Ga naar inhoud

Yvonne1977 : 17 september 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een dame van 41, moeder en heb een lieve vriend. Altijd een vurige wens gehad om mooie volle borstel te hebben maar helaas heb ik dat geluk niet gehad. Inmiddels heb ik de knoop doorgehakt, 17 september gaat het gebeuren. Ik ga bij pc Lydia Oostveen Bol via Faceland onder het mes. Mijn cc zal 380 demi dual plane worden, dit omdat mijn voorkeur uit gaat naar een natuurlijke uitstraling ook gezien mijn leeftijd. Ik ben heel erg zenuwachtig voor de operatie maar ik denk maar zo een bevalling heb ik ook overleefd dus dit ga ik ook redden. Wat ik vooral doe hier op het forum is inlezen zodat ik mezelf goed kan voorbereiden. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Yvonne1977

 

Hoi hoi

 

Aangezien er al een datum bekend is, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

 

@Desert-Rose dankjewel, soms moet ik het nog een beetje uitvogelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Romyapril:

Hoi Yvonne! 

 

Wat leuk, ik word midden oktober ook door dr. Bol geholpen via Faceland. Ik krijg 425cc demi. 

 

Ik ga je volgen, ben benieuwd hoe je het ervaart. 

 

Succes, groetjes Romy 

@romy hey dat is leuk. Ik heb gisteren mijn eerste kennismaking gehad met Lydia. Ze was erg eerlijk in haar advies, ik kon uit 2 maten kiezen, 380 demi of 450 full. Ze gaf aan gezien mijn wens om een natuurlijke look te krijgen voor de demi te kiezen. Vandaag heb ik mijn carefix AVA besteld, medium D cup, kan het haast niet geloven die cup maat. Ik moet wel zeggen dat ik erg opzie tegen de operatie en herstel maar goed het is voor een goed doel. Heb mijn sport abonnement opgezegd per 1 augustus omdat ze zeggen het beter is niet te veel je borstspieren te trainen voor de operatie. Ben jij je al flink aan het inlezen en aan het voorbereiden?

 

Groetjes.Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 20:03 zei Yvonne1977:

@romy hey dat is leuk. Ik heb gisteren mijn eerste kennismaking gehad met Lydia. Ze was erg eerlijk in haar advies, ik kon uit 2 maten kiezen, 380 demi of 450 full. Ze gaf aan gezien mijn wens om een natuurlijke look te krijgen voor de demi te kiezen. Vandaag heb ik mijn carefix AVA besteld, medium D cup, kan het haast niet geloven die cup maat. Ik moet wel zeggen dat ik erg opzie tegen de operatie en herstel maar goed het is voor een goed doel. Heb mijn sport abonnement opgezegd per 1 augustus omdat ze zeggen het beter is niet te veel je borstspieren te trainen voor de operatie. Ben jij je al flink aan het inlezen en aan het voorbereiden?

 

Groetjes.Yvonne

Ik bedoel @Romyapril

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 12-7-2018 om 19:32 zei Romyapril:

Hoi Yvonne! 

 

Wat leuk, ik word midden oktober ook door dr. Bol geholpen via Faceland. Ik krijg 425cc demi. 

 

Ik ga je volgen, ben benieuwd hoe je het ervaart. 

 

Succes, groetjes Romy 

Hoi Romy,

 

Ik heb vandaag contact gehad met de kliniek, ik wil toch graag voor de andere prothese gaan. Bij mij gaat het nu de ergonomix 450 full dual plane worden.

Ik twijfelde eerst heel erg tussen de 380 demi en 450 full van de silksurface plus, maar ga uiteindelijk toch voor de ergonomix.

Ik zal je wel.op de hoogte houden in dit topic. 

 

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvonne! 

 

Spannend! Nog iets meer dan een maand wachten voor jou! 

 

Waarom heb je precies gekozen voor ergonomie? Bij Faceland is de standaard eigenlijk toch Motiva? 

 

Heb er eigenlijk ook niets over gehoord bij het gesprek met dr. Bol. Heb jij hier specifiek naar gevraagd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Romyapril:

Hoi Yvonne! 

 

Spannend! Nog iets meer dan een maand wachten voor jou! 

 

Waarom heb je precies gekozen voor ergonomie? Bij Faceland is de standaard eigenlijk toch Motiva? 

 

Heb er eigenlijk ook niets over gehoord bij het gesprek met dr. Bol. Heb jij hier specifiek naar gevraagd? 

 

Hey Romyapril,

 

Het is ook een motiva prothese alleen met een andere vulling. Eigenlijk zijn ze er bij mij ook niet over begonnen met het eerste consult, enkel over de meest gekozen SilkSurface Plus prothese, deze vallen iets boller aan de bovenkant doordat de gel anders is van binnen.

De ergonomix is iets duurder maar valt meer als een natuurlijke borst.

Door toch hier veel te lezen en leeswerk op de site heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt. Heb hier ook een hele positieve verhalen gelezen. Dus vandaar mijn keuze.

En wanneer ging jij nu ook al weer?

 

Groetjes Yvonne

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames die mij volgen, hier een korte up date.

Gisteren was mijn operatie dag. Ik was redelijk gespannen toen ik naar binnen ging. Maar de zenuwen waren snel weg toen ik eenmaal op bed onder het dekentje lag. Ik gaf aan bang te zijn van de narcose, maar ik werd uit heel fijn gerust gesteld. Na de operatie ook in goede handen bij de dames daar. Echt een dikke pluim voor het personeel daar kan niets anders zeggen. Mijn pc Lydia Bol ook een vakvrouw. Ik had net voor de operatie mijn twijfel over de maat uitgesproken. Toch niet groter bla bla bla, maar ze gaf aan dat dit echt een mooie maat voor mij is, ook nog na de operatie kwam ze naar me toe dat ik echt niet meer moet twijfelen. Ze heeft gelijk, het is een prechtige maat. Daarbij heb ik gekozen voor een ergonomix prothese en daar ben ik ook blij mee. Nu de dag na de operatie gaat het goed met mij. Ik heb geen pijn, geen last van misselijkheid een enorme eetlust en ook mijn stoelgang is prima. Het voelt een beetje beurs en natuurlijk staat alles gespannen maar minder pijnlijk als stuwing. Ik vergelijk het met borsten die dringend voeding moet geven, dat ze een beetje op knappen staan door de hoeveelheid melk wat erin zit, alleen zit er nu wat anders in....

Ik wil eigenlijk liever geen album aanmaken waar ik iedereen aan moet toe voegen. 

 

Liefs Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Yvonne1977:

Hallo dames die mij volgen, hier een korte up date.

Gisteren was mijn operatie dag. Ik was redelijk gespannen toen ik naar binnen ging. Maar de zenuwen waren snel weg toen ik eenmaal op bed onder het dekentje lag. Ik gaf aan bang te zijn van de narcose, maar ik werd uit heel fijn gerust gesteld. Na de operatie ook in goede handen bij de dames daar. Echt een dikke pluim voor het personeel daar kan niets anders zeggen. Mijn pc Lydia Bol ook een vakvrouw. Ik had net voor de operatie mijn twijfel over de maat uitgesproken. Toch niet groter bla bla bla, maar ze gaf aan dat dit echt een mooie maat voor mij is, ook nog na de operatie kwam ze naar me toe dat ik echt niet meer moet twijfelen. Ze heeft gelijk, het is een prechtige maat. Daarbij heb ik gekozen voor een ergonomix prothese en daar ben ik ook blij mee. Nu de dag na de operatie gaat het goed met mij. Ik heb geen pijn, geen last van misselijkheid een enorme eetlust en ook mijn stoelgang is prima. Het voelt een beetje beurs en natuurlijk staat alles gespannen maar minder pijnlijk als stuwing. Ik vergelijk het met borsten die dringend voeding moet geven, dat ze een beetje op knappen staan door de hoeveelheid melk wat erin zit, alleen zit er nu wat anders in....

Ik wil eigenlijk liever geen album aanmaken waar ik iedereen aan moet toe voegen. 

 

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

 

wat een goed verslag! Ik hoop dat het bij mij straks ook zo gaat. Ik vind de narcose ook erg spannend. Viel dat ook echt mee? 

 

Succes met herstellen! 

 

Liefs, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose valt echt mee. Die dames zijn zo lief. De anesthesist hield mijn hand vast met het zetten van het naaldje. Net voordat ik begon een een mooie droom werd ik een beetje bang en alle spanning kwam eruit. Er was een assistent een jonge vrouw met een lekker Brabants accent die zo onwijs lief was. Echt je gaat heel lekker die narcose in en als je wakker wordt dan is het achter de rug. Waar ik blij mee was dat ik een slip had meegenomen en een joggingbroek en slippers. De auto kan boven voor de deur geparkeerd worden, dus hup je kan zo de auto in. Komt allemaal goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het zó fijn om te lezen dat je helemaal gerust bent nu en het achter de rug is ^_^

 

Het herstellen is begonnen. Goed eten, heeft je lichaam voldoende kracht en energie om ook echt te herstellen, evenals voldoende rust/slaap. 

 

Hoe was je tweede nacht ? 

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Yvonne1977:

De narcose valt echt mee. Die dames zijn zo lief. De anesthesist hield mijn hand vast met het zetten van het naaldje. Net voordat ik begon een een mooie droom werd ik een beetje bang en alle spanning kwam eruit. Er was een assistent een jonge vrouw met een lekker Brabants accent die zo onwijs lief was. Echt je gaat heel lekker die narcose in en als je wakker wordt dan is het achter de rug. Waar ik blij mee was dat ik een slip had meegenomen en een joggingbroek en slippers. De auto kan boven voor de deur geparkeerd worden, dus hup je kan zo de auto in. Komt allemaal goed. 

O wat fijn! Een Brabants accent heb ik ook dus dat valt me waarschijnlijk minder op ;). En wat fijn dat je een elektrisch verstelbaar bed hebt. Dat heb ik niet dus ik denk dat ik binnenkort maar een voorraad kussens ga aanschaffen zodat ik rechter kan slapen. 

Die pijn zoals jij hem beschrijft kan ik wel aan. Had al verwacht dat het zoiets aan zou voelen. Heb na de geboorte van mijn dochter ook een ontsteking gehad aan de borst en dat was veel pijnlijker. Hoop dus dat de pijn mee gaat vallen. Al ben ik daar niet zo bang voor. Ik ben begonnen met het nemen van magnesium, zink en vitamine C. Baat het niet, dan schaad het niet. 

 

Ik zag gisteren toen ik weg reed van de parkeerplaats al mensen naar boven rijden. Daar word je dus opgepikt. Goed om te weten. Ik ben een echte controlfreak dus ik wil het liefst alles van tevoren weten..

 

heel veel succes met je herstel. Ik hoop dat je ons af en toe een update geeft!

 

liefs, MeMarley

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Denca:

Vind het zó fijn om te lezen dat je helemaal gerust bent nu en het achter de rug is ^_^

 

Het herstellen is begonnen. Goed eten, heeft je lichaam voldoende kracht en energie om ook echt te herstellen, evenals voldoende rust/slaap. 

 

Hoe was je tweede nacht ? 

 

Liefs.x

Mijn tweede nacht was het zelfde als de eerste, halverwege wakker geworden omdat je niet echt lekker je eigen draai kan vinden. En wakker worden met 2 bakstenen op je borstkas. Ik ben blij met redelijk sterke buikspieren. Vandaag ff een dipje, maar komt denk ik door de uitwerking van de narcose. Mijn buik staat bol van het vocht. Geduld hebben nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey

ik heb even meegelezen, ik ben gisteren geopereerd. 420cc anatomisch dual plane. Maar ik heb toch best wel veel pijn. Als ik stilzit valt het allemaal wel mee maar met opstaan enzo en naar de wc gaan doet het wel zeer. Heb jij geen dual plane? Daar zit dan denk ik wel verschil in... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Iwb:

Heyhey

ik heb even meegelezen, ik ben gisteren geopereerd. 420cc anatomisch dual plane. Maar ik heb toch best wel veel pijn. Als ik stilzit valt het allemaal wel mee maar met opstaan enzo en naar de wc gaan doet het wel zeer. Heb jij geen dual plane? Daar zit dan denk ik wel verschil in... 

Hoi hoi,

 

Ik heb 380 ergonomix Motiva dual plane. Vandaag een mindere dag dan de operatie dag en gisteren. Ik lig eigenlijk veel op de bank met wat kussens onder mijn hoofd, rug. Opstaan gaat redelijk door mijn buikspieren. Het meest vervelende vind ik s ochtends opstaan. Hoe gaat het verder met je? Ik hou me wel keurig aan mijn schema van de pijnstillers hoor. Ik hoop einde van de week wat beter gaat, en dat ik me dan ook durf te douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik ben ook maandag 17e geopereerd. 395 cc dp ook. Na het wakker worden had ik wel veel pijn. Kreeg extra morfine. Eenmaal thuis gekomen te zijn viel allemaal wel mee. Wel erg suf. 

Dag erna wel veel pijn en vandaag ook redelijk. Met zitten en liggen gaat het ook bij mij nog. Maar inderdaad met opstaan en lopen moet ik wel rustig aan doen. 

De eerste 2 dagen oxycodon ingenomen. Vandaag alleen paracetamol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yvonne1977:

Hoi hoi,

 

Ik heb 380 ergonomix Motiva dual plane. Vandaag een mindere dag dan de operatie dag en gisteren. Ik lig eigenlijk veel op de bank met wat kussens onder mijn hoofd, rug. Opstaan gaat redelijk door mijn buikspieren. Het meest vervelende vind ik s ochtends opstaan. Hoe gaat het verder met je? Ik hou me wel keurig aan mijn schema van de pijnstillers hoor. Ik hoop einde van de week wat beter gaat, en dat ik me dan ook durf te douchen.

Herkenbaar. Ik heb ook best getrainde buikspieren. Dus het gaat. Maar daar is het wel mee gezegd. Probeer me ook aan het schema voor de pijnstillers te houden. Maar merk geen groot verschil eerlijk gezegd. 

Net eventjes buiten gelopen maar dat deed toch wel te zeer. Dat laat ik nog maar even... 

had eigenlijk het plan vanavond te douchen maar heb er eigenlijk nog geen zin in...

ik heb wel last van mn onderrug/stuitje, van het hangen op de bank. Al met al, voel me niet echt top. Wel jammer, kan ik er toch minder van genieten terwijl ik er wel heel blij mee ben natuurijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Iwb:

Herkenbaar. Ik heb ook best getrainde buikspieren. Dus het gaat. Maar daar is het wel mee gezegd. Probeer me ook aan het schema voor de pijnstillers te houden. Maar merk geen groot verschil eerlijk gezegd. 

Net eventjes buiten gelopen maar dat deed toch wel te zeer. Dat laat ik nog maar even... 

had eigenlijk het plan vanavond te douchen maar heb er eigenlijk nog geen zin in...

ik heb wel last van mn onderrug/stuitje, van het hangen op de bank. Al met al, voel me niet echt top. Wel jammer, kan ik er toch minder van genieten terwijl ik er wel heel blij mee ben natuurijk

Hier precies het zelfde. Ik hang op de bank, kom niet verder dan de wc en weer terug naar de bank. Mijn hechtingen beginnen te trekken. Kijk de hele dag ID tv en slaap een beetje tussendoor. Ben wel blij dat mijn dochtertje van 2.5 jaar oud aan het logeren is bij opa en oma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ayss:

Hoi allemaal,

 

Ik ben ook maandag 17e geopereerd. 395 cc dp ook. Na het wakker worden had ik wel veel pijn. Kreeg extra morfine. Eenmaal thuis gekomen te zijn viel allemaal wel mee. Wel erg suf. 

Dag erna wel veel pijn en vandaag ook redelijk. Met zitten en liggen gaat het ook bij mij nog. Maar inderdaad met opstaan en lopen moet ik wel rustig aan doen. 

De eerste 2 dagen oxycodon ingenomen. Vandaag alleen paracetamol. 

Welkom bij de club!!! Gefeliciteerd met je boobies. En idd nu even de eerste week doorkomen. Ik vind het zo eng om mijn bh uit te doen. Gisteren even gedaan en ik werd dizzy in.mijn hoofd, dus ik wacht even met douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Yvonne1977:

Hier precies het zelfde. Ik hang op de bank, kom niet verder dan de wc en weer terug naar de bank. Mijn hechtingen beginnen te trekken. Kijk de hele dag ID tv en slaap een beetje tussendoor. Ben wel blij dat mijn dochtertje van 2.5 jaar oud aan het logeren is bij opa en oma.

Ah, gelukkig, ben ik niet de enige die zich zo brak voelt ;) 

mijn man werkt gelukkig thuis en brengt en haalt de kids van school. De jongste is bijna 5 dus ze kunnen vrij veel zelf. Alleen moeten ze dan niet gaan lopen etteren.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Yvonne1977:

Welkom bij de club!!! Gefeliciteerd met je boobies. En idd nu even de eerste week doorkomen. Ik vind het zo eng om mijn bh uit te doen. Gisteren even gedaan en ik werd dizzy in.mijn hoofd, dus ik wacht even met douchen.

Thank u! Ja ik moet geduldig wachten tot de week voorbij is. 

Ik heb alleen een band gekregen. Gisteren avond viel me op dat ik onder mijn sleutelbenen wat puistjes heb gekregen. Vanochtend gebeld. Kan allergische reactie zijn op de band of medicatie. Dus ik moest hemd aandoen onder mn band. Dit vond ik zo spannend! Maar gelukkig ging het goed. Ik heb die plekken schoongemaakt. Hopelijk geen allergie voor de medicatie, want dan mag ik alleen de paracetamol innemen.  

 

Douchen heb ik ook nog niet gedaan. Heb daarvoor nog te veel pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Iwb:

Ah, gelukkig, ben ik niet de enige die zich zo brak voelt ;) 

mijn man werkt gelukkig thuis en brengt en haalt de kids van school. De jongste is bijna 5 dus ze kunnen vrij veel zelf. Alleen moeten ze dan niet gaan lopen etteren.... 

Haha ja dat heb je met kids, die voelen dan feilloos aan als mama niet helemaal fit is. Ik lig ook alleen maar op de bank, ik heb zo'n anti tocht rolkussen tegen mijn zij kant, dat is echt een prettig kussen, ik kan hierdoor af en toe mijn rug een beetje ontlasten. Voel jij je hechtingen ook af en toe trekken?

Bij Faceland is de eerste afspraak pas weer na 6 weken. Dus ik ga denk ik over 2 weken wel even langs de huisarts om te laten kijken of het allemaal goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.