Ga naar inhoud

zilverenmaan : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben suzanne, 31 jaar en ik heb 3 kinderen.

op 1 februari ga ik voor het eerst op consult en wel bij dr visser in de wellness kliniek.

De reden dat ik voor haar heb gekozen is omdat ze hele goede recensies heeft, ze een vrouw is waardoor ze denk ik een betere kijk heeft op wat ik wil, en vanwege haar ervaring.

Ik heb gekozen voor de wellness kliniek omdat dat de enige is die de slaapverdoving gebruikt. Ik kan niet tegen narcose,dan ben ik daarna net een junkie die aan t afkicken is,niet leuk.

Ik heb nu een A kwa vulling en een B kwa breedte, lastige maat. Ik wil een D uiteindelijk.

Ik weet ook nog niet waar ik ze wil,dat ligt een beetje aan haar advies. Ik heb ze f liefst achter de spier, maar weet niet of t kan.

Ik heb ook geen idee hoe zo'n consult verloopt en of ik veel moet vragen of dat zij alles verteld

Ik vroeg me ook af in hoeverre ik kan zeggen wat ik erin wil. Ik lees veel meiden die het groter hadden gewild. Stel ze adviseert 250 ik noem maar wat, en ik vind t te weinig, in hoeverre ben ik dan vrij om te zeggen dat ik t niet genoeg vind? Ik wil echt op een D uitkomen, hopelijk kan ik dat duidelijk genoeg mak :rolleyes:

Gr suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi zilverenmaan,

allereerst welkom hier op het forum!

Jouw bh "problemen" komen me bekend voor, ik had voorheen ook een a-cup vd vulling , maar zeker een b/c qua breedte,mijn maten waren eerst 87 onderwijdt en 99bovenwijdte, dus dan weet je het wel.Ik ga niet zeggen je moet voor het maximale gaan, maar wat bij je past, of het moet zijn dat je dat niet erg vind als het helemaal volgepropt word.

Waarom wil je ze achter de spier als ik vragen mag?

Ik heb 310 cc rond op de spier gekregen , en mijn fotos staan in de galerij, ik ben hiermee uitgekomen op d85/e80.

precies wat ik wou, nu heb ik een bh aan die helemaal gevuld is, en niet alleen onderin...

wens je veel succes bij je consult, en geef duidelijk aan wat je wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Bedankt voor je reaktie,

IK wil ze niet groot hoor, alleen ik zie bij mijn zus, die had ook een A cup en nu een D en het ziet er gewoon niet uit als een D. Ze zijn niet groot, je ziet er eigenlijk helemaal niets van vergeleken met een goede push up bh.

En ik wil niet zoveel geld neerleggen en dat het vervolgens niet te zien is.

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, je leest soms ook gewoon teveel verhalen van iedereen.

En ik weet dat echte borsten maat D niet te vergelijken zijn met opgevulde maat D.

De reden dat ik achter de spier vekies voor op de spier is omdat ze dan minder snel aan hangen, en ik denk zelf dat ik te weinig weefsel heb om ze voor de spier te krijgen, maar ook hier kan ik het weer vreselijk mis hebben :rolleyes:

Voor het herstel zou het voor mij beter zijn dat het op de spier gebeurd, ik heb een kleintje van 1 jaar die echt nog in en uit bed getild moet worden en ik geen idee heb hoe ik het de eerste tijd moet gaan doen daarmee.

puntje bij paaltje komt het wel op zn pootjes terecht hoor, maar goed het is even goed plannen ook wanneer de operatie plaats kan vinden. Ik werk in de horeca en het is nu nog rustig , dus komt het ooki hier beter uit als ik niet te lang wacht.

Ik ben wel stik zenuwachtig zeg...... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin echter steeds zenuwachtiger te worden.

Ik heb een lijst gemaakt die ik hier op de site heb gevonden en wat vragen erbij en eraf gehaald.

Ik denk dat ik straks te nerveus zal zijn om alles effectief te vragen.

Maar waarschijnlijk , zoals velen , zal ik snel weer buiten staan, ik geloof dat je daar niet echt een lang consult zal hebben.

Ook hoop ik dat ze snel plek zullen hebben, ik werk in de horeca en heb best lichamelijk werk, kamers schoonmaken en in de bedienig waar je altijd met je armen en handen bezig bent en veel moet tillen.

Nu is het nog vrij rustig en kan ik makkelijker verlof nemen. Ik denk zelf aan twee weken thuis en dan zien of ik weer aan het werk kan, zittend computer werk of iets dergelijks.

Hoe hebben jullie dat gedaan met werken daarna?

groetjes uszanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal dat de zenuwen opspelen naarmate dat consult dichterbij komt .

Gaat er iemand met je mee ?

Ik had ook vragen opgeschreven maar wist eigelijk alles al wel , enige wat me nog interesseerde waren de cc's en die was ik toch 'vergeten' zeker ! Gelukkig dat mijn man 't nog wist :rolleyes:

'k Had zelf ook al een idee vanwat ik wou en wat absoluut niet . Gelukkig zat de chirurg meteen op dezelfde golflengte en stelde dus voor wat ik in me'n hoofd had .

'k Heb destijds 8 weken moeten wachten maar ze proberen je tussen 4 à 6 weken te opereren .

Mijn herstel was vrij pittig en ik had ook 2 weken vrij genomen . 'k Heb er nog 2 achteraan geplakt , heb ook vrij zwaar werk . Omdat ik eigelijk geen collega's heb (bazin moest het alleen redden) moest ik er direct terug invliegen en dat viel na 2 weken vies tegen . Maar herstel is voor iedereen anders , mss valt het wel heel erg mee voor jou .

Btw , ik vind toch geen foto's van jou in de galerij hoor ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal dat de zenuwen opspelen naarmate dat consult dichterbij komt .

Gaat er iemand met je mee ?

Ik had ook vragen opgeschreven maar wist eigelijk alles al wel , enige wat me nog interesseerde waren de cc's en die was ik toch 'vergeten' zeker ! Gelukkig dat mijn man 't nog wist :rolleyes:

'k Had zelf ook al een idee vanwat ik wou en wat absoluut niet . Gelukkig zat de chirurg meteen op dezelfde golflangte en stelde dus voor wat ik in me'n hoofd had .

'k Heb destijds 8 weken moeten wachten maar ze proberen je tussen 4 à 6 weken te opereren .

Mijn herstel was vrij pittig en ik had ook 2 weken vrij genomen . 'k Heb er nog 2 achteraan geplakt , heb ook vrij zwaar werk . Omdat ik eigelijk geen collega's heb (bazin moest het alleen redden) moest ik er direct terug invliegen en dat viel na 2 weken vies tegen . Maar herstel is voor iedereen anders , mss valt het wel heel erg mee voor jou .

Btw , ik vind toch geen foto's van jou in de galerij hoor ...

Hai,

Bedankt voor t wijzigen van mijn berichten.

Ik heb in mn profiel iets gewijzigd wat betreft het zien van foto's. Ik had m staan op alleen vriendinnen.

Als t goed is moeten ze nu wel te zien zijn, al ben ik er niet trots op :blush: .

Hopelijk binnenkort trotsere foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzanne,

Heb je foto's net gezien in de galerij hoor, en vind het best meevallen, al begrijp ik wel dat je er nu niet trots op bent, maar dat zal vast en zeker heel mooi worden hoor! Ze zien er mooi symmetrisch uit en tepels op gelijke hoogte en zo, dat kan alleen maar beter worden! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Nou het eerste consult is gedaan hoor, gelukkig was ik ineens helemaal niet meer nerveus, ik dacht dat komt helemaal goed.

'sochtends eerst 2 kinderen naar school gebracht, hop nog even naar de manueel therapeut on nek en rug te laten kraken(au)

Hij zei wat ik verder van plan was vandaag vanwege de rust die ik moest nemen na deze kraaksessie....

Nou eeeh ik zit de halve dag in de autoblush.gif was niet zo slim maar ja, xtra pijnstiller genomen en hop naar belgië ......t was zo'n twee en een half uur rijden , onder weg nog even een mac chicken gegeten, en weer evrder naar genk.

Ik was precies op tijd, even moeten wachten , maar niet reuze lang.

Ik moet zeggen het steld ook werkelijk niets voor zo'n consult.....

Ze begon met haar standaard verhaaltje inderdaad over mijn medische verleden, rook ik enz.

oke doe je kleren maar uit,

ik uitgekleed, zij kijken en voelen en knijpen enz Ik ging voor een Grote c kleine d , ze gaat 350cc plaatsen voor de spier via de bortsplooi ronde protheses met extra hoog profiel omdat ik bovenin niets heb.

Nou ik ben er blij mee1bouncingboobs.gif

31 maart ben ik aan de beurt!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzanne,

Gefeliciteerd met je datum! Maar is het nu 3 maart zoals in je titel staat of 31 maart? Als ik het zeker weet zal ik het aanpassen, heb je topic alvast naar de operatieverslagen verhuisd! Word zeker en vast heel mooi met 350cc, en zoals ik al schreef bij je foto dus toch voor de spier! :43: Veel aftelplezier!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de datum!

Dan is het vanaf nu aftellen en fantaseren over hoe het word!

350cc met jouw basis word vast erg mooi, en met hoog profiel krijg je mooie volle borsten!

Heb je ook gepast met de pasprotheses of doen ze dat niet bij de WK?

Liefs

Hai ,

Ik kan aan niks anders meer denken de laatste tijdrolleyes.gif

Ik heb wel gepast , met een ander soort protheses, knal blauwe , en ook anders van structuur , echt heel soepel .

Gewoon in mijn eigen bh ( lege B) maar dat is niet te vergelijken bij echte protheses in je lichaam.

Het stelde ook weinig voor, ze stopte ze erin en ze stonden ineens helemaal puntig vooruit.

Maar goed, het is denk ik meer voor je eigen gevoel dat passen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzanne,

Gefeliciteerd met je datum! Maar is het nu 3 maart zoals in je titel staat of 31 maart? Als ik het zeker weet zal ik het aanpassen, heb je topic alvast naar de operatieverslagen verhuisd! Word zeker en vast heel mooi met 350cc, en zoals ik al schreef bij je foto dus toch voor de spier! :43: Veel aftelplezier!

Liefs, :53:

Hai eefje,

Het is 31 maart sorry voor de verwarringwacko.gif

Ik had inderdaad niet verwacht dat ze het voor de spier zou gaan doen.

Ik dacht echt dat ik daar nooit genoeg weefsle voor zsou hebben maar er is gelukkig toch genoeg.

Ook omdat ik veel lichamelijk werk doe is dat herstel alleen maar langer.

Ik ben eigenlijk wel blij dat ze het op deze manier gaat doen.

nog 2 maanden!!!!!!!43.gif43.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Nou het eerste consult is gedaan hoor, gelukkig was ik ineens helemaal niet meer nerveus, ik dacht dat komt helemaal goed.

'sochtends eerst 2 kinderen naar school gebracht, hop nog even naar de manueel therapeut on nek en rug te laten kraken(au)

Hij zei wat ik verder van plan was vandaag vanwege de rust die ik moest nemen na deze kraaksessie....

Nou eeeh ik zit de halve dag in de autoblush.gif was niet zo slim maar ja, xtra pijnstiller genomen en hop naar belgië ......t was zo'n twee en een half uur rijden , onder weg nog even een mac chicken gegeten, en weer evrder naar genk.

Ik was precies op tijd, even moeten wachten , maar niet reuze lang.

Ik moet zeggen het steld ook werkelijk niets voor zo'n consult.....

Ze begon met haar standaard verhaaltje inderdaad over mijn medische verleden, rook ik enz.

oke doe je kleren maar uit,

ik uitgekleed, zij kijken en voelen en knijpen enz Ik ging voor een Grote c kleine d , ze gaat 350cc plaatsen voor de spier via de bortsplooi ronde protheses met extra hoog profiel omdat ik bovenin niets heb.

Nou ik ben er blij mee1bouncingboobs.gif

31 maart ben ik aan de beurt!!!!!!!

Hé Suzanne,

Dikke proficiat met je datum! Allez jij kan al aftellen, super zeg!

Weet jij hoeveel operaties ze op een dag doen? Dacht ook, na overleg mijn baas, mijn datum op 31 maart te zetten. Zou wel toevallig zijn he, op dezelfde dag 1ste consult hebben, en op de zelfde onder het mes gaan :-)

Amaai zeg, das zo maar even 110 cc meer als bij mij da ze bij u kunnen plaatsen. Ze gaan er prachtig uitzien!

Een vriendin van me gaat volgende week donderdag onder het mes bij Dr. Visser in WK, en zij kan ook maar 240cc hp, onder borstspier en via borstplooi. Ook zij kan ni meer als 240cc doordat ze te mager is en te weinig weefsel heeft. Ben zo benieuwd naar haar resultaat.

Nog is gefeliciteerd he!!

Vele groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Suzanne,

Dikke proficiat met je datum! Allez jij kan al aftellen, super zeg!

Weet jij hoeveel operaties ze op een dag doen? Dacht ook, na overleg mijn baas, mijn datum op 31 maart te zetten. Zou wel toevallig zijn he, op dezelfde dag 1ste consult hebben, en op de zelfde onder het mes gaan :-)

Amaai zeg, das zo maar even 110 cc meer als bij mij da ze bij u kunnen plaatsen. Ze gaan er prachtig uitzien!

Een vriendin van me gaat volgende week donderdag onder het mes bij Dr. Visser in WK, en zij kan ook maar 240cc hp, onder borstspier en via borstplooi. Ook zij kan ni meer als 240cc doordat ze te mager is en te weinig weefsel heeft. Ben zo benieuwd naar haar resultaat.

Nog is gefeliciteerd he!!

Vele groetjes,

Yola

Hai yola,

JIj kunt ook gaan aftellen nu toch, wat een toeval he , allebei op dezelfde dag consult en operatie!!!

Mijn zus heeft ook een bv laten doen een aantal jaren geleden, en zij heeft 230 op de spier. Ze had een A en draagt nu D cup bh's!

Ze zien er uit als een C maar ze zijn echt mooi en vol, zo zie je maar het is voor iedereen anders.

Ik zit er zelfs aan te denken om toch een D te doen, ik heb bij t consult gezegd een volle c kleine d maar ik wil toch die c weg laten.

Ik heb het op t werk ook gezegd maar kwam van een koude kermis thuis, heb er slecht van geslapen.

Het was gelijk van 'kan dat allemaal wel in de agenda' en 'wanneer ben je er dan weer'

En toen begon ze in de agenda op te schrijven dat ik die dagen vrij zou zijn. Dus ik vertelde dat ik er de siektewet voor in ga, nou dat vond ze maar raar.

Ik heb gezegd dat ze het maar uit mag zoeken , en dat ging ze dus doen de komende dagen.

Ik heb hier op het forum vanalles opgeslagen, ook het wets artikel dat ik dus echt recht heb op ziektewet en dat neem ik allemaal mee as dinsdag als ik weer moet werken.

Ik ben er verder niet op ingegaan omdat ik tegen een muur van weerstand kwam, en ik sta nu in de agenda op mijn operatiedag vrij en de week erna....23.gif

Dus ik wil nog even opzoeken hoelang het herstel is en wat je allemaal niet mag, dan kan ik dat ook menemen als bewijs.

Hebben jullie nog nuttige adressen? Ze is niet aangesloten bij een bond of iets dergelijks en hier heeft niemand dus ook ervaring mee.

Ik ben niet van plan na 10 dagen alweer aan het werk te gaan. Ik werk in de horaca, met een hotel en bediening dus alles vrij lichamelijk werk.

Weten jullie hoelang je niet mag autorijden?

Nou heel verhaal weer, maar moest t even kwijt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai yola,

JIj kunt ook gaan aftellen nu toch, wat een toeval he , allebei op dezelfde dag consult en operatie!!!

Mijn zus heeft ook een bv laten doen een aantal jaren geleden, en zij heeft 230 op de spier. Ze had een A en draagt nu D cup bh's!

Ze zien er uit als een C maar ze zijn echt mooi en vol, zo zie je maar het is voor iedereen anders.

Ik zit er zelfs aan te denken om toch een D te doen, ik heb bij t consult gezegd een volle c kleine d maar ik wil toch die c weg laten.

Ik heb het op t werk ook gezegd maar kwam van een koude kermis thuis, heb er slecht van geslapen.

Het was gelijk van 'kan dat allemaal wel in de agenda' en 'wanneer ben je er dan weer'

En toen begon ze in de agenda op te schrijven dat ik die dagen vrij zou zijn. Dus ik vertelde dat ik er de siektewet voor in ga, nou dat vond ze maar raar.

Ik heb gezegd dat ze het maar uit mag zoeken , en dat ging ze dus doen de komende dagen.

Ik heb hier op het forum vanalles opgeslagen, ook het wets artikel dat ik dus echt recht heb op ziektewet en dat neem ik allemaal mee as dinsdag als ik weer moet werken.

Ik ben er verder niet op ingegaan omdat ik tegen een muur van weerstand kwam, en ik sta nu in de agenda op mijn operatiedag vrij en de week erna....23.gif

Dus ik wil nog even opzoeken hoelang het herstel is en wat je allemaal niet mag, dan kan ik dat ook menemen als bewijs.

Hebben jullie nog nuttige adressen? Ze is niet aangesloten bij een bond of iets dergelijks en hier heeft niemand dus ook ervaring mee.

Ik ben niet van plan na 10 dagen alweer aan het werk te gaan. Ik werk in de horaca, met een hotel en bediening dus alles vrij lichamelijk werk.

Weten jullie hoelang je niet mag autorijden?

Nou heel verhaal weer, maar moest t even kwijt......

Suzanne,

Ik kan alleen maar wachten op mijn eigen resultaat als het erin steekt. Ik verwacht me een volle B, en ni meer. En als het resultaat uiteindelijk meer is, kan ik alleen maar nog meer happy zijn :)

Je kan dit allemaal nog met dr visser bespreken de dag van uw operatie. Zeg haar dan dat je een D wilt, en zij zal u dan zeggen of het gaat of niet.

Wat is dat even balen voor u, dat je werk zo moeilijk doet. Ik heb het gevraagd aan dr visser of ik verlof moet nemen of ziekteverlof kan nemen. Ze liet me weten dat ze me een briefje zal voorschrijven. Wettelijk mag ze u maar max 3 weken voorschrijven.

Dus waarom zou jij verlof ervoor moeten nemen?

Ik heb 2 weken doorgegeven op het werk. Ik doe bureauwerk, dus helemaal niet zwaar werk. Dus met 2 weken zal ik zeker moet genoeg hebben.

informeer je maar goed, en zie dat je met je bewijzen terug naar je baas gaat.

Veel succes nog

Groetjes,

Yola :53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzanne,

Ik kan alleen maar wachten op mijn eigen resultaat als het erin steekt. Ik verwacht me een volle B, en ni meer. En als het resultaat uiteindelijk meer is, kan ik alleen maar nog meer happy zijn :)

Je kan dit allemaal nog met dr visser bespreken de dag van uw operatie. Zeg haar dan dat je een D wilt, en zij zal u dan zeggen of het gaat of niet.

Wat is dat even balen voor u, dat je werk zo moeilijk doet. Ik heb het gevraagd aan dr visser of ik verlof moet nemen of ziekteverlof kan nemen. Ze liet me weten dat ze me een briefje zal voorschrijven. Wettelijk mag ze u maar max 3 weken voorschrijven.

Dus waarom zou jij verlof ervoor moeten nemen?

Ik heb 2 weken doorgegeven op het werk. Ik doe bureauwerk, dus helemaal niet zwaar werk. Dus met 2 weken zal ik zeker moet genoeg hebben.

informeer je maar goed, en zie dat je met je bewijzen terug naar je baas gaat.

Veel succes nog

Groetjes,

Yola :53::53:

Hai

Oh dat is wel een goed idee ja van dat briefje, had je dat speciaal gevraagd?

Helaas is mn baas vandaag vrij dus waarschijnlijk hebben we het er morgen over.

Ik heb de info klaar liggen voor het geval dat ze tegensputterd.

ook ga ik melden dat ik die 3 weken van de arts voorgeschreven krijg.

dus morgen meer info;)

Ik werd trouwens gisteren ochtend gebeld door de kliniek, of ik volgenDe week vrijdag al kon komen!

Jeetje, dat is balen, ik heb alle € nog niet bij elkaar en als ik daarmee op werk aan kom gaat ze helemaal fliippen denk k:):):)

maar toch,ik had zooooo graag ja gezegd!!

als ik t op werk kan regelen dan wil ik wel eerder als er eentje uit zou vallen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

krijgen jullie ziekteverlof op jullie werk ervoor??? Tot 3 wkn,das de max gewoonweg!!

Werken jullie in belgië of in nederland?

Ik heb er achter gehoord bij mij op het werk en ziekteverlof telt niet bij mij!! Reden: omdat het een cosmetische ingreep is(dus niet levensbedreigend) en daar moet ik zelf verlof voor aftekenen!!

Dus,als jullie 3 wkn krijgen,geniet dan maar van die wkn zou ik zo zeggen!!

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

krijgen jullie ziekteverlof op jullie werk ervoor??? Tot 3 wkn,das de max gewoonweg!!

Werken jullie in belgië of in nederland?

Ik heb er achter gehoord bij mij op het werk en ziekteverlof telt niet bij mij!! Reden: omdat het een cosmetische ingreep is(dus niet levensbedreigend) en daar moet ik zelf verlof voor aftekenen!!

Dus,als jullie 3 wkn krijgen,geniet dan maar van die wkn zou ik zo zeggen!!

Peggy

HI,

In nederland ga je de ziektewet in ongeacht wat voor operatie het is.

Je bent arbeidsongeschikt dus heb je recht op ziektewet.

Ik weet niet hoe dat in belgië is?

Yola had t geschreven van dat briefje van 3 weken, misschien weet zij er meer over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Oh dat is wel een goed idee ja van dat briefje, had je dat speciaal gevraagd?

Helaas is mn baas vandaag vrij dus waarschijnlijk hebben we het er morgen over.

Ik heb de info klaar liggen voor het geval dat ze tegensputterd.

ook ga ik melden dat ik die 3 weken van de arts voorgeschreven krijg.

dus morgen meer info;)

Ik werd trouwens gisteren ochtend gebeld door de kliniek, of ik volgenDe week vrijdag al kon komen!

Jeetje, dat is balen, ik heb alle € nog niet bij elkaar en als ik daarmee op werk aan kom gaat ze helemaal fliippen denk k:):):)

maar toch,ik had zooooo graag ja gezegd!!

als ik t op werk kan regelen dan wil ik wel eerder als er eentje uit zou vallen.

groetjes

Ik heb dat idd gevraagd aan dr Visser, en ze zei me dat ze een briefje kon schrijven van max 3 weken. Ik zou maar 2 weken nodig hebben omdat ik bureau werk doe.

Ik werk zelf in België, heb gehoord dat ze u wel mogen weigeren als het om cosmetische ingreep gaat. Maar bij mij doen ze blijkbaar ni zo moeilijk.

Suzanne: mij hebben ze dus ook gebeld, maar heb ook neen gezegd. Ik kon dat ni meer geregeld krijgen op het werk. Dus moet ik maar wachten... :(

Waar werken jullie misschien?

Groetjes,

yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat idd gevraagd aan dr Visser, en ze zei me dat ze een briefje kon schrijven van max 3 weken. Ik zou maar 2 weken nodig hebben omdat ik bureau werk doe.

Ik werk zelf in België, heb gehoord dat ze u wel mogen weigeren als het om cosmetische ingreep gaat. Maar bij mij doen ze blijkbaar ni zo moeilijk.

Suzanne: mij hebben ze dus ook gebeld, maar heb ook neen gezegd. Ik kon dat ni meer geregeld krijgen op het werk. Dus moet ik maar wachten... :(

Waar werken jullie misschien?

Groetjes,

yola

Hey,

ik werk voor het OCMW,die hebben andere wetten e!!

Zijn jullie gebeld om vroeger te komen? Ik heb nog geen telefoontje gehad,maar ik hou het ook gewoon op 10 maart hoor,alles is geregeld met het werk en wij kunnen niet zomaar direct veranderen,want dan komen onze klanten in de kou te staan,dan hebben die geen hulp of maar een uurtje of 2,das niet genoeg.Ik sta in de thuiszorg.

Mja,ik moest verlof aftekenen,maar ik heb genoeg om de vakantie's vd kids nog mee te overbruggen,dus dat was geen probleem.

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.