Ga naar inhoud

zilverenmaan : 31 maart 2011 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Suzanne,

Gefeliciteerd meis! :64: Wat een zware dag heb je gisteren gehad, maar gelukkig houd je er wel iets moois aan over!

Wens je een voorspoedig herstel, zal elke dag weer iets beter gaan, laat je maar lekker verwennen en hopelijk lukt het slapen beter vannacht! Om je onderrug wat te ontlasten kun je ook een kussentje onder je knieën doen. Veel sterkte!

Liefs, :53:

Dankje !!!!!!!

Het viel inderdaad niet mee nee, maar gelukkig is het voor een goed doel he!!!!

Op jouw idee heb ik inderdaad een kussen onder mijn knieèn gedaan , en wat een verschil, nu lig ik vele malen lekkerder!!

Thanx53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste Reactie

Amai meid,

Echt mooi jouw :1boobs: was even naar je foto's gaan kijken.

Ziet er al heel goed uit vind ik.

Jij bent net als,ik was heel blauw/geel tussen je borsten maar dat trekt vrij vlug weg hoor.

Ik had het ook aan de zijkant.

Na een weekje reed ik terug met de auto,om even je vraag te beantwoorden.Ik rijd met een jeep

die erg zwaar stuurt,daardoor had ik alleen problemen met het inparkeren op een klein plekje,

maar als ik een grotere plek had lukte dat wel.Dus dat zal jouw ook wel lukken :rolleyes:

En je eigen lichaam geeft het best aan wat je kan en niet,probeer je daar aan te houden dan komt

het wel in orde.

Vanaf nu ga je je ook iedere dag beter voelen hoor(dat heb je miss.al wel gemerkt).

En zoals je zelf zegt het is voor het goede doel...

Groetjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje !!!!!!!

Het viel inderdaad niet mee nee, maar gelukkig is het voor een goed doel he!!!!

Op jouw idee heb ik inderdaad een kussen onder mijn knieèn gedaan , en wat een verschil, nu lig ik vele malen lekkerder!!

Thanx53.gif

Fijn te lezen dat het geholpen heeft!!! :D Ben ook naar je foto's gaan zien, meid, wat zijn ze al mooi, zo kort na de operatie!!! Mag je trots op zijn hoor! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zilvermaan,

Ik heb net je foto's bekeken zeg.......woooooow wat zijn je borsten mooi geworden en dat pas na 4d

po. Zo groot als de jouwe wil ik ze nou ook. Niet te groot niet te klein. Echt super mooi.

Misschien kan ik jou foto meenemen als voorbeeld :38: . Ze zijn echt heel mooi geworden meid. Ik

denk dat het de pijn wel even waard was! Als de mijne ook zo mooi mogen worden nou dan ben ik

echt super gelukkig. :35:

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey channy , hoe gaat het bij jou?

Ik heb nu ook blauwe / groen plekken tussen mijn borsten en ook aan de zijkant zeg maar tot naar mijn rug toe.

Het opstaan gaat elke dag een stukje beter, en inderdaad heb ik die steken ook die jij noemt.

Vooral in mij linkerborst.

Ik moet mezelf ook echt terugroepen hoor, ik ben ook een mens die de hele dag bezig is , en vind het erg moeilijk om nu alles aan te zien en toe te kijken....

Maar gelukkig roept mijn lichaam me wel terug, want dan krijg ik last en wordt ik moe.

Ik heb uiteraard allang gekeken!!! Ik heb gelijk de dag na de operatie alles uitgedaan om lekker te douchen, wat een verademing zeg!!!

Ze zijn ontzettend strak en hard en ik voel en hoor zelfs overal luchtbellen maar inderdaad las ik dat die verdwijnen op den duur.

Ook zijn ze nog niet echt gelijk, de ene zit nét een fractie hoger dan de andere heb ik het idee, maar ze waren ervoor al niet even groot misschien ligt het daaraan.

ik zal snel een nieuwe foto maken!!!

Hey Suzanne,

Ik heb je foto's bekeken en ze zijn echt SUPER MOOI geworden!!!

Je kan wel zien dat de mijne en de jouwe door dezelfde pc zijn geplaatst!!

Die van mij zijn iets kleiner dan die van jou.

Met mij gaat het heel erg goed! Ik kan al bijna alles weer zelf doen, ik merk alleen dat ik sneller moe ben. Ik zie nog wel dagelijkse verandering in mijn borsten, ze zijn nu niet meer zo heel hoog van boven. Ze beginnen ook steeds zachter aan te voelen, dit kon ik mij echt niet voorstellen de eerste dagen na de operatie. Deze week gaan de hechtingen eruit, ik ben benieuwd........

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zilvermaan,

Ik heb net je foto's bekeken zeg.......woooooow wat zijn je borsten mooi geworden en dat pas na 4d

po. Zo groot als de jouwe wil ik ze nou ook. Niet te groot niet te klein. Echt super mooi.

Misschien kan ik jou foto meenemen als voorbeeld :38: . Ze zijn echt heel mooi geworden meid. Ik

denk dat het de pijn wel even waard was! Als de mijne ook zo mooi mogen worden nou dan ben ik

echt super gelukkig. :35:

Groetjes Mireille

Hai mireille,

Onwijs bedankt voor je compliment!!!!101.gif

Dat is super om te horen van een vreemde, en ik zal snel nieuwe foto's maken , want de pleisters zijn er nu natuurlijk af en de blauwe plekken zijn zo goed als weg.

Dan mag je mijn foto best meenemen hoor!!126.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Channy: Fijn hè dat ze steeds meer eigen worden nu!! Hier worden ze nog niet echt zachter, maar wel steeds meer van mezelf!!

yola: Jij hebt ze onder de spier hè? merk je nu dat het hertsel anders is als dat je zeg maar bij mij leest?

Heb je meer pijn met bewegen doordat ze de spier hebben opgerekt?

peggy:

Ik heb geen idee welke maat ik heb nu.....

Het herstel gaat goed, alhoewel ik nog niet echt zonder pijnstillers kan. Ik was ze van de week vergeten en had toch wel een onprettig gevoel en pijn bij de littekens.

Ik heb een sport bh 80 c aangekregen.

Morgen ga ik met mijn vriendinnen lekker even een ochtendje shoppen om even een neiuwe bh te kopen en een andere sport bh.

Dus morgen weet ik in welke maat mijn nieuwe vrienden passen1big_boobs.gif

Vandaag heeft mijn vriendin de hechting knoopjes eruit geknipt, ze zaten zo te irriteren en te trekken, mijn huid ging er helemaal van trekken.

De littekens helen goed, de een wat mooier gehecht als de ander maar goed.

Ook heb ik rechts meer last als links. vooral van de spier in de oksel zeg maar..

Ik zal snel nieuwe foto's maken, dat is wel nodig zo zonder pleisters en hechtingen en blauwe groen plekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzanne,

Fijn dat je herstel zo goed gaat! Moet je nagaan, je bent nu alweer een week po!! Gaat toch wel snel voorbij he?

Is jouw vriendin verpleegster, dat ze de knoopjes had doorgeknipt?

Vond je het niet eng om het al door te knippen? Heb je het draadje er ook uitgehaald of zit die er nog in?

Mijn hechtingen zijn er vandaag uitgehaald. De dokter zei dat het prachtig gehecht was. Je ziet twee kleine streepjes. Ik vond het ook een opluchting toen ze eruit gingen, al die spanning is er nu af! Ik was toch wel een beetje zenuwachtig, het is toch maar de vraag of het mooi in je borstplooi valt.

Veel plezier morgen met shoppen!!!!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey suzanne,

Ik wil het zeker wel laten zien aan dr Visser want dit is echt precies zoals ik het wil. Ze zijn echt mooi.

Gaat het nu al wat beter? Was het niet te vroeg voor de hechtingen?

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Channy: Fijn hè dat ze steeds meer eigen worden nu!! Hier worden ze nog niet echt zachter, maar wel steeds meer van mezelf!!

yola: Jij hebt ze onder de spier hè? merk je nu dat het hertsel anders is als dat je zeg maar bij mij leest?

Heb je meer pijn met bewegen doordat ze de spier hebben opgerekt?

peggy:

Ik heb geen idee welke maat ik heb nu.....

Het herstel gaat goed, alhoewel ik nog niet echt zonder pijnstillers kan. Ik was ze van de week vergeten en had toch wel een onprettig gevoel en pijn bij de littekens.

Ik heb een sport bh 80 c aangekregen.

Morgen ga ik met mijn vriendinnen lekker even een ochtendje shoppen om even een neiuwe bh te kopen en een andere sport bh.

Dus morgen weet ik in welke maat mijn nieuwe vrienden passen1big_boobs.gif

Vandaag heeft mijn vriendin de hechting knoopjes eruit geknipt, ze zaten zo te irriteren en te trekken, mijn huid ging er helemaal van trekken.

De littekens helen goed, de een wat mooier gehecht als de ander maar goed.

Ook heb ik rechts meer last als links. vooral van de spier in de oksel zeg maar..

Ik zal snel nieuwe foto's maken, dat is wel nodig zo zonder pleisters en hechtingen en blauwe groen plekken!

Hé Suzanne,

Ik zou het niet weten of onder de spier meer pijn doet. Het genezen gaat heel goed, juist 's morgens uit het bed komen gaat nog steeds niet 100%.

Mijn steriele kompressen heb ik er ook afgehaald van eergisteren. De hechtingen zijn zeer mooi, maar links mooier als rechts... Maar komt zeker goed.

Zeg heb jij de knoopjes al losgeknipt? Is dit dan niet te vroeg?

Ik laat ze er volgende week woensdag of donderdag weghalen...

Vele groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai,

Mijn vriendin is afdelings hoofd ip de longafdeling in het ziekenhuis, dus die heeft het vaker gedaan FAM mijn eigen huisarts, bij de kliniek zeiden ze dat ze met zo'n 10 dagen eruit mochten, en dat zou morgen zijn.

Maar ze trokken zo dat mijn huid ging plooien. Ik denk dat ze te strak zaten.

Ze had ze ook met een soort lusje geknoopt , en dat lost natuurlijk niet op omdat het buiten je lichaam zit.

Als in ze langer zou laten zitten zou mijn huid niet mooi helen vreesde ik, daar zat aan de uiteinden echt een plooitje.

Ze zijn ook al helemaal dicht hoor en dat kon echt geen kwaad.

De rest lost vanzelf op.

Ik heb vandaag bhs gepast!

Ij heb nog niks gekocht hoor, het zat allemaal nog niet echt lekker, want ze zijn natuurlijk nog hard en zitten hoog, maar ik heb wél een D cup!:):):):)

Op mijn zij slapen gaat ook super! Heerlijk weer! Ze worden ook echt iedere dag zachter, en minder stijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zilvermaan,

zalig e,die bh's passen!!

Nog even en je kan ze dragen....ik loop nu ook ieder bh-winkel binnen hoor!

Heb eigenlijk een shop-verslaving aan het kweeken!! :-))

Een D-cup dat is goed e!!

En,voelen ze nu al meer als die van je eigen aan??

Mijn wel,zijn goed zacht aan het worden en het gaat super!!

Ik kan alles eigenlijk al terug doen!!

Geniet van het mooi weer

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Na twee jaar alweer ben ik nog iedere dag blij met mijn botsten.

Ik voel me heerlijk en zou ze voor geen goud kunnen missen.

Alles staat mooi en ik kan ook als dragen. Het is nu zelf vaak te klein van boven.

Dames twijfel niet en ga ervoor als je je niet gelukkig voelt met kleine borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.