Ga naar inhoud

Suffie : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast suffie

Aanbevolen berichten

Hey Suffie,

gefeliciteerd met je boobs!! Ook voor mij heel erg herkenbaar je verhaal!

Ik heb t mijn dochter wel meteen verteld toen ik terug was. Ze vond het maar raar en moest erg giegelen. Ik had ook verwacht dat ze het er overal uit zou flappen, op school enzo, maar dat heeft ze gelukkig helemaal niet gedaan!

Hoop voor je dat het zo goed blijft gaan!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi! Ik heb de pleisters er ook afgehaald. Vondhet wel even eng met die hechtingen want die bleven een beetje plakken. Maar jeetje wat lijkt het dan weer anders hé? Meteen even gedoucht. Viel me allemaal reuze mee. Ik heb niet echt pijn maar ik ben zelf zo bang dat ik iets forceer. Ben enerzijds super voorziichtig maar anderzijds doe ik wel dingen. Heb mijn dochter lopend opgehaald van school. Best wel een eindje lopen. Fietsen doe ik nog niet dus dan maar lopend. Maar toen ik thuis was ben ik meteen op de bank geploft! Dat voel je dus wel hé?! Ik was gewoon moe! Verder heb ik een goede 2e nacht gehad. heb al wat meer op mijn zij kunnen slapen. Toen ik wakker werd beetje stijve borsten maar nadat ik gedocuht had heb ik ze ingesmeerd en voelde het meteen weer beter. Heb wel een beetje een stijf gevoel in mijn nek. Ik denk dat dat komt omdat ik onbewust toch een ander houding aanneem.

Hoe is het met jou?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi stuffie,

mijn zoontje is bijna 7 en ik heb hem nu al verteld wat er gaat gebeuren. Als mijn familie nu aan hem vraagd wat gaat mama doen dan zegt hij dikke borstjes laten zetten en dan moet ik flink zijn en mama verzorgen, ik vind dat echt tof als hij dat zegt, maar hij weet ook dat ik dan wel mee ga zwemmen dat heb ik hem gezegd omdat ik dat nu niet doe en mij mag iedereen het eigenlijk weten dat de mensen denken wat ze willen en tot nu toe krijg ik enkel positieve reacties zelfs op mijn werk ik doe aan huishoudhulp en ik heb er een paar oudere mensen tussen voor hun reatie had ik eigenlijk wel wat bang maar zij reageren zelfs positief en voor de rest moet ik mij goed voelen in mijn vel.

liefst dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dydy, je hebt helemaal gelijk, je doet het vooral voor je zelf en dat is het belangrijkste!!!

Patricia, vandaag gaat het weer een stuk beter! Ben zelfs wezen winkelen en heb 2 sportbh's gekocht, ziet er toch een stuk beter uit dan dat lompe ding van de kliniek, begin ze stiekem steeds mooier te vinden!!! Heb nu maat 70C (75B kan ook maar 70C zit lekkerder). Ben wl moe maar komt denk ik van het slechte slapen van afgelopen nacht. Hoop dat ik morgen niet zo vroeg al helemaal klaarwakker ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Okkie,

70C!! Prima resultaat toch?! Ik lees dat jij ook zo moe was. Pff, ik had dat gisteren ook. Zie mijn topic. Had gewoon teveel gedaan. Dochtertje lopend opgehaald van sportveld. Was best een eind lopen. Je weet zelf, dan moeten er broodjes gesmeerd worden. "s middag's naar het circus in het dorp....Kinderen ontlasten me heel erg hoor want mam heeft last van haar rug...! Hi, hi! Weet je het is niet dat ik aan het tillen bent of andere heftige dingen doe zo maar de hele dag in beweging dat is best heftig na zo'n operatie. Maar als je je verder goed voelt dan ga je automatisch ook weer meer doen! Toch? Mijn partner was dus ook niet happy! Maar het gaat gewoon allemaal door hé. Mannetje aan het werk maar de kids zijn er gewoon en willen ook aandacht. Tja als je dit zo leest dan verklaar je me waarschijnlijk voor gek en zo voelde ik me aan het einde van de mddag dus ook...

Dus je hebt 2 nieuwe BH's gekocht. Lukte het een beetje met passen? Volgens mij heb jij ook niet veel last hé?! Ik ook niet hoor, ben alleen nog steeds zo bang dat ik iets forceer of dat iets "los" gaat als ik me b.v. aan/uitkleed.

Ik vind het tot nu toe echt mee vallen. Had ik niet gedacht maar wel gehoopt natuurlijk. Dat ik stijf was in mijn nek had trouwens te maken met mijn BH die te strak zat! Lekker dom hé! Heb jij je foto's al in een album geplaatst? Ik ga het zo proberen. Hoewel ik ze nog niet echt super mooi vind hoor. Mijn ene borst is ook iet groter dan de ander en dat zie je nu heel goed. In mijn linkerborst zit ook iets meer vocht dan in mijn rechter (waar naar mijn idee bijna of geen vocht meer in zit) dat versterkt het verschil nog meer... Maar goed het zij zo. Vandaag heb ik ook voor het eerst gedacht; "als ze maar niet kleiner worden!" Ha, ha! Van de zijkant gezien valt het allemaal heel erg mee. Vind jij dat ook? Dan lijken ze helemaal niet groot. Juist van de voorkant is het lekker groot!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat ik bij mijn moeder ben hoef ik deze week niets met de kinderen te doen, ik mis ze wel echt VRESELIJK hoor!! Ik zie ze zaterdagavond weer gelukkig!!! Dus ik kan op zich wel heerlijk rustig aan doen. Alleen dat winkelen gisteren was iets te veel...zeker steeds weer dingen passen.... Het passen van de BH's vond ik fantastisch, had het liefst alle modellen geprobeerd, eindelijk past een BH gewoon!!

Ik heb al wel foto's gemaakt maar die kan ik er pas opzetten als ik op mijn eigen laptop kan dit weekend. En nderdaad van de zijkant kunnen ze er dan ineens best klein uitzien... sowieso vind ik het zo per moment verschillen... weet niet of het dan echt zo is of dat ik er weer meer aan gewend raak.... Het soort BH maakt ook echt heel veel uit vind ik!

Zijn er al mensen (anderen dan je partner) die het gezien hebben? Bij mij nog helemaal niemand verder.... morgen komt een vriend op bezoek, best spannend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen mijn zoontje heeft ze gezien maar die zag geloof ik geen verschil :4: !!Voor de rest dus niemand! Ik en ook al heel erg nieusgierig hoe ze er in een "normale"BH uit zien. Maar ik heb nog geen nieuwe BH gekocht en ik denk dat ik daar ook nog maar even mee wacht. Heb op moederdag wel een lingeriebon gekregen van mijn mannetje, dus als de bh overdag uit mag gaat deze dame nieuwe setjes aanschaffen!! ;)

Ben nieuwsgierig naar je foto's. Ik zal geduldig wachten!! Maandag de hechtinge er uit? Ik heb maandag om 08.00 uur al een afspraak!

Liefs patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik heb inderdaad ook al een lingeriebon liggen!! Heb al wel veel zitten neuzen op internet naar setjes en bikini's!! Kan niet wachten gewoon....

Maandag lekker op tijd jij!! Ik moet om 1630 uur in Venlo zijn en dinsdag waarschijnlijk al weer werken, maar weet ik nog niet helemaal zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

Eindelijk een eigen operatieverslag ;-)

Heel fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan.

Ik zei toch dat het mee zou vallen hahaha..

Ik vond ze in het begin ook heel groot, maar nu vallen ze eigenlijk niet meer op. Niemand ziet het bij mij. Ik ben er super blij mee :D

Is echt geweldig om te doen nu he, bh's passen! Ik ben vorige week paar keer naar de stad geweest, iedere keer ook even de hunkemöller of livera in en dan een bh passen, gewoon om voor mezelf te bevestigen dat ik nu echt borsten heb hahaha redelijk idioot, i know.... :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De site doet het niet, maar je kunt beter je wachtwoord niet hier neerzetten, iedereen kan namelijk het forum lezen.

Als je het wachtwoord in je profiel zet kunnen alleen mensen die zich aangemeld hebben voor deze site je wachtwoord zien.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet het nu goed zijn... heb ww maar uit topic gehaald, kan ik je sturen via PB. Wel spannend hoor om ze er zo op te zetten, ben dus erg benieuwd naar jullie reacties.... onzekerheid blijft er in zitten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

gefeliciteerd met je boobys..

ik maak me zelf nog zenuwachtiger door het lezen van jullie verhalen hihi maar vind het leerzaam en leuk..

rustig aan doen he vrouwtje sterkte !!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suffie,

Nou meis ik vind ze prachtig,stom he het lijkt wel of je heel anders naar andere boobies kijkt naar dan die van jezelf.

Je had inderdaad niet veel borsten,dus man wat zal jij er blij mee zijn joh.

Ik vind het ook knap van je dat je die voor foto's plaats,elke keer als ik mijn voor foto's zie in het ziekenhuis zag,gruwelde ik.

Al wil ik ze nu wel graag zien van mezelf,omdat ik mezelf dan even kan overtuigen,dat ze wel degelijk groter zijn geworden,hahaha.

Je zal vast een blij mens zijn.

dikke knuf van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.