Ga naar inhoud

lesia : 6 april 2011 : Dr Verhellen : ZOL Campus St.-Barbara in Lanaken


Aanbevolen berichten

Hey Lesia,

Ja, even op de tanden bijten, maar de 6de zal er ook rapper zijn

dan dat je denkt.

zo zijn we ook met een paar achter mekaar.

6 april, 7april , ik 8 april, en dan 11april.

zal een paar verslagen na een zijn.

groetjes en hou u goed, we kunnen nu ook samen aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

man man

mijn ouders zitten hier nu al te klagen dat ik ga pijn hebben en dat ik hun ga zot maken.

Maar als ik hier zo lees doet het niet echt veel pijn .. maar dat snappen ze niet :mellow:

ik hoop dat ik het tegendeel kan bewijzen :rolleyes:

is dat normaal ??

:blush:

Doeii xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flauw hoor!

Jij hebt er toch hoe dan ook meer last van dan zij!

Of zitten ze je te plagen?

Ik denk dat je er gewoon het levende bewijs van moet gaan zijn ;)

Misschien nog even aanstippen dat als je niet zeurt, je wel verwacht dat als ze bejaard zijn en heup (of zo) operaties krijgen zij ook niet bij jou moeten komen klagen.

Misschien heb je er dan nog wat aan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Doe jij maar het tegendeel bewijzen dan.

De pijn valt echt goed mee. Ikzelf heb er echt weinig last van. Als je gewoon rustig aandoet, niet met je armen in de lucht zit te zwaaien of geen zware gewichten opneemt, lukt dit allemaal aardig hoor!!!

Sterkte!!! En volgende week is het jouw beurt!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesia,

Mijn Broer zegt dat ook hoor, van je hebt nu wel pijn, maar je zal er nog veel meer hebben als je bent geopereerd.

Nu hij moet vandaag ook binnen voor een operatie aan zijn schouder.( en man, schrik dat hij heeft niet te doen)

Ik zei hem ook ze, ja, maar jij zal veel meer afzien , dan ik nadien.

Zelf maakte ik hem ook wat bang zo hij dat niet meer van me zei.

Zelf heb ik totaal geen schrik.

En jij ; zie je het zitten?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heheh prutseke en is hoest nou me je broer...heeft tie al pijn...want met pijn zijn sommige mannen echt babies...hehe :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie het helemaal zitten want ik was al helemaal voorbereid voor morgen normaal maarjaa ik ben er helemaal klaar voor :D

en hoe is het met u broer @ prutseke

en jaa ik zal ook het tegendeel bewijzen !!

mijn vriend heeft ook bang dat ik ga verandere van karakter maar dat is niet zo !! wil nie zeggen dat mijn lichaam veranderd dat ik verander ma da snapt hij nie :unsure:

Groetjess

xx :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dames,

Ik kom juist van bij mijn broer, hij is om 10u30 naar de ok gegaan en om 15u terug op zijn kamer

nu wel wat boos is hij daar hij nog niet mag gaan roken en eten! Maar het is ook zijn eerste keer dat

hij geopereerd word en zo niet weet hoe of wat.

Nu het zal wel beteren.@yc_angel ,nee is nog verdoofd zijn schouder dit gedurende 12u nog dus zal hij nu nog niets voelen he.

Nu Lesia Alle goed dat je het nog ziet zitten,

want het is wel jammer dat je morgen niet aan de beurt komt.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaah da dacht ik ook maar heb vandaag een telefoontje gekregen dat er iets was tussen gekomen :( ik wordt nu pas 6 april geoppereert en niet meer in genk maar in lanaken :s ik voel me er zo slecht door e =(

Groetjes

Hey Lesia,

Wou je net succes komen wensen ivm je bvk, maar las net dat je operatie met een weekje is uitgesteld, dus zal je titel even aanpassen meid, gelukkig is het toch ook alweer bijna april! Neem aan dat het ziekenhuis in Lanaken ook een andere naam heeft dan in Genk, dus als je dit even laat weten kan ik dit ook aanpassen. :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesia,

Wou je net succes komen wensen ivm je bvk, maar las net dat je operatie met een weekje is uitgesteld, dus zal je titel even aanpassen meid, gelukkig is het toch ook alweer bijna april! Neem aan dat het ziekenhuis in Lanaken ook een andere naam heeft dan in Genk, dus als je dit even laat weten kan ik dit ook aanpassen. :38:

Liefs, :54:

heey jaa het heet daar sint-Barbera

maar ben blij dat het maar een weekje was uitgesteld en niet een maan :D

Groetjes

xx :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog een geluk bij een ongeluk, stel je voor dat je nog een maand had moeten wachten!!! Kijk je er al zo lang naar uit, kan je dit wel missen hé, zal het even aanpassen! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lesia,

Die dagen zullen nu ook rap gaan hoor,

Dat begin ik nog toch ook te ondervinden , naarmate de datum nadert.

Zo denk ik dan alweer ook vandaag he, we zijn al weer woensdag.

Tel wel enorm af, zei het gisteren nog tegen mijn ma, van ik tel toch enorm af hoor.

Ja, 2d na u nu , en ik ben aan de beurt , zal misschien nog een verslagje, van u kunnen lezen

Wel doe ik de laptop mee naar het ziekenhuis, met dat ik om 11u binnen moet zijn en niet weet wanneer ik juist aan de

beurt kom. Zo kan ik misschien nog wat op het forum bezig zijn ,voor ik naar de ok moet, mijn tijd in wachten zal

dan ook wat vlugger voorbij gaan he.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Jaaaaaaaaaa, volgende week deze tijd is je koffer al klaar :D Goed hé!!! :43:

Ga je internetverbinding op de kamer hebben in het ziekenhuis? Zou natuurlijk handig zijn om de wachttijd wat te verkorten...

Volgende week zal het hier een drukke week worden op het forum ... spannend. Ik verheug mij om al jullie verslagjes te lezen... :62:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was dat ook niet... maar ik heb ook niet lang moeten wachten. En na de operatie denk je niet meteen aan je laptop :D Tegen de avond heb ik wel wat tv gekeken...

Nog eventjes Lesia !!!

Raar, maar als ik hier zo jullie zie aftellen, krijg ik soms precies opnieuw de kriebels van het aftellen... ik leef echt met jullie allemaal mee hoor !!!

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn,

Volgens wat ik lees op de site van het ziekenhuis is er in iedere kamer internetverbinding.

Dus denk dan ook wel dat ik dit zal hebben.

Nu ik weet dat ik in een 1 pers kamer zal liggen.

Denk ook niet dat ik na de operatie direckt een laptop nodig zal hebben.

Nu, de tijd voor en mss. de nacht erna als ik niet kan slapen.

We zullen ook moeten afwachten he!

Mijn schoonzus voert me naar het ziekenhuis , mijn man gaat mee.

maar na een tijdje moeten ze dan weer weg, daar mijn schoonzus nog 2 kleine kinderen heeft en zo

dan ook optijd moet thuis zijn voor de kids.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Tof dat je internetverbinding hebt... zeker meenemen die laptop dan!!! Zal inderdaad je wachttijd en slapeloze nacht wat inkorten !!! Misschien krijgen we dan snel een klein verslagje van jou :D (als je je goed voelt uiteraard!).

Liefs

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah Dolfijn,

Wie weet kan ik ev. een verslagje zetten van het wachten ook

zo ik dan toch iets om handen heb he.

Indien ik niet kan de volgende ochtend dan zal het wel de middag of avond zijn denk ik

voor het verslagje.

Want ik moet maar 1 nachtje blijven;

Weet ook niet wanneer ik gepland sta. zal het maar de dag zelf weten.

Ik moet dan ook maar om 11u binnen zijn in het ziekenhuis dus denk niet dat

het zo dezelfde avond zal zijn voor het verslagje.

Of wel dat ik goed wakker zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.