Ga naar inhoud

Verschil demi of full motiva foto's?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik ben vandaag voor het gesprek geweest met dr. Lydia Bol en zij heeft mij een soort van overgehaald om voor 425 demi te kiezen in plaats van 425 full. 

 

Zij vond het veel natuurlijker ogen en minder ballerig omdat ik een slanke borstkas heb. 

 

Nu zit ik toch te twijfelen omdat hier bijna iedereen full heeft en ik dit eerst ook in mijn hoofd had. 

 

Kan er ook weinig foto's van vinden. 

 

Is er dus iemand met motiva demi implantatie waar ik de foto's van mag zien? 

 

Ik heb niet echt goed vergelijkingsmateriaal namelijk!!!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Romyapril als ze 425 demi gemeten hebben dan komt dat op 500 cc full, 425 full dan moet het aantal centimeters tussen je borsten kleiner zijn. Ik heb 12.5 cm en jij 13 cm volgens het tabel van Motiva. Lydia is een pc die meer voor de natuurlijke look gaat, ik heb begrepen hier op het forum dat ze erg mooie hechtingen maakt met weinig littekens.

Je mag mijn foto's na 17 september wel zien als je dat wilt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei summerAA:

Ik lees even mee. 13 augustus staat mijn operatie gepland en ik twijfel ook nog tussen de full en demi. 

Spannend voor jou ook. Ik denk dat je duidelijk moet aangeven wat je eigen wensen zijn. De PC meet het op en geeft advies, wat kan wel wat kan niet. Wil je voor een natuurlijke look, of wil je juist wat meer rondingen het is voor iedereen erg persoonlijk en ik denk ook welke pc je hebt. De 1 geeft meer advies voor een natuurlijke look terwijl de ander er minder moeite mee heeft om meer cc's te gebruiken. Wellicht kom je genoeg tegen op dit forum.

Mijn datum is 17 september dus aan mij heb je weinig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Yvonne1977:

Spannend voor jou ook. Ik denk dat je duidelijk moet aangeven wat je eigen wensen zijn. De PC meet het op en geeft advies, wat kan wel wat kan niet. Wil je voor een natuurlijke look, of wil je juist wat meer rondingen het is voor iedereen erg persoonlijk en ik denk ook welke pc je hebt. De 1 geeft meer advies voor een natuurlijke look terwijl de ander er minder moeite mee heeft om meer cc's te gebruiken. Wellicht kom je genoeg tegen op dit forum.

Mijn datum is 17 september dus aan mij heb je weinig....

Ja het komt echt zo dichtbij nu! Ben al superzenuwachtig haha. Ik wordt geholpen door dr. Fresow. As donderdag heb ik een consult bij hem. Ben benieuwd naar zijn advies. Ik ben bang dat je met de demi de volume bovenop gaat missen. Daarom zou ik ook zo graag foto’s willen zien :-)

en voor je het weet is het 17 sept hoor ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@summerAA een andere dame hier op dit forum heeft ook donderdag haar gesprek met Fresow en zij heeft ook nog twijfels over het aantal cc's. Wellicht komen jullie elkaar nog tegen ... ik lees niet meer dan positieve verhalen over hem, hij zal je zeker een goed advies geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 23:29 zei Yvonne1977:

@summerAA een andere dame hier op dit forum heeft ook donderdag haar gesprek met Fresow en zij heeft ook nog twijfels over het aantal cc's. Wellicht komen jullie elkaar nog tegen ... ik lees niet meer dan positieve verhalen over hem, hij zal je zeker een goed advies geven!

Ik ga voor 335 full! Dat is het maximale wat past. Met de demi zou ik voor het zicht een B cup krijgen en dat vind ik te klein. Pfff zoooo zenuwachtig!! Nog 2 weken en 2 dagen :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey ladies, 

 

Heeft er iemand foto's van Motiva demi? 

Ik ben enorm aan het twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. 

Ik heb nog 2 maanden te gaan, maar wil wel de juiste beslissing nemen. 

 

L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.