nu toe. De pijn en druk op de borst had ik heftiger verwacht maar dat rechtop slapen is een pure hel voor mijn rug. Ik hoop vannacht op mijn rug te kinnen slapen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.