Ga naar inhoud

Suffie : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast suffie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Smoothie

Ik ben heel erg nieuwschierig na je foto's maar zit nu in een gezamelijk computer lokaal dus kijk ze thuis wel even ;)

Ben echt benieuwt hoe ze zijn geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan dan nee..... jij bent ook al echt bijna aan de beurt hè..... weet je al hoe laat je mag?

Had ik je mijn wachtwoord wel al gestuurd in PB of nog niet....kan het allemaal niet meer bijhouden hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Okkie! Ze zijn prachtig geworden! Super hoor! Wat een ander "gezicht" hé?! Ik zelf word er met de dag gelukkiger mee! Wat Linda ook al zei; ik vind die "voor" foto's echt niet meer leuk om te zien. Ik schaam er zelfs een beetje voor...

Wat betreft die kleine pleister; die moeten nog even blijven zitten maar dat wist je waarschijnlijk al. Stond in de brief die we mee hebben gekregen na de operatie..

Verder alles goed?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie
Lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan dan nee..... jij bent ook al echt bijna aan de beurt hè..... weet je al hoe laat je mag?

Had ik je mijn wachtwoord wel al gestuurd in PB of nog niet....kan het allemaal niet meer bijhouden hoor....

Nee heb ik nog niet,, wilde ik net vragen ;)

Ik moet om 10.15 aanwezig zijn en 11 uur word ik geholpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of ik overbelast heb of te strakke sportbh maar ik voel op het moment echt gigantische druk op mijn linkerborst! Echt alleen aan de binnenkant zeg maar, lijkt zelfs of ik moeilijker kan ademhalen... ook als ik buk voel ik die druk heel goed... is dit herkenbaar voor iemand? Maak me vast druk om niks maar zeker omdat ik steeds nergens last van had schrik ik nu ineens....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

mijn dochter is ook 5 en mijn zoontje is net 2 geworden!!

Die druk lijkt me niet fijn, het klinkt mij niet bekend, misschien kun je voor de zekerheid nog even bellen als het niet weg gaat en je er zorgen over maakt!

Ik ben trouwens ook erg nieuwschierig naar je foto's ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

Ik heb die druk echt een week gevoelt,als ik naar de keuken ofzo liep,dacht ik al dat ik dood ging.

Ben je ook kortademig?

want dat had ik dus ook heeeeeel erg.

Ik weet natuurlijk niet of jij het zelfde hebt.

maar ja er is natuurlijk best wel wat druk op je ribben gezet,en er zit vocht nog overal,ik zou me niet al te druk maken hoor.

maar ja als het je niet lekker zit,altijd bellen,kan nooit kwaad natuulijk.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi suffie

ik heb juist je fotos bekeken het ziet er wel heel wauw uit, ik hoop dat ik ook zo een resultaat krijg.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Netteke

Hey Suffie,

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat ziet er geweldig uit!!! Prachtig!

Ik zie er ongeveer hetzelfde uit hihi het is fijn om te zien hoe het er al na een paar dagen uit ziet.

Toppie! Hoop dat je je goed voelt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Seyduna

Hey Suffie!

Je borsten zijn echt heel mooi en natuurlijk, passen heel goed bij de rest van je lichaam!

En ben blij voor je dat het goed met je gaat..

Het was vandaag ook wel heerlijk weer om even een terrasje te pakken ja ;)

Wens je nog een goed herstel toe!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie,

Heb je foto's bekeken en wat ziet het er al goed uit zeg!!! En dat na die paar dagen al....echt super hoor! Wat een verschil he met voor die tijd. Zelf vind ik dat je er wel heel snel aan went en ga ik het echt steeds leuker vinden hahahahha

Je hebt ook helemaal geen blauwe plekken of zo. Heb je er nog veel last van? Ik heb nu eigenlijk alleen nog het gevoel dat er een heel zwaar gewicht op me ligt als ik diep wil ademen. De buitenkant van de borsten zijn niet echt pijnlijk meer maar nog wel een beetje beurs gevoel als je erop drukt op sommige plaatsen en een strak gevoel maar daarvan merk je wel dat het steeds minder wordt.

Ik kan eindelijk weer shirtjes rustig over mn hoofd aantrekken en er zijn steeds meer dingen die je weer zelf kunt doen, gelukkig maar!

Hoe gaat het verder met jou?

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele herkenbare dingen inderdaad, zwaar gewicht op me als ik wil ademhalen en beetje soort van beurs gevoel... maar gaat best goed eigenlijk, shirtjes over mijn hoofd doe ik eigenlijk al, wel voorzichtig maar gaat best goed. Ben nog aan het twijfelen of ik dinsdag al ga werken (als ik die dag nog extra vrij neem heb ik meteen een hele week extra vrij ivm hemelvaart)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet wat voor werk je doet maar ik werk als telefoniste/receptioniste (dus lichamelijk niet zwaar) en ben na 8 dagen weer een halve dag aan het werk gegaan ('s morgens moesten de knoopjes van de hechtingen worden gehaald) kwam dus wel mooi uit want kon ik gelijk zien hoe dat ging.....weer aan het werk. De dag erna was ik vrij en de dag daarna heb ik een hele dag gewerkt maar is best zwaar, zo'n hele dag!

Maar goed, buiten mn vakanties om (die al gepland staan)zit ik niet heel ruim in de vrije dagen en ik werk om de dag dus dat is wel lekker.

Als je 1 dag kunt proberen heb je daarna weer lekker een paar dagen om ervan bij te komen.

Autorijden kon ik trouwens nog niet in mn eigen autootje (daar heb ik geen stuurbekrachtiging op zitten) dus heb met mn man even van auto gewisseld. Ik kreeg mn auto niet in de achteruit en ook de bochten waren een drama hahahahha........ kan nog niet echt veel kracht zetten! Ik heb ook nog niet geprobeerd om te fietsen...ben nog best snel licht in mn hoofd (denk van de narcose) maar wil dat vandaag of morgen maar eens gaan proberen.

doedoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat autorijden zie ik ook best tegenop, moet een uur heen en een uur terug (heb overigens wel stuurbekrachtiging). Ik doe op zich geen lichamelijk zwaar werk, werk in de jeugdhulpverlening, dus voornamelijk praten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey lieve schat,

Een beetje goed de nacht doorgekomen.

gaat het wat beter met de druk,en adem halen?

Ik heb vandaag ook weer de hele dag vage steken

Naja zal er wel bij horen,hahaha.

Nog een beetje happy met je mooie borsten,vast wel he,hahaha.

rustig aan blijven doen he.

knuff van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gaat wat beter. vannacht voor het eerst ook weer in mijn eigen bed geslapen (was hele week bij mijn moeder). Mijn dochter weer naar school gebracht, toch wel fijn om weer thuis te zijn. Kinderen hebben nog niks in de gaten volgens mij, zag mijn zoontje vanochtend toen ik uit de douche kwam wel wat langer naar mijn bortsen kijken maar hij zei niets en keek al snel alsof het de normaalste zaak van de wereld was....

vanmiddag gaan de hechtingen er uit, wel leuk om weer even in Venlo te zijn! Bijna geneigd om een bloemetje mee te nemen om te bedanken...of is dat gek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hechtingen zijn er voor zover uit, de één ging er meteen helemaal uit van de ander moet nog een stuk vanzelf oplossen.... was zo gepiept en stond dus binnen 10 minuten weer buiten...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.