Ga naar inhoud

Yvonne1977 : 17 september 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei ayss:

Thank u! Ja ik moet geduldig wachten tot de week voorbij is. 

Ik heb alleen een band gekregen. Gisteren avond viel me op dat ik onder mijn sleutelbenen wat puistjes heb gekregen. Vanochtend gebeld. Kan allergische reactie zijn op de band of medicatie. Dus ik moest hemd aandoen onder mn band. Dit vond ik zo spannend! Maar gelukkig ging het goed. Ik heb die plekken schoongemaakt. Hopelijk geen allergie voor de medicatie, want dan mag ik alleen de paracetamol innemen.  

 

Douchen heb ik ook nog niet gedaan. Heb daarvoor nog te veel pijn. 

Ik heb dat wel vaker gehoord dat er puistjes komen na de operatie. Het kan ook door de narcose komen.

Heel veel blijven drinken en gewoon goed rusten. Blijkbaar hoort het er allemaal bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-9-2018 om 12:22 zei Yvonne1977:

Haha ja dat heb je met kids, die voelen dan feilloos aan als mama niet helemaal fit is. Ik lig ook alleen maar op de bank, ik heb zo'n anti tocht rolkussen tegen mijn zij kant, dat is echt een prettig kussen, ik kan hierdoor af en toe mijn rug een beetje ontlasten. Voel jij je hechtingen ook af en toe trekken?

Bij Faceland is de eerste afspraak pas weer na 6 weken. Dus ik ga denk ik over 2 weken wel even langs de huisarts om te laten kijken of het allemaal goed is.

Oh, 6 weken pas, das laat. Ik op 2 weken. Dan halen ze de knoopjes van de hechtingen los. Ik voel er verder nog niets van. Vanmorgen een heel klein beetje jeuk maar dat was maar kort. Trekt ook niet. Maar dat zal nog wel komen denk ik. 

Net even gedoucht, maar man! Wat een harde balonnen xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Iwb:

Oh, 6 weken pas, das laat. Ik op 2 weken. Dan halen ze de knoopjes van de hechtingen los. Ik voel er verder nog niets van. Vanmorgen een heel klein beetje jeuk maar dat was maar kort. Trekt ook niet. Maar dat zal nog wel komen denk ik. 

Net even gedoucht, maar man! Wat een harde balonnen xD

Ja ik heb onder de douche gestaan met mijn bh aan. Daarna gewassen en in de droger en die weer heel snel aangetrokken. Heb een sport bh van de hunkemoller maar die zit nog niet chill.

Er vallen wel heel veel haren uit door de narcose....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cristaline1990:

Zien er netjes uit! Hoe was het douchen? Raar hihi met extra bagage..

Hihi! Dankje! Ik vond t echt wel even spannend maar eigenlijk ging het wel goed. En ik voel ze aan de zijkant bij mn armen :lol: das wel nieuw... en voorzichtig met in en uitstappen (is bij ons vrij smal) pas op! Zwenkt uit! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Isabeau-12:

Hoe gaat het nu met jou Yvonne? 

Heel goed, en met jou?

Heb jij je operatie nu al gehad of niet. Ik ben 2 weken p.o. morgen maar ben er heel erg blij mee. Ik heb mijn borsten weer terug, zo onwijs gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Yvonne1977:

Heel goed, en met jou?

Heb jij je operatie nu al gehad of niet. Ik ben 2 weken p.o. morgen maar ben er heel erg blij mee. Ik heb mijn borsten weer terug, zo onwijs gelukkig.

 

Ah goed om te horen dat je herstel goed gaat! Binnenkort op controle zeker als je 2 weken po bent. Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Met mij gaat ook alles goed. Ze zijn zelfs groter dan ik had verwacht! Staat nog wel heel gespannen nu, maar ja dat heeft even tijd nodig. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Ah goed om te horen dat je herstel goed gaat! Binnenkort op controle zeker als je 2 weken po bent. Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Met mij gaat ook alles goed. Ze zijn zelfs groter dan ik had verwacht! Staat nog wel heel gespannen nu, maar ja dat heeft even tijd nodig. 

 

Liefs 

Ja ik mag woensdag mijn hechtingen na laten kijken en dan gaan de pleisters er ook af. Fijn dat alles goed is gegaan bij jou. Ja de eerste dagen/weken veranderen ze nog zo. In die 2 weken tijd is het mij ook al heel anders maar ik ben er super blij mee. De eerste week vond ik pittig, maar de tweede week ging al een stuk beter. Maandag begin ik weer met werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.