Ga naar inhoud

Madeliefje61 : 3 juli 2018 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Beste forummers! 

 

 

Ik ben nieuw, en ik zou mij graag willen voorstellen. Ik ben een jonge meid van 24 en ik heb vorige week dinsdag een borstverkleining gehad bij de Bergman kliniek door Dr. corion

 

 

ik had een 85F, en ik heb met een 85D sportbh de kliniek verlaten.

 

ik heb zelf hele brede borsten, en daar valt helaas niks aan te doen. Dr Corion heeft mij verteld dat hij niet te veel bij mij zou kunnen weghalen. Ik wou heel graag een volle C cup. Nu 1 week post op, eerste controle gehad. Alles zag er goed uit, geen beurse plekken meer en de borsten waren lekker soepel. Maar nu komt het;

 

 

de eerste dagen na de BVK was ik helemaal in de roze wolken omdat ze idd veel kleiner zijn geworden (ongeveer 500cc per borst weg gehaald). Maar nu ik ze 1 week post op bekijk, vind ik ze eigenlijk nog steeds aan de grote kant. Ik raak hier een beetje van in paniek. (Misschien heel stom, maar ik heb echt een trauma overgehouden aan mijn voorgaande lelijke borsten). Ik begrijp dat het natuurlijk veelste vroeg is om hier over te oordelen, maar ik zou graag willen weten of er andere dames zijn die dit gevoel ook hadden/hebben, en hoe jullie er mee zijn omgegaan. Ik wil namelijk echt niet voor een tweede keer onder het mes! 

 

Zal het nog heel gezwollen zijn? Slinkt het naar mate een beetje? Het lijken nu namelijk nog een beetje op siliconenborsten.. 

 

 

Dank dank!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Isabeau-12:

Heey meid, 

 

Je bent pas een weekje geleden geopereerd dus nu is het idd nog gezwollen en zit er vocht in. Heeft even tijd nodig. Xxx

 

Hoi!

 

ergens weet ik ook dat het irrieel is natuurlijk die verwachting. Misschien had ik ook onbewust wel iets in gedachte wat dus niet past bij mijn lichaam. (Hele kleine borsten). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.