Ga naar inhoud

Pipo1 : 26 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw  en zal me even voorstellen. 

Ik ben 1m63 en weeg 50kg. Ik wil al 10 jaar borsten maar helaas zijn ze niet verder gekomen dan een A cup...

Na veel nadenken heb ik mijn eerste afspraak gemaakt bij dr Verdonk in het BBC op 2 augustus!! 

Ik vind dit zo spannend! Ze vroegen of ik een lijst wilde meebrengen met mijn vragen.. Ik heb enorm veel vragen en heb al super veel opgezocht en nu ik een pen en papier voor me heb komt er niets uit...

Hoe was die eerste afspraak voor jullie?

Welke vragen mag ik zeker niet vergeten? 

Wat kan ik het best aantrekken van kledij bij het passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo!

Mijn operatie zal 26 oktober plaats vinden! Kei spannend!

Nu had ik ergens gehoord dat de borstbanden die jij bij BBC koopt nogal dik zijn en opvallend onder kleding?

Waar kopen jullie je borstband en waar hebben jullie je sportbh gekocht? (+welke bh?)

Je zou een enorme hulp zijn want ik ben een echte stresskip!

 

groetjes   :help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! 

 

Fijn dat je je datum hebt he! Echt aftellen nu! Ik heb zelf wel de borstband van Verdonck. En mijn sportbhs zijn van de Hunkemöller. Allebei level 3 en eentje vanvoor met rits ik ben hier persoonlijk wel goed mee. Deze bestond ook in 70F en dat heb ik momenteel echt wel nodig (is mss nog door zwelling hoor) maar kreeg deze al beetje moeilijk dicht :blush: eens dat ik ze aan heb, heb ik er wel veel steun aan.

 

ik draag gewoon dichte bloesjes en jurkjes etc zodat de borstband niet zichtbaar is. Maar lig nu al een paar dagen in het ziekenhuis zoals ik je vertelde met mijn niercrisis dus hier maakt het niet uit gewoon shirtje eroverheen en klaar :lol:

 

succes meid! Ik hou je verhaal zeker in de gaten.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Pipo1:

Hallo!

Mijn operatie zal 26 oktober plaats vinden! Kei spannend!

Nu had ik ergens gehoord dat de borstbanden die jij bij BBC koopt nogal dik zijn en opvallend onder kleding?

Waar kopen jullie je borstband en waar hebben jullie je sportbh gekocht? (+welke bh?)

Je zou een enorme hulp zijn want ik ben een echte stresskip!

 

groetjes   :help:

Fijn dat je een datum hebt, zal er snel zijn! Ik wordt op 14/11 geopereerd door Dr. Verdonck. Ik heb een borstband van Voe besteld via Biodermis.nl. Deze is goedgekeurd door Dr. Verdonck en schijnt iets subtieler te zijn onder kledij. Sportbeha wilde ik via BBC doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Mieke123:

Fijn dat je een datum hebt, zal er snel zijn! Ik wordt op 14/11 geopereerd door Dr. Verdonck. Ik heb een borstband van Voe besteld via Biodermis.nl. Deze is goedgekeurd door Dr. Verdonck en schijnt iets subtieler te zijn onder kledij. Sportbeha wilde ik via BBC doen!

Hallo!

Is het deze dat je bedoeld? Ze hebben er precies maar 1?

groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei MissAnissa:

Heey! 

 

Fijn dat je je datum hebt he! Echt aftellen nu! Ik heb zelf wel de borstband van Verdonck. En mijn sportbhs zijn van de Hunkemöller. Allebei level 3 en eentje vanvoor met rits ik ben hier persoonlijk wel goed mee. Deze bestond ook in 70F en dat heb ik momenteel echt wel nodig (is mss nog door zwelling hoor) maar kreeg deze al beetje moeilijk dicht :blush: eens dat ik ze aan heb, heb ik er wel veel steun aan.

 

ik draag gewoon dichte bloesjes en jurkjes etc zodat de borstband niet zichtbaar is. Maar lig nu al een paar dagen in het ziekenhuis zoals ik je vertelde met mijn niercrisis dus hier maakt het niet uit gewoon shirtje eroverheen en klaar :lol:

 

succes meid! Ik hou je verhaal zeker in de gaten.

 

xxx

Hey!

Ja die sportbh's van Hunkemöller kom ik inderdaad veel tegen!

Je hebt me al enorm veel geholpen! Dankje he!!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pipo1:

Hallo!

Is het deze dat je bedoeld? Ze hebben er precies maar 1?

groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Klopt dat is hem! Heb al verschillende dames gehoord op dit forum die deze gebruikt hebben. Schijnt dunner te zijn dan degene die Verdonck heeft en hij heeft deze goedgekeurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mieke123:

Klopt dat is hem! Heb al verschillende dames gehoord op dit forum die deze gebruikt hebben. Schijnt dunner te zijn dan degene die Verdonck heeft en hij heeft deze goedgekeurd!

 

Oh dikke merci!

Dan kan ik deze al bestellen voordat het zover is! 

Was bij jou alles goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mieke123:

ik wordt volgende maand geopereerd, 14 november, dus ik moet nog een maandje geduld hebben...

 

Komt sneller dan je denkt! 

Welk merk en hoeveel cc ga jij nemen? Ik ga voor Motiva en momenteel nog 255cc maar ik ga deze week nogmaals passen om zeker te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pipo1:

 

Komt sneller dan je denkt! 

Welk merk en hoeveel cc ga jij nemen? Ik ga voor Motiva en momenteel nog 255cc maar ik ga deze week nogmaals passen om zeker te zijn.

 

Mik zou graag voor 275 gaan, maar dit wordt bekeken de dag van de operatie. Het kan zijn dat enkel 255cc lukt. Ben nogal smal gebouwd. Het verschil tussen 20 cc zal nauwelijks zichtbaar zijn vermoed ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mieke123:

 

Mik zou graag voor 275 gaan, maar dit wordt bekeken de dag van de operatie. Het kan zijn dat enkel 255cc lukt. Ben nogal smal gebouwd. Het verschil tussen 20 cc zal nauwelijks zichtbaar zijn vermoed ik...

 

Nee het verschil zou inderdaad niet groot zijn.

Ze zeggen wel meestal dat je voor een maatje groter moet gaan dus vandaar dat ik toch die 275cc eens wil passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Desert-Rose:

@Pipo1

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je gelijk alles netjes bij elkaar staan.

 

Lekker aftellen meid.

 

Hallo

 

Dank u meid!

Ja de zenuwen zijn er al:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Atiz:

@Pipo1

Hi! 

Spannend he :-) Ik ben 24 oktober aan de beurt in de Atlaskliniek. We kunnen dus een beetje samen aftellen. Veel succes nog! 

 

Jij kunt 2 dagen voor me genieten! Ik heb al zenuwen! En niet eens voor de operatie maar voor het spuitje..:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor de 2de keer op consultatie geweest bij dr. Verdonck! We kwamen uit op 255cc links en 235 rechts progressive plus omdat ik een verschil heb qua grootte.. Alles is nu inorde voor volgende week! Nu enkel nog wachtten..:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2018 om 13:11 zei Pipo1:

Voila! Borstband is besteld en nu moet ik enkel nog 12 dagen wachtten!

Zo 12 dagen klinkt kort maar voelt als een eeuwigheid! Het zou morge al mogen gebeuren van mij:126:

 

Vrijdag is het zover voor jou, gaat er snel zijn. Dan kan je herstel beginnen en nieuwe start met boobs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mieke123:

 

Vrijdag is het zover voor jou, gaat er snel zijn. Dan kan je herstel beginnen en nieuwe start met boobs :-)

 

Jaa ik ben zo zenuwachtig! Ik moet er om 8u30 zijn en om 9u30 start de operatie! Heb speciaal gevraagd om vroeg te mogen omdat ik anders toch sterf van de zenuwen! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.