Ga naar inhoud

lesia : 6 april 2011 : Dr Verhellen : ZOL Campus St.-Barbara in Lanaken


Aanbevolen berichten

Toen ik daarstraks uit mijn bedje sprong was jij de eerste aan wie ik dacht! (ocharme mijn man, hij zou het eens moeten weten :D)

Toi Toi Toi!!!

Nog eventjes en je bent van al je lasten verlost, ik wens je veel suc6 en zie er naar uit om je verslagje te lezen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

heey meiden

hier ben ik dus weer nu voel ik mij uitstekend :D

ik kon er niet op komen want ik heb nog altijd mijn 2 peerkes zitten en die deden nogal pijn

en nu gt het met de dag beter en beter :D

ik heb helemaal geen spijt dat ik het heb gedaan

ik wordt ook verwend door iedereen das zo leuk :)

en de thuisverpleger is geweldig :D hij zei net dat mijn wondjes goed zijn aan het genezen.

k zal eens mijn verhaal doen.

om half 8 moest ik in het ziekenhuis zijn en om half 9 zijn ze me komen halen om te tekenen en om 9 was ik aan de beurt ik had geen zenuwen :D miss omdat ik blij was :D

om 1 uur was ik terug wakker :D en het eerste wat ik deed is eens kijken zo ze waren :D ik had mijn sport bh al aan en het zag er geweldig uit :D en nu met de dag beter en beter :D

mijn mama was ongerust want het duurde lang :D

ik mocht pas om 2 uur na mijn kamer :D

en mijn mama verschoot ze zei ge ziet er zo anders uit en ze was echt blij voor mij en mijn papa ook :D

ze zei je ziet er een stuk magerder uit :D

maar toen 's avonds begon het he ... de pijn die opkwam en dan die misselijkheid :(

ik had bezoek en toen gebeurde het hee lijk ik had voorspeld he .. jaa gebraakt :( terwijl mijn bezoek er was. ik had die dag ook niks gegeten alleen gedronken en dat is er allemaal terug uitgekomen heel mijn :1boobs: waren vol met overgeefsel.

maar dat was opgelost ze hadden mij wat gewassen enz.. en toen voelde ik mij beter :D

en nu een 3 dagen later neem ik alleen 's avonds nog een pijnstiller :D

dus alles verloopt zoals ik het wil enkel die peerkes moet ik nog houden van de verpleger die zei dat da beter was voor mijn genezingsproces voor mijn wonden dan is de kans heel klein da ze open gaan :D

Dat was dus mijn verslagje :D

nog vragen altijd welkom ;)

I LOVE MY BOOBS

Groestjes lesia :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig gevoel hé !!!!!!!!! :154:

Iedere keer ik thuis langs een spiegel loop straal ik gewoon :1big_boobs:

Wat voor zovelen zo normaal is (stevige borsten van normale grootte) is voor ons nu ook eindelijk werkelijkheid en het is geweldig :101:

geniet er nog van! :126:

(ik heb ook moeten overgeven van narcose, maar erna voelde ik me zo opgelucht !!!!!!!!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lesia.

Leuk dat je ook tevreden bent . Bij mij zijn de drains eruit had niet veel verlies

Nu links voelde ik het niet maar rechts wel.

Hoeveel is er weg van u?

mijn verslagje staat er ook op.

als je zin hebt moet je het maar eens lezen, ga er nog niet te lang op nu

want het zit nog in mijn kleren die verdoving.

ook heb ik mijn sportbh aan sinds vanmorgen en vrijdag. moet ik op controle.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lesia met je nieuwe boobs :136: ...mr wat zijn perkes?...zijn dat drains op zun belgisch ofzo?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesia

Super meid, dat alles zo goed gegaan is.

En ... dat braken op je nieuwe boobs was wellicht een smoesje om ze nog eens beter te kunnen bekijken :D :D

En ik kan best geloven dat je ouders zeggen dat je er zo "anders" uitziet... ikzelf voel mij ook anders: compleet gelukkig èn iedereen mag het zien. Gedaan met wegstoppen en camoufleren van die grote :1bouncingboobs::D

Succes nog en rust goed!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

joepiiii !!!

mijn drains zijn er eindelijk uit :D vandaag eindelijk douchee :)

en die eruit halen heb ik helemaal niks van gevoeld !!!

gistere ben ik een kleine wandeling gaan doen met mijn vriend en vandaag ook nog denk ik :D

voel me zo goed he !!

:D

Groetjes

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je je al lekker voelt...niet te snel te veel doen he :46: ..

Slik je nog pijnstillers enzo of ben je daar al helemaal vanaf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lesia,

goed dat je zo zonder pijn die drains kwijt bent

Ik moet zeggen links had ik het totaal niet gevoeld maar Rechts!!!!

Nu ik moet zeggen dat ze ook zo wel wat onhandig was die verpleegster, ze wist gelijk niet goed hoe ze eraan moest beginnen.

Alle dat gaf ze dat toch als indruk bij mij.

Nu met mij is het al beter maar toch heb ik nog mijn rust nodig en dat voel iik wel

anders al veel minder pijnstiller,neem er eigenlijk 1 's avonds voor geval van pijn in de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol ik zou zeggen als iemand die indruk geeft bij het verwijderen van nogal belangrijke drains zou ik zeggen doe mij toch maar een ander verpleegkundige..hehe.tjah dat ben ik dan weer hoor :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol ik had alsnog geweigerd mr jah dat ben ik :46: ..Ben blij dat je ervanaf bent en het aan het genezen is :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.